11/01/2016 11:56:00 dop.



Pokud Vás zaujal můj blog a máte zájem navázat spolupráci, ať už jednorázovou či dlouhodobou, neváhejte mě v případě nabídky kontaktovat prostřednictvím e-mailu: denisa.sebestova@email.cz

Příjímám spolupráce v následujících formách:
  • Poskytnutí jednoho či více produktů k zrecenzování
  • Poskytnutí produktu do soutěže
  • Placený banner na blog
V recenzích používám své fotografie v kombinaci Vašich profesionálních produktových fotografií, které máte na webových stránkách k dispozici. Píši mé názory a zkušenosti na danou věc. V recenzi nemíním lhát nebo nějakým jiným způsobem klamat čtenáře.

Společnost  REMINGTON mi poskytla k recenzi elektrický sonický zubní kartáček SFT 100.
 


Společnost CELLUBLUE mi poskytla k recenzi masážní pomůcku na celulitidu


Internetová LEKARNA.CZ mi poskytla k recenzi



 Společnost SAAL-DIGITAL mi poskytla k recenzi fotoknihu.
Společnost dekorativní kosmetiky MOJE mi poskytla k recenzi




 Společnost PIXERS poskytla k recenzi  FOTOPLÁTNA DO INTERIÉRŮ.




Společnost NIVEA poskytla k recenzi

Společnost OUR LOVE CHALLENGES poskytla k recenzi Knihu pro zamilované


Společnost poskytla k recenzi

You Might Also Like

0 komentářů