Tipy na vánoční dárky pro muže

11/29/2016 09:00:00 dop.

V předchozím článku se mohli inspirovat nejen ženy, ale také muži tím, co sv drahé polovičce či mamince koupit. Dnes se podíváme na to, co pořídit svým mužských protějšům, kamarádům, otcům, nebo strýcům. Myslím si, že vybrat dárek pro muže je občas nad lidský výkon. Pojďme se společně podívat, co jsem pro muže letos vybrala já a co například můj přítel najde pod stromečkem.


Dárkový set na holení, každému muži rostou vousy, tudíž nikoho neurazíte krásnou sadou holítka s pěnou na holení a vodou po holení na zklidnění podrážděné pokožky. Pokud váš muž či táta používá klasickou břitvu, na internetu sežene i tu.


Parfém, který muž by nechtěl krásně vonět? Vřele mohu doporučit Hugo Boss, či parfémy z Oriflame, které vydrží na těle po celý den.


Košile, či jiné módní kousky. Klasickou košilí s límečkem nepohrdne žádný muž.


Elektrický holící strojek, nejen na tvář, ale také na celé tělo. Tyto elektrické holící strojky mají výhodu v tom, že tolik nedráždí pokožku při holení.


Knihy, já mohu doporučit tuto řadu Vetřelce, můj přítel ji miluje a dostane rovnou dvě knihy, aby měl kompletní sbírku.


Herní konzole, které si zamiluje jak osmnáctiletý, tak i třicetiletý muž. Ať koupíte Xbox, či Playstation, myslím, že nepohrne ani jedním. K tomu nějaký super hry a můžete po volných večerech pařit společně.

Zastřihovač nosních a ušních chloupků, případně na úpravu vousů a obočí. 

Dělají Vám potíže dárky pro mužské pohlaví nebo s nimi nemáte problém? Co dáváte partnerům vy?


You Might Also Like

6 komentářů

  1. u mna to je velmi jednoduche ak je na tom cokolvek star wars tak win win
    galantosfun giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlépe se nakupuje, když člověk ví, co si ten druhý přeje, a co zrovna má rád. Můj přítel má rád Vetřelce, takže člověk ví, že mu tím udělá radost vždy. :)

      Vymazat
  2. Já dost přemýšlím, co koupit tátovi (s ním to ale nená vůbec jednoduchý.) Kvůli tvému článku mě napadl vcelku geniální nápad a to hlavně díky té košilí, díky!

    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek tu je právě od toho, jsem ráda, že tě inspiroval. :)

      Vymazat
  3. Ja plánujem kúpiť otcovi sveter :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý dárek, který zahřeje nejen u srdce. :)

      Vymazat