Vánoční soutěž o produkty v minimální hodnotě 2.000 kč

11/01/2016 12:00:00 dop.

Vánoční šílenství není pouze v nákupních centrech, ale také u mně na blogu. Od dnešního dne až do 19. prosince máte možnost se zúčastnit této soutěži o produkty v minimální hodnotě 2.000 korun.
Kosmetické produkty jsem vybírala podle toho, co mně a mému příteli vyhovuje a s čím máme většinou dobrou zkušenost. Dala jsem tam i nějakou kosmetiku, kterou mám doma vícekrát a chtěla bych, aby ji vyzkoušel i někdo z vás. Máte možnost vložit až 4 soutěžní komentáře a zvýšit si tak šanci pro výhru. Výherce však může být pouze jeden z Vás. Ale zkusit štěstí se vyplatí ne?



Soutěžíme o:
  • Makeup Revolution paletka
  • Syoss lak na vlasy Invisible hold
  • Rexona antiperspirant
  • Nivea uhlazující styling
  • Oriflame pánskou toaletní vodu Be the legend
  • Old spice antiperspirant
  • Nivea gel na holení
  • Essence mini lipgloss set
  • Oriflame Neoforce sprej na podporu růstu vlasů
  • Spousta laků na nehty od značek - Astor, Golden Rose,  NYC, Technic
  • Tetesept sůl do koupele
  • Nivea zpevňující tělové mléko
  • Oriflame krém na ruce Apple and cinnamon
  • Řasenky od značek Oriflame, Dermacol a Moje
  • Vzorečky produktů od různých značek - šampón, kondicionér, make-up, krémy
Podmínky:
1. Být pravidelným čtenářem  mého blogu - napsat mi, pod jakým jménem a kde můj blog sledujete.       (GFC, FB) - pokud sledujete i přes GFC i na facebooku, můžete si napsat 2 komentáře. Bylo by      vhodné, kdyby jste občas blog navštívili, případně okomentovali nějaký článek, abych viděla, že Vás    blog baví a nejste tu pouze pro výhru.
2. Platí pro Českou republiku a  Slovensko
3. Napsat mi, co si přejete k vánocům a zda už máte nakoupené všechny vánoční dárky.
4. Napsat mi na Vás kontaktní e-mail - výherci se budu ozývat sama!!
5. Losování proběhne formou losování z "klobouku", ve kterém budu mít skrčené papírky se jmény všech účastníků a prvního, koho vytáhnu vyhrává.

Bonusové komentáře:
6. Za sdílení soutěže  si můžete přidat další komentář, do komentářů mi dejte odkaz.
7. Za sledování na Instagramu si můžete přidat komentář, napište mi, pod jakým jménem mně sledujete.


Soutěž končí 19. prosince 2016 v 23:59 a následující den někdy ve večerních hodinách zveřejním pod tímto článkem jednoho šťastlivce, kterému tento pořádný balík odešlu a bude si ho tak moct rozbalit pod vánočním stromečkem (pokud toho Česká pošta nebude mít moc).

Přeji všem hodně štěstí v soutěži.

You Might Also Like

39 komentářů

  1. Gfc eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Nemam nakoupeny zadny darek a na Vanoce si přeji parfem.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná soutěž! Přes GFC sleduji jako Simona Stupenova
    Nemám zatím koupený ani jeden dárek, ale už mám představu, komu co pořídím:) Já sama si přeju parfém a knížku Klub rváčů 2:)
    simushka.ss@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji přes GFC jako Bet ty :)
    K Vánocům si přeji knihu Dívka ve vlaku a samozřejmě spoustu kosmetiky :))) Letos jsem s nakupováním dárků pěkně pozadu a bohužel zatím nemám ani jeden :)
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. GFC: Alex B
    Ešte nemám žiadne darčeky, nemám rada kupovanie dračekov takto skoro, mne sa tým kazí čaro Vianoc. Nekupujem ich sice ani na poslednú chvíľu, ale odkladám si to aspoň na začiatok decembra :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zdieľam na svojom profile na facebooku pod menom Alexandra Bednárová :) https://www.facebook.com/alexandra.bednarova.9

    OdpovědětVymazat
  6. Gfc Katarína sládečková
    Fadceky mám už skoro všetky, nakoľko neuznávam nakupovaní na poslednú chvíľu. Stále.vsak nemám ešte darčeky pre kamarátov :) ja by som si priala len to, aby sme sa všetci opäť stretli pri stole a boli šťastný. Nepotrebujem žiadne darčeky len vidieť úsmev na tvári mojich blízkych

    Sladeckova219@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: marmaloyd
    marmaloyd@centrum.cz
    Na Vianoce by som chcela mobil a bábiku. Nakúpené už mám: kozmetiku, oblečenie, aj potreby pre hobby.

