Podzimní nákupy a novinky | Vichy, Bioderma, boty

11/04/2016 04:32:00 odp.

Také znáte ten pocit, když už je zapotřebí si koupit například novou bundu či boty na chladné a deštivé počas a zatímco oblížíte jedno zboží, vnímáte i to další okolo? Já nedávno zjistila, že si potřebuji koupit nové zimní boty, jelikož mi do těch loňských začala zatékat voda, tak jsem se rozhodla jít na nákupy, do té doby jsem si s oblečením a kosmetikou dala tzv. nakupovací stopku a zatím jsem se ji držela. Jenže tento měsíc jsem si musela koupit nějaké kosmetické nezbytnosti a doplňky, protože už mi docházely a v obchodech se mi líbily i některé kousky do šatníku, tak jsem si je samozřejmě v kabince vyzkoušela a přítel se rozhodl, že mi je dá pod stromeček. Takže o těchto věcích zase někdy jindy. Dnes se podíváme na to, co jsem si koupila já sama, případně co mi bylo zasláno k recenzi z internetového e-shopu lékárna.cz.

 
Začnu věcmi, které mi lékárna poslala k recenzování, jsou to dva šampony pro zklidnění citlivé a podrážděné pokožky, jeden Dercos od Vichy a druhý Nodé A od Biodermy. Oba dva jsou pro zklidnění vlasové pokožky, neobsahují parabeny a silikony. Už jsem je začala používat a brzy si na jeden z nich přečtete recenzi, kde Vám shrnu moje poznatky a zkušenosti.
Dále jsem v balíčku měla dvě miniatury sprchového gelu s Arnikou od Weledy, ze kterých jsem naprosto nadšená, jelikož nádherně voní a mají se používat po sportovních aktivitách a spoustu vzorečků šamponů od Vichy, které buďto zařadím do další soutěže nebo je spotřebuji na cestách.
V práci, kde pracuje přítel měli pro každého přichystaný balíček pro posílení imunity, který se skládal s pastilek proti bolesti krku, hroznového cukru, tablety s vitamínem C a zinkem a šumivé multivitamínové tablety. Zatím jsme je nezkoušeli, ale věříme, že nám v zimním období pomohou na obranu imunity proti virózám.
Jelikož v tomto počasí neustále trpím na popraskané koutky a rty, musela jsem si jednou cestou koupit nějaké balzám na rty, a od mala mám osvědčený tento maličký zázrak od Astridu, který je mastný a pomáhá mi každý den bojovat se suchými rty.
Posledními kosmetickými kousky jsou odličovací tampóny z Lidlu a gumičky do vlasů v černé barvě, se kterými jsem spokojená, jelikož gumička se dá hodně roztáhnout a je pevná.

Sprchový gel Weleda s arnikou, je vhodný k použití po sportovních aktivitách.
Ultra zklidňující šampón Dercos Technique od Vichy.
Vlasový šampon pro citlivou a podražděnou vlasovou pokožku Nodé A od Biodermy.
Zásoba doplňků stravy ve formě šumivých či polykacích tablet proti nachlazení a bolesti krku.







 
Od mého staršího bratra jsem dostala opožděný dárek k narozeninám a svátku a to power banku od Adaty, jelikož se mi neustále stává, že mám slabou baterku a nemám si kde nabít mobilní telefon. Mám ji teprve krátce, ale jsem s ní maximálně spokojená, protože do plna nabije mobil za pár desítek minut.

Jako každá žena v domácnosti, tak i já musím občas dokoupit nové přípravky na praní a úklid bytu. Jelikož máme doma skoro všechny spotřebiče nerezové, zkusila jsem koupit Cif Nerez, jsem s ním maximálně spokojená, krásně umyje, nedělá šmouhy a navíc příjemně provoní byt.
Tekuté gely na praní od Perwoll, pro bílé prádlo a pro barevné prádlo a proti vytváření/odstranění případných žmolků, zejména na svetrech. O obou se brzy dočtete v připravovaném článku Peru, pereš, pereme.


Posledními kousky jsou dvoje boty do chladného počasí, jedny s podpatkem a druhé bez něj. Z oběma jsem spokojená, i když ty s podpatkem mě po delšé chůzi trošku tlačí, ale to je spíše tím, že je nemám ještě pořádně prochozené. A ty druhé jsou maximálně pohodlné. A navíc se mi hodí ke každému outfitu.

Už teď vím, že na pár věcí jsem zapomněla, ale jsou to spíše pro mě must have ve formě nového roztoku na kontaktní čočky z drogerie Dm, tekuté mýdlo v limitované edici a další kosmetické věci, a také fotoknihu, na kterou za pár dní si přečtete recenzi.

A co jste si za poslední dobu koupili vy? Kupujete už pomalu věci k vánocům pro své blízké?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Ten balzam od Astridu je TOP! :) Stojí len 50 centov, ale je skutočne účinný. Len ho stále stratím :( :D
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se u mě balzám dlouho nezahřal, nedopatřením mi spadl a už neexistuje. :-/ :D Ale je skvělý, používám ho od malička a byl to vždy první pomocník v kapsách.

      Vymazat
  2. Kosmetické úlovky vypadají parádně! Já co si tak vzpomínám tak jsem si koupila na dovolené kašmírovo-vlněný-bavlněný svetr, nějaké body s delším rukávem, podzimní botky na trošku vyšším podpatku, klasické černé kalhoty, a nejnovější mám asi tenisky, jelikož jsem je už vážně potřebovala :)) Moc mě zaujaly ty produkty na péči o pleť, jelikož mi teď opravdu blázní, je neustále suchá atd., stejně jako rty. Na ty používám Blistex, určitě někdy vyzkoušej, je super :))
    Pěkný new in!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blistex jsem jednou vyzkoušela ze vzorečku a naprosto mi vyhovoval. Za mě top produkt. Až mi dojdou ty, co mám doma a že jich je spoustu, sáhnu po něm. :) Mě teď právě blázní pokožka hlavy, neustále je podráždění a svědí.. :/

      Vymazat
  3. Pěkné botičky, také se musím podívat po nějakých zimních papučkách :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten pocit přesně znám a právě ho mám:) Zatím jsem koupila jen cardigan:-D a něco málo z kosmetiky. Z tvého nákupu mě zaujaly především boty, jsou nádherné, oba dva páry:)


    Somethingbykatep

    OdpovědětVymazat