4v1 Denní a noční krémy

11/05/2016 08:14:00 odp.

Vybrat vhodný pleťový krém, který snese má pleť je pro mně občas velký oříšek. Proto nerada střídám různé nové značky a raději volím ty, na kreré jsem zvyklá z minulosti a má pleť si pod nimi chrochtá blahem. Za celý svůj dosavadní život jsem vyzkoušela nespočet krému, a většinou mi všechny sedli, tedy až na nějaké vyjímky. Jsem zastánce univerzálního krému v modré plechové krabičce od Nivei, kterým si nejradši na podzim a v zimě promázávám celé tělo a obličej. Ovšem někdy mám chuť volit produkty, které jsou určené na denní a noční použití. Dnes vám představím dva denní a dva noční pleťové krémy a to od značek Oriflame, Garnier a Nivea.


Začnu tímto denním pleťovým krémem Essentials Moisturising Day Cream od Oriflame. Asi před rokem jsem měla čistící pleťovou emulzi se kterou jsem byla velmi spokojená. A poté jsem si koupila tento krém, který má nádhernou jemnou vůni, je velmi jemné konzistence, která zvláční a zároveň pořádně hydratuje pokožku, ale na druhou stanu ani nezanechá na ni mastný film. Krém používám každé ráno před denním make-upem a nemohu so ho vynachválit. Doporučuji se Vám na produkty podívat.

+ Hydratovaná a zvláčněná pleť
+ Pro každý věk a typ pleti
+ Nedráždí pleť
+ Parfemace
+ Cena



Noční krém Essentials od Garnieru. Má příjemnou nevtíravou parfemaci a jemnou konzistenci. Pokožka je po něm hydratovaná, napapaná a nelepí. Krém sevelmi rychle vstřebává. Navíc tato značka má na výběr z velkého množství variant, ať už pro suchou, normální, citlivou či mastnou pleť a především pro jakoukoliv věkovou kategorii. Produkty mohu vřele doporučit.

+ Parfemace
+ Dostupnost produktu
+ Nedráždí pleť
+ Hydratace
+ Cena



Denní zvláčňující krém Nivea, obohacený o UV filtry. Jedná se o velmi lehký krém, který jsem používala především v letních měsících. Nedráždí pokožku, rychle se vstřebává a hlavně nelepí. Po nanesení krému nemusím čekat než na pleť nanasu make-up. Nedělá žádné mapy ani nežmolkovatí. Tyto krémy mohu doporučit.

+ Parfemace
+ Pro každý věk
+ Hydratace
+ Cena




Noční regenerační krém od značky Nivea. Tento je hutnější konzistence, ale i přesto se velmi lehce roztírá a rychle vstřebává. Na pleti zanechává lehký mastný film. Já ho miluji především v podzimním a zimním obdobím, kdy má pleť je ráno po probuzení po použití krému rozjasněná a hladká, jako dětská pokožka. Krém pokožku nedráždí ani v okolí očí. Je vhodný pro jakoukoliv věkovou kategorii. Mohu doporučit.

+ Nedráždí
+ Hydratace
+ Cena
+ Široký výběr krémů




A jaký nejradši používáte pleťový denní/noční krém Vy? Je nějaký, který byste mi doporučuli?

You Might Also Like

11 komentářů

  1. tie od Nivea ma zaujali :) ja používam teraz L´oréal Skin Perfection :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Od Nivey som pred pár dňami spotrebovala Výživný denný krém mandľový. Bol vynikajúci, presne tak mastný a hutný, ako to mám rada. Teraz používam Extra mastný výživný pleťový krém s arganovým olejom a bambuckým maslom od Bione Cosmetics, ale na to, že je extra mastný, tak je menej mastný než ten mandľový, no a mám v zásobe od Oriflamu Essentials Výživný krém s makadamiovým olejom.

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc mě zaujal ten od Garnieru!
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Ti mohu jen a jen doporučit. Je skvělý! Ještě jsem měla medový a ten byl Top. :)

      Vymazat
  4. Ja používam momentálne krém od Ziaja, ale Niveu mám celkovo radšej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Ziaji jem zatím měla možnost otestovat krém pouze z mini vzorečku a z toho jsem bohužel nic nepoznala. :/ :) Mě je Nivea v krémech zatím nejsympantičnější.

      Vymazat
  5. V krémech od Nivei se moc nevyznám, až v loni jsem kromě plechovkového krému začala používat velké na tělo. A jsem s nimi spokojená. :)


    Somethingbykatep

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla a ještě mám v zásobě zpevňující tělové mléko a to ti také mohu vřele doporučit. :)

      Vymazat
  6. Nivea krémy mám naozaj veľmi rada no aj ostatné vyzerajú super

    OdpovědětVymazat
  7. Zo je skvele ze to sadlo tolko kremov, ja s tym mam stale problem, takmer nic z kremov mi uplne nesadlo a tak som radsej presla na oleje a gely🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem dlouho hledala, než jsem ty pravé našla. Oleje a gely jsem nezkoušela.. :)

      Vymazat