BIODERMA NODÉ A | ŠANCE NA NÁKUP 2+1 ZDARMA

12/11/2016 04:10:00 odp.


Bioderma, značka, která se řadí mezi jednu z nejznámějších značek dermokosmetiky a u většiny lidí s  nepříliš vysokými příjmy vyvolá reakci v podobě předražené kosmetiky z lékárny, za které přeci nevyhodí pár stovek. Dříve jsem také myslela, že Bioderma vyrábí kosmetiku, která je sice na přírodní bázi, ale zázraky se po ní dít nebudou. Ovšem můj přítel mě přivedl k tomu, že jsem se pouze mýlila. Kosmetické produkty Biodermy mu pomohli zbavit se nadobro lupů a stroupků se kterými bojoval pár let. Proto když mne před pár měsíci postihl problém s neustále svědící pokožkou, neodmítla jsem nabídku spolupráce se šampónem Bioderma Nodé A, kterou od té doby používám téměř denně. A dnes Vám na tento šampon představím a napíšu, zda můj problém vyřešil, či ne.

Jestli ještě nemáte nakoupeny všechny vánoční dárky pro své blízké, můžete využít akci na e-shopu lekárna.cz, kde momentálně probíhá akce 2+1 ZDARMA - při nákupu 3 produktů značky BIODERMA získáváte nejlevnější z nich ZDARMA. Navíc pokud si stihnete objednat ještě tento týden, do Vánoc máte zásilku doma.


Šetrný zklidňující šampon Bioderma Nodé A, určený pro citlivou a podrážděnou a suchou vlasovou pokožku, má zklidňující a hydratační vlastnosti, který navíc obsahuje aktivní složku D-Panthenol a zajišťuje tak okamžitou úlevu od svědění a pálení pokožky již od 1. použití. Je vytvořen s mírnými čisticími a antistatickými složkami a dodává vlasům hebkost a lesk. Tyto slova zanechává popis výrobce a já nemohu jinak než souhlasit. Produkt je možné zakoupit jak v 200ml tak v 400ml balení.


Šampon se nanáší na mokré vlasy, vmasíruje se - napění, nechá se působit po dobu pouhé 1 minuty (mezitím si stihnete vyčistit zuby či umýt obličej nějakým produktem, určeným do sprchy) a důkladně se vypláchne vlažnou vodou. Tento postup se opakuje ještě jednou, abyste z vlasů a pokožky smyli veškeré stylingové připravky, prach a nečistoty. Pro dosažení optimální výsledků by se měl šampon používat v kombinaci s Nodé A zklidňující maskou, s tou já ovšem prozatím zkušenost nemám, ale přemýšlím o její koupi.


Za dobu co mám Nodé A doma, mě netrápí přecitlivělá vlasová pokožka.Tento produkt používám od začátku společně s mým přítelem a jsem s ním velmi spokojena. K umytí vlasů postačí velmi malé množství, které vytvoří bohatou pěnu, je velmi jemně parfemovaný a pokud se Vám dostane omylem do očí, tak nepálí. Navíc vlasy jsou po umytí jemné, voňavé a hlavně plné lesku. Můj přítel si ho oblíbil ihned a říká, že u značky Bioderma zůstane, protože mu vždy od problému pomohou.


Mé hodnocení: + Účinný produkt
                          + Jemná parfemace
                          + Nedráždí oči
                       -/+ Cena produktu

Složení:
  • D-Panthenol – hydratuje a zklidňuje pokožku
  • komplex D.A.F – zvyšuje toleranci pokožky

  • Nedráždí oči,
  • Bez parabenů a sulfátů,
  • Testováno pod dermatologickou a oftalmologickou kontrolo. 
Bezdetergentní princip: Nodé šampony jsou vytvořeny na bázi jemného čištění a respektují tak biologickou rovnováhu vlasů a vlasové pokožky pro optimální toleranci.

Šampon mohu vřele doporučit. Určitě to není moje poslední balení a pokud víte o někom, kdo má citlivou vlasovou pokožku, určitě mu tento šampon doporučte

Používáte produkty od Biodermy? Který je Váš TOP produkt?
Děkuji internetovému e-shopu lekarna.cz za poskytnutí šampónu Biodermy Nodé A k recenzi.

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Já nemám citlivou vlasovou pokožku, jenom se snažím používat přípravky které vlasům něco dají a neublíží jim. To se o běžných přípravcích nedá říct. Od Biodermy jsem vyzkoušela pouze pleťovou péči a moc dobře mi nesedla ale pro vlasy bych určitě něco od Biodermy zkusila, vlastně do této doby jsem neměla ani ponětí že Bioderma má i vlasovou péči :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já většinou slýchávala o šamponech či micelárních vodách. To ti závidím, já do nedávna ještě také ne, je šílené neustále kontrolovat, co si člověk dá na vlasy, jelikož mu to ne vždy může prospět. S pleťovou kosmetikou od Biodermy zatím nemám žádnou zkušenost.

      Vymazat
  2. Vyzerá to veľmi zaujímavé :) Osobne Biodermu moc nepoužívam, no mám ju celkom rada, nakoľko vyhovuje mojej pleti.

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nejen vypadá. :) My jsme ji doposud také nekupovali, ale hodláme ji začít kupovat po spotřebování kosmetických produktů, které máme ještě v zásobě - a že jich je požehnaně. :D

      Vymazat
  3. Ja mam Node velmi rada :)
    Pozyvam na luxusnu giveaway o Lancome,Dermacol a Biodermu, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už také! :) Tak máš šanci na výhodný nákup. :)

      Vymazat
  4. Moc pekne napsane, ja biodermu pouzivam skoro porad.
    LUCY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) My už budeme také používat jen Biodermu.

      Vymazat
  5. Také jsem si velice oblibila Biodermu, hlavně připravky na odliceni pleti. :)

    OdpovědětVymazat