Píšeme dopis ježíškovi

11/11/2016 09:30:00 odp.

Vánoce se kvapem blíží a mě se každý z rodin ptá, co si přeji najít pod vánočním stromečkem. Jenže od té doby co nebydlím s mamkou poznávám, že člověk si snad přeje už jen praktické věci do bytu, případně do kuchyně. Ale jelikož jsem si už sama dlouho nekoupila nic nového na sebe, rozhodla jsem se, že se zajdu podívat do Ostravského shopping parku a po nějakých věcech se podívám. A světe div se, já si vybrala a udělala jsem si menší vánoční seznam přání, která bych ráda pod stromečkem našla.


Co si přeji najít pod vánočním stromečkem?
  • Teplý zimní cardigan. Já cardigany miluji a s kožíškem zatím žádný nevlastním. Tak snad nějaký v šedivé barvě a perfektním střihu seženu.
  • Diář na rok 2017, klasika, kterou si vždy v prosinci pořizuji. A když už jsem nevěděla co k vánocům, napsala jsem si o něj. Je mi úplně jedno v jaké barvě, ale podmínkou je aby byl rozdělený po dnech s časovým úsekem.
  • Stojan na kapsle Dolce Gusto, jelikož jsme si nedávno s přítelem koupili kávovar.
  • Plochý kartáč na vlasy Remington, svůj oblíbený už mi bohužel dosloužil, tak si potřebuji koupit nový a s Remingtonem mám samé skvělé zkušenosti.
  • Spodní prádlo, toho není nikdy dost a nějaký set by potěšil jistě i partnera.
  • Černé slim kalhoty, úplná klasika, která mi do dnes v šatníku chybí.
  • Černé a bílé basic triko s dlouhým rukávem, jelikož ve škole máme neskutečnou zimu a v šatníku už mám samé okoukané. Navíc tytobasic trika se dají se vším zkombinovat. 
  • Kniha Dívka ve vlaku, chtěla jsem jít na film do kina, ale chtěla bych si nejdříve přečíst samotnou knihu.

A co máte na seznamu přání vy? Já samozřejmě kromě těchto věcí si pro sebe a své blízké přeji hlavně zdraví a to, abychom se všichni sešli v Novém roce.

VELKÁ VÁNOČNÍ SOUTĚŽ 

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Dievča vo vlaku som čítala, super kniha ,odporúčam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se na ni neskutečně těším a co teprve na film. :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Diář se hodí pod stromeček vždy, jelikož jej používá téměř každý, nebo alespoň my - ženy. :)

      Vymazat
  3. Diář je nádherný! Dívka ve vlaku je skvělá kniha!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ten se povedl. Mě stačí jakýkoliv diář, nemám nějaký vybraný. :) Hlavně ať splní požadavek, barva je na kupujícím. :)

      Vymazat
  4. Vybíráš, pěkné a praktické dárky, takové co ti nikdy nebudou ležet v rohu bez využití, to mám nejradši.
    Já Vánoce s rodiči slavit nebudu, vlastně doma vůbec nebudu takže si žádný seznam dělat nebudu. Jediné co si já sama sobě dám nový telefon, protože ten je u mě už nutný a na prvním místě. Jinak by mě potěšilo též spodní prádlo, líbila by se mi manikůra např. skleněný pilník, určitě i oblečení či nová kabelka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nerada dávám/dostávám dárky, na které se bude pouze prášit někde v rohu a obdarovaný ji nebude využívat. :) Radši si řeknu o to, co potřebuji případně co si teď chci koupit než něco, co bych doma měla mít dvakrát. :)

      Vymazat
  5. Tak ať to vše najdeš pod stromečkem :) já bych chtěla nějaký teplý svetr a skvěle padnoucí džíny, těch není nikdy dost :))

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme jestli najdu, či ne. :) Některé věci už vím, že tam budou, ale kdo ví, nechám se překvapit. :) Teplý svetr a džíny nejsou nikdy k zahození! :)

      Vymazat
  6. Super wishlist, tak ať ti toho Ježíšek co nejvíc přinese ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, Tobě také ať donese to, po čem toužíš. :)

      Vymazat