Tipy na aktivity v deštivých dnech

10/03/2016 03:12:00 odp.

Léto vystřídal podzim s intenzivním deštěm a nám nezbývá než se z vyhřáté terasy přesunout do obývacího pokoje. A přiznejme se, kdo z nás by rád chodil po venku v dešti?  Já tedy rozhodně ne, a když už to slunce zalezlo a celé dny jsou upršené, rozhodla jsem se, že když už mám nějaký volný čas a že je ho poměrně málo, když se neustále musím učit na maturitní okruhy, tak si udělám "pořádek" nejen na těle, ale také v organizaci bytu.


Nejprve začnu tím příjemnějším a to je pořádná domácí pedikúra pomocí pemzy a pilníčků na odumřelou kůži na patách. Ten, kdo vlastní i elektrickou brusku to má o to jednodušší. Já si prozatím vystačím s obyčejnou pemzou. Párkrát mokré paty přejedu, pořádně vysuším, dám na ně vrstvu výživného krémů a natáhnu bavlněné ponožky a pár desítek minut nic nedělám - pouze sedím a buďto sleduji nějaké film nebo pročítám ostatní blogy.
Když mám hladké paty, tak si otevřu nějakou oblíbenou masku na obličej, případně si udělám nějakou domácí a nanesu si ji na obličej. Nechám ji 15-20 minut působit a opláchnu vodou. Následně ji hydratuji lehkým denním krémem. Nebo místo masky použiji pleťový peeling.


Nikdy nezapomínám ani na vlasy, které poměrně často zatěžuji různými stylingovými přípravky a žehlením vlasů. Na ty nanáším většinou rozmíchaný žloutek nebo vlasovou kúru, či balzám. Vlasy zabalím do ručníku a nějakou delší dobu nechám působit. Poté stačí vlasy pořádně umýt či opláchnout a je hotovo. Vlasy jsou lesklé a vypadají zdravěji.


Ani lakování nehtů není vyjímkou, letos jsem nějak opomenula si lakovat nehty na nohou. Jednoduše jsem na to neměla čas ani chuť, teď se to ovšem třeba v deštivém počasí změní. Za to na rukou mám laky téměř pořád. Ráda střídám barvy. Ale do nějakých ombré efektům nebo francouzské manikúry se nepouštím.


Když už je vše, co se týče péče o tělo hotové, lehnu si do postele a buď pouze relaxuji u nějakého skvělého filmu, mazlím se s koťátkama, pročítám si různé blogy, či chystám nové články nebo spím. A samozřejmě minimálně jednou měsíčně objednávám věci pro naše chlupáče přes internet.




A nesmím zapomenout ani na domácnost, v horkých dnech, když v bytě máme přes 30 stupňů se skoro nechce uklízet, ale i tak se musí. Miluji totiž čistou, vydezinfikovanou domácnost. Každopádně v těchto chladnějších je to o dost snadnější. Popadnu dezinfekční a čistící prostředky, mop a jdu do toho. A když je co k organizaci v šanónech, udělám pořádek i tam. Vyhodím přebytečné papíry, které jsou již k ničemu, srovnám složky a papíry v nich a založím nové šanóny.


A co děláte v deštivých dnech vy? Měli byste zájem o chlupatý haul?  věci, které jsem objednala pro naše koťátka.

Fotky jsou použité z internetu.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Já si dneska udělal očistu obličeje.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já dnes také. A ještě k tomu jsem si dopřála chvilku relaxu na kosmetice.

      Vymazat
  2. Když prší, tak většinou vytáhnu knížku nebo nějaký skvělý film!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si teď čtu maximálně povinnou četbu k maturitní zkoušce. :/ :D

      Vymazat
  3. Taky jsem se teď jak se udělalo škaredě pustia do uklízení :-)

    Haul pro koťata určitě udělej, mám ráda takové originální články .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já uklízím sice každý den, ať je mínus pět nebo plus třicet stupňů, ale v těchto dnech právě ráda třídím různé staré dokumenty a vyřazuji co je nepotřebné. :)

      Dobře, zrovna dnes mi přišly dva balíky, tak udělám podzimní haul, co jsme objednávali. I když to bude skoro samé jídlo. :)

      Vymazat