Co jsem dostala k vánocům 2016

12/27/2016 03:33:00 odp.

Vánoční svátky jsou pomalu za námi, dárky máme rozdány a rozbaleny. Bramborový salát s řízky je pomalu sněděný a nám nezbývá nic jiného, než dát těla po tunách cukroví do formy a těšit se na další Vánoce. Internetem momentálně kolují příspěvky a videa s tématem, co kdo dostal k vánocům, a i já patřím mezi ty, která se na ně ve volném čase ráda dívá. A protože si to pár z mých čtenářek přálo, abych článek napsala, rozhodla jsem se, že se o dárky s Vámi podělím. Neberte to jako vychloubání, či urážení kolik dárků jsem dostala/nedostala. Mě nedělají tak velkou radost dárky, jako to, že jsem se ve zdraví sešla s naší početnou rodinou a mohla vidět svého dědečka, který na tom není zdravotně vůbec dobře.
Letos jsem si k Vánocům nic nepřála a jelikož se v brzké době hodláme s příteleme a koťátkama stěhovat do vlastního hnízda, rodiče a prarodiče nám dávali obálky s financemi, abychom si mohli koupit vybavení, které nám ještě za ten rok společného bydlení chybí. A ačkoliv jsem si k Vánocům nic kromě nějakého oblečení a knížky nepřála, dostala jsem pěknou hromádku dárků, ze kterých mám neskutečně velkou radost a všem, kteří mi něco dali, ještě jednou moc děkuji. Než článek začne, některé dárky do domácnosti tady nebudou, jelikož je nemám nafocené - je to tyčový bezdrátový vysavač, kávovar Dolce gusto a šejkr a také dioptrické brýle.


Dárky nějak seřazeny nemám, fotila jsem to tak, jak mi to zrovna přišlo pod ruku. Z čeho jsem hrozně nadšená je tato sada na pleť Love Nature beauty kit od Oriflame, která se skládá ze tří produktů - scrubu, peelingu a nějakého gelu. Nad touto sadou jsem se rozplývala vždy, když jsem si prohlížela katalog a můj přítel situace využil a sadu mi nadělil pod stromeček jako překvapení.


Dále tu nejlepší zklidňující pečující micelární vodu pro citlivou pleť od Nivea, která mi zatím vyhovuje ze všech nejvíce. Tato micelárka mi jistě vydrží na dlouho, jelikož mi přítel sehnal novinku ve 400 ml balení. Pod stromečkem jsem také našla ten nejvoňavější sprchový gel, který snad existuje a to Si magnifique opět od Oriflame. Strašně se těším, až mi dojdou sprchové gely, které mám ve sprchovém koutě otevřené a budu používat tento.


Nebyly by to Vánoce, kdy bych nedostala nějaké antiperspiranty od mých nejblíbenějších značek, konkrétně sexy bouquet od Rexony a energy fresh od Nivea. Ani jeden jsem ještě nezkoušela jako voní, ale věřím, že skvěle.


Další klasikou je lak na vlasy od značky Wella, já sice laky na vlasy moc nepoužívám a sama jich doma mám hrozně moc, ale jelikož občas někdy někoho češu, určitě ho při práci využiji, případně jej pošlu někam dál. Nechtěli byste ho do příští soutěže? Sprchový krém Crem care od Nivea, který společně s přítelem naprosto milujeme a nedokážeme si bez něj zimu představit.


Vypadá to jako rtěnka, ale rtěnka to není. Jedná se o flakonek na parfém od Oriflame, do kterého si odstříknete svůj oblíbený parfém a můžete si ho vzít do psaníčka. Je to skvělá věc, už ho využívám a je to daleko lepší než tahat těžké flakóny s parfémy. Navíc  v kabelce se nerozlévá a nic z něj neteče.


Moje neoblíbenější intimní emulze intimo wash od Nivea pro citlivou pokožku s výtažky z heřmánku, panthenolu a kyselinou mléčnou.


Klasický dárek, který dostává snad drtivá většina z nás a to jsou ponožky. Dostala jsem celkem snad 10 párů, ovšem na fotce jich je jen pár, zbytek je totiž v pračce. Mám nějaké klasické dlouhé ponožky se vzory, poté bílé a mé nejoblíbenější zimní chlupaté ponožky, které nosím neustále, když jsem doma nebo na spaní.


Po strašně dlouhé době jsem k Vánocům dostala knížku, letos jsem si strašně přála Dívku ve vlaku, na kterou jsem chtěla jít do kina. A také diář na rok 2017, který je denní. Hodí se mi jak na rozvrhnutí blogu, školy, práce i volného času.


Přítel mi koupil mé první antistresové spojovačky, které si po spojení můžu vybarvit. Vždy, když jsem přijela za rodinou jsem si ve volném čase ráda vybarvovala omalovánky pro dospělé a přítel mi chtěl udělat radost, abych měla konečně také nějaké vlastní. A jelikož od malička miluji spojovačky, volba byla jasná. Spojovaček je tam požehnaně, každá má 400 bodíků a zabaví mě minimálně na hodinu.


Psaníčko v krásné zlaté barvě, do kterého si vejde mobil, peněženka, klíče a rtěnka mi chybělo, proto mi ho maminka od přítele dala k vánocům.


Klasické černé kalhoty mi v šatníku už dlouhou dobu chyběly, proto jsem si o ně řekla a vybrala jsem si tyto obyčejné slim kalhoty z New Yorkeru.


