Inspirace vánočních stromečků

11/30/2016 08:00:00 dop.

První adventní neděle je za námi a někteří z nás se pomalu chystají zdobit vánoční stromeček, nebo alespoň začínají nakupovat či vytahovat ze sklepů vánoční dekorace. A jelikož s přítelem už nějaký pátek řešíme, jak bychom si náš první vánoční stromek chtěli ozdobit, zapátrala jsem před vánočními nákupy vánočních dekorací a stromečku na internetu pro nějaké inspirace. A při prohlížení jsem si samozřejmě na Vás vzpomněla, že byste o tento článek mohli mít zájem. Určitě každému z nás se líbí krásně nazdobený stromeček, s různými prioritami - živý či umělý stromek a proto jsem tu dnes s tipy, jak si ho ozdobit. Já sama osobně mám ráda umělé, jelikož je mi prostě líto ničit přírodu kvůli pár týdnům krásy a navíc ani ty živé stromky nejsou tak krásně huňaté, jako ty umělé. A rozhodně dávám přednost bílé variantě, zelená mi příjde už okoukaná. Pár inspirací, ze kterých jsme vycházeli my..

                   












A jak bude vypadat Váš stromeček? Kdy jej strojíte? Jste zastánci umělých nebo živých stromečků? 

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Všetky sú krásne :) My budeme mať tento rok zlatý stromček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať vám přinese v době vánoc spoustu krásných okamžiků. :) my máme umělou bílou "dlouhosrstou"borovici v kombinaci stříbrné, růžové a fialové. :)

      Vymazat
  2. Nice Christmas trees !
    xx

    www.caetera-moda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. mně se líbí nejvíc ten poslední stromeček, ale takhle ho mít nikdy nebudeme, doma máme vždy živý, nejlépe borovicy, jedle jsou drahé a smrky moc nevydrží. Jelikož naši zdědily nějaké banky po prababičkách a každým rokem koupíme aspoń jednu baňku novou, stromek máme veselý a barevný. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až budeš bydlet sama, tak můžeš mít stromeček jakkýkoliv. :) My měli vždy buďto borovičky nebo jedle, teď už bydlím sama a jsem pro umělé. :)

      Vymazat