Spotřebováno #12 | V hlavní roli Nivea

10/15/2016 10:29:00 dop.

Poslední dobou jsem na sebe i mého přítele hrdá. Po necelém roce společného bydlení se nám podařilo zhruba z jedné čtvrtiny vyprázdnit komodu plnou kosmetických produktů, které máme v zásobě. A můžeme si tak pomalu začít kupovat nějaké novinky, které vyšly u našich oblíbených značek. Dnes Vám opět představím některé produkty, se kterými jsem byla maximálně spokojená a některé, které bych už doma nejradši vůbec neviděla. Berte to ovšem jako můj názor, to co nevyhovuje mé pokožce a vlasům, může vyhovovat Vám a naopak. Tento měsíc jsme s přítelem spotřebovali především českou kvalitní značku Nivea, jak vidíte na fotce.


Tentokrát jsem si to rozdělila na pleťovou a tělovou kosmetiku. Začnu micelárními a čistícími pleťovými ubrousky značky Nivea, na které jsem psala nedávno recenzi. S oběma produkty jsem byla maximálně spokojená, Oboje nádherně voněla a odlíčily make-up. Bohužel u těch modrých se mi stalo, že mi poslední tři ubrousky vyschly. Ale asi to bylo tím, že uzavíratelný obal propouštěl vzduch a tímpádem ubrousek nebyl tak vlhký, jak by měl být. Ale za mě ano.

Jako další se mi podařil spotřebovat voděodolný odličovač oči a make-upu značky Nivea, který byl dvoufázový. S tím jsem byla také velmi spokojená a věřím, že to nebylo mé poslední balení. Perfektně si poradil s linkami i řasenkou. Akorát jsem chvíli po něm měla mlhové vidění.

Za poslední rok jsem si velmi oblíbila mokré odličování a čištění pleti, proto jsem si zkusila koupit tento přípravek s kartáčkem Pure active od Garnieru, měl být proti akné a černým skvrnkám. Pleť vyčistil skvěle, ale černé tečky neodstranil - tam si myslím by efektivně pomohla jen návštěva kosmetického salónu. Pokožka však po něm byla hladká a čistá. Takže možná bych se k němu ještě někdy vrátila.

Velmi populární u mužů a u blogerek je tento balzám po holení od značky Nivea, který má nádhernou jemnou pánskou vůni okamžitě zklidňuje podrážděnou pokožku po holení, vypíná ji a dezinfikuje. Na poměrně dost pořezanou nohu při holení ani extrémně neštípal. Četla jsem, že některé blogerky jej používají jako bázi pod make-up, s tím ovšem nemám zkušenosti. Balzám oba vřele doporučujeme.


Sprchový gel Energy od značky Nivea, jedná se o pánský produkt s velmi krásnou výraznou vůni, která je cítit i po pár hodinách po osprchování se. Má krémovo/gelovou konzistenci, vytváří bohatou pěnu. Přítel doporučuje,

Sprchový krém Sweet peach od značky Cien. V Lidlu mě uchvátil desingem, ale to je tak vše. Má chemickou parfemaci po broskvích, téměř nepění a na jedno umytí jsem spotřebovala velké množství produktu. Pokožka po nebyla hydratovaná.

Antiperspirant Invisi Cool od Garnier mineral, s krásnou svěží vůni. Po nastříkání jsem měla pocit osvěžené pokožky - zvláště v letních horkých dnech, bohužel nevydržel více než 5 hodin na pokožce, po pěti hodinách jsem měla nutkání sáhnout po antiperspirantu znovu a to jsem se nijak moc nepotila. Možná si ho ještě někdy pořídím znovu, už kvůli tomu chladivému efektu.

Antiperspirant Stress control od Rexony, měl chránit podpaží ve stresových situacích, to se mu nepovedlo, při zkušebním období ve škole a při pohovorech jsem se v něm potila ještě více, než kdybych antiperspirant neměla. stejně tak při běžném dni. Normálně se nepotím skoro vůbec a po nastříkání se tímto antiperspirantem jsem se potila daleko víc. Měl ale jednu skvělou věc a to vůni.


Miniaturky od značky Nivea, na všechny jste četli podrobnou recenzi. Názor na ně neměním, sprchový krém a intimo bylo úžasné, šampón mi bohužel nesedl. Každý ovšem má jiný typ vlasů a třeba Vám tento vyhovovat bude.

Po dlouhé době se mi podařilo spotřebovat nějakou toaletní vodu, tentokrát tuto skvělou letní vůni Summer white bright od Avonu. Na těle vydržela několik hodin a na léto prostě ideál.

Zubní pasta s fluoridem od Sensodyne, tuto jsem měla už po druhé, ale asi si ji už nekoupím. Zůstanu věrná pastě Lacalut a Elmex, kterou používám už pár let.


Dostala jsem se na dno našeho odpadkového koše na plasty. Do komentářů mi můžete napsat, co jste za poslední měsíc spotřebovali vy. Pokud víte o nějakém skvělém produkty na čištění pleti, budu ráda, když mi dáte nějaký tip. Mějte se krásně a těším se na Vás u dalšího článku.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Páni tolik produktů a já ještě žádný z nich neměla:( Jinak za poslední měsíc jsem spotřebovala CC krém od essence.


    Somethingbykatep

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ti mohu doporučit většinu produktů. CC krém jsem ještě nikdy neměla. :)

      Vymazat
  2. Na ten šampón od Nivey sa chystám, ešte neviem, aký bude, Sensodyne je dobrá pasta, ale najlepší je antiperspirant Rexona. Ja mám však krémový Maximum Protection Stress Control. Je najlepší, aký som kedy mala. Len tá vôňa nie je nič moc.

    OdpovědětVymazat