Kousek ze kterého mám snad největší radost je cardigan s kožíškem, který je neskutečně heboučký a teplý. Nosím ho snad pořád, hodí se ke všemu a v chladných dnech skutečně zahřeje. Navíc je dlouhý, takže se do něj mohu celá zabalit.


Šálů a šátků není nikdy dost. A v zimě nenosím nic jiného. Tento šátek je v lososové barvě se třpytkami, akorát foťák tu barvičku bohužel nezachytil. Je velmi příjemný a těším se, až si ho vyperu a vezmu si ho ven.


Posledním dárkem je bavlněné dlouhé pyžamo v této krásné vínové barvě. Miluji ho hned od prvního pohledu a moc ráda v něm spím.


A jelikož jsem slíbila, že sepíšu i věci, které dostal pod stromeček přítel a naše koťátka, máte je tady: přítel dostal nějakou kosmetiku - aniperspianty, toaletní vodu, balzám po holení, oblečení - zimní bundu, vestu, košili, zukavice, pyžamo a spodní prádlo, a jeho oblíbené knížky Vetřelce. A Angee s Timmíkem dostali spoustu pamlsků, hraček a zimních overálků, aby s námi mohli chodit ven.

Co jste pod vánočním stromečkem našli vy? Máte radši dárky nebo den s rodinou?

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Tu micelárku teď taky používám a i to malé balení mi vydrží strašně dlouho:D Hezké dárečky jsi dostala:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to klasické balení vydrželo tak na 3-4 měsíce, když jsem to používala denně. :-D Takže do července snad nebude třeba nové. :) Děkuji! A co jsi dostala? :)

      Vymazat
  2. krásne darčeky, a aj tú knižku poprosím rezervovať na požičanie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Určitě, dnes jsem ji začala číst a už se těším na film. :)

      Vymazat
  3. Ten heboučký kardigan je můj sen, asi vyrazím do slev nějaký ulovit :D Mám tyhle dárkové články moc ráda a vůbec nezávidím, naopak se inspiruji :) Moc hezký ježíšek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se také vždy u těchto článků, případně i u haulů inspiruji na příští nákupy. Určitě vyraž - je koupený v New Yorkeru v podzimní kolekci. Věřím, že tam ještě bude! :)

      Vymazat
  4. Dostala si moc pekné darčeky :) Ja som si pod stromčekom našla množstvo krásnej kozmetiky. Darčeky mám moc rada, no ak by som si mala vybrať, tak určite by som si vybrala deň s rodinou, pretože čas strávený s rodinou je na nezaplatenie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Mrzí mě, že mladší generace řeší pouze dárky a předhánějí se, kdo a v jaké hodnotě co dostal a neocení, že se všichni sešli i večeře a stromku. :/

      Vymazat
  5. Domácí spotřebiče jsou potřeba, mě tím nikdo nikdy neurazi a penize jsou také potřeba, občas jsou lepší než dostat něco nepotrebneho. Jinak jsi dostala pěkné oblečení, hlavně ten kardigan s kožíškem, já si taky podobný koupila a nosí se moc dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale nedostala jsem je vyloženě pod stromek. Máme je doma už asi dva měsíce proto, aby mi usnadnily čas a práci. Cardigam jsem si jako jediný hrozně přála. :)

      Vymazat
  6. Skvelé veci :) Dievča vo vlaku som čítala, super kniha :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na sadu miniaturek jsem právě včera připravovala recenzi, jen jsem se dívala a na stránkách Oriflame jsem ji už nenašla, tak snad ji budou zase prodávat. A Si magnifique jsem si koupila i tu vůni a tělové mléko a voní fakt božsky!
    Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž o parfém

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také na ni časem chystám recenzi. Ráda si přečtu tu tvoji. :) Já se před pár dny dívala a ještě byla v prodeji. :) Já jsem zklamaná, že už neprodávají mou oblíbenou borůvkovou slupovací masku.

      Vymazat
  8. tie ponozky su krasne :) musia byt!


    Pozyvam na narodeninovu GA o Lancome, Biodermu a Dermacol tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná nadílka, hlavně ta nadílka kosmetiky:-) Ponožky na Vánoce být musí, taky jsem letos dostala několik balíčků:-) Ten sprchový gel Sí Magnifique voní parádně, já jsem si v téhle vůni pořídila i třpytivé tělové mléko a toaletní vodu a jsem nadšená:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Kosmetika nikdy neurazí ani nenadchne. :) Já o této kolekci vůbec nevěděla. :) O toaletce bych i uvažovala. :)

      Vymazat
  10. Dostala jsi opravdu překrásné dárky. Moc se mi líbí oblečení, které jsi dostala :)
    Opožděně přeju veselé Vánoce :)
    P.s: Dendy, moc se omlouvám, že jsme sem nechodila a že jsem se vykašlala absolutně i na svůj blog. Dneska jsem se na blog definitivně vrátila a chce se zeptat, jestli chceš být i na dále ve spřátelených. Kdyžtak mi jen odpověď napiš na blog, předem děkuju.

    OdpovědětVymazat
  11. Hezke darky ;) ja letos bohuzel nedostala ponozky, ale udelal jsem si radost. Objevila jsem stranky https://www.kupujem.cz/ , kde maji neuveritelne vzory ponozek. Tak jsem jich snad vykoupila, jak jsem davala do kosiku vsechny, co se mi libili :-D Ale stalo to za to. Urcite doporucuji.

    OdpovědětVymazat