    OdpovědětVymazat
  8. FB: Citronella Citronelli
    marmaloyd@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sledujem cez GFC ako Nikuš Semancová
    Do teraz som sa vôbec nezamýšľala nad tým, čo by som chcela na Vianoce... ale potešili by ma asi nové kvalitné štetce :) a darčeky ešte vôbec nemám nakúpené :D
    Mail: nikussem@gmail.com
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji přes GFC jako Charmedka
    Tak upřímně Vánoce ještě moc neřeším, nakoupeno nemám nic, to budu nakupovat až tak v prosinci. A co si přeji? Poslední roky žádné speciální přání nemám, dělají mi radost i maličkosti. I když letos bych ráda sérii Temná věž od Stephena Kinga :)
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. FB Beauty of pink
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Alexandra Petriková
    email: lyziee25@gmail.com
    Este nemám kúpene ziadne darceky,zvykla som kupit na koncom mesiaca.Ja by som sa chcela na Vianoce stetce alebo kvalitne sadu ocny tienov..alebo obidve :D :))

    OdpovědětVymazat
  13. Zdielam na FB: https://www.facebook.com/lyzieee25

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji jako Tereza Hradecká přes GFC
    Na Vánoce zatím nemám ani jeden dárek :-D ještě je přeci čas :-D
    Já sama si toho moc nepřeji, čekáme miminko tak snad jen, aby bylo zdravé, jinak už svůj materiální dárek jsem už dostala a to sušičku, ušetří mi spoustu práce.

    OdpovědětVymazat
  15. IG: marmaloyd
    marmaloyd@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. přes GFC sleduji jako Kate p.
    email: somethingbykate@seznam.cz


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  17. na fb sleduji jako: somethingbykatep

    OdpovědětVymazat
  18. a sdílím na mé fb stránce: somethingbykatep

    OdpovědětVymazat
  19. Většinu dárků pro rodinu a kamarády už mám nakoupeno, i když mi ještě nějaké zbývají. A já si přeji k vánocům jen nějakou dekorativní kosmetiku a oblečení, případně hodinky.

    Sleduju přes GFC jako Hedvika Bártková
    E-mail: hedvikabar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. ahoj , ja blog navštevujem ale nič nekomentujem lebo na mobile to trva sto rokov dokym to načita :D
    gfc tento ucet
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  21. instagram @nikolkajenajkrajsia
    ja si nejako neuvedomujem ze budu vianoce , ale zacnem nakupovat asi az v decembri :D

    OdpovědětVymazat
  22. zdielam tu
    https://www.facebook.com/nikola.benkova.16

    OdpovědětVymazat
  23. GFC: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  24. FB: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. instagram: lenkakoubova
    koubovalenka8@gmail.com

    všechny dárky ještě nemám, ale už je to na dobré cestě :3

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: Klára Odehnalová
    K Vánocům si přeji praktické věci typu spacák, power banka, novou kvalitní termosku... Všechny dárky ještě nakoupené nemám, ale většinu mám již od září. Každopádně minulé roky jsem to zvládala lépe, budu na tom muset zase zapracovat.:D
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. FB: Klára Odehnalová
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Instagram: clairestpink
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Gfc Katarína sládečková
    Fb Katka Katalin
    K Vianociam si tento rok prajem najmä doplnky do bytu osobne by som najradšej privítala obraz na stenu :)
    Sladeckova219@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. GFC: Terka Černá
    K Vánocům si přeji prstýnek se srdíčkem z Pandory a určitě by mě potěšila nějaká kosmetika:). Naštěstí už většinu mám, ale ještě určitě musím něco pořídit :D
    Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. GFC Mirka Škampová
    Já jsem nakoupila dárky sama sobě - hromadu knížek, některé mi tedy proplatí Ježíšek :) Jinak co se týká dárků pro ostatní, tak jsem hodně ve skluzu. A nejhorší je to jako každý rok pro pány. Nicméně nepropadám panice, pokaždé to dobře dopadne :D
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat