REMINGTON SFT-150 SONICKÝ ZUBNÍ KARTÁČEK

10/19/2016 04:27:00 odp.

Péče o ústní dutinu patří mezi každodenní rutinu nás všech od doby, kdy se nám začali prořezávat první zoubky až do smrti. Bohužel ne vždy je to pro nás příjemná chvíle dne, ale bohužel - pokud chceme mít krásné a zdravé zuby, je to na místě. V dnešní moderní době si můžeme na trhu vybrat ze široké škály zubních past, kartáčků (jak manuálních, tak elektrických), zubních nití, sprch, ústních vod a dalších pomůcek. Já si zhruba do srpna letošního roku každý den čistila zuby klasickým manuálním zubním kartáčkem značky Signal či Curaprox, od té doby co jsem měla možnost otestovat sonický elektrický kartáček značky Remington bych se k manuálnímu kartáčku nevrátila, stejně jako můj přítel a další lidé, kteří si produkt zakoupili, už jen z toho důvodu, že má 31.000 pohybů za minutu. Kdežto manuální ne.


Elektrický kartáček na zuby nabízí celkem tři režimy čištění, takže je zcela na Vás, jaký režim si vyberete. Na výběr máte masážní režim - ten slouží k jemné stimulace a masáží dásní. Sensitive - pro citlivé zuby a dásně a Clean - pro každodenní čištění zubů. Pro výběr stačí pouze zmáčknout tlačítko na kartáčku a přepnete si tak zvolený režim.
Dále kartáček disponuje dvouminutovým časovačem, který dobu čištění hlídá za Vás. Pro zajištění důkladného čištění si čelist rozdělte na jednotlivé 4 úseky (viz. obrázek). Časovač bude odměřovat intervaly po 30 vteřinách - kartáček zapulzuje, což znamená, že se máte přesunout na další úsek. Po dvou minutovém programu se automaticky vypne. To ale neznamená, že si jej nemůžete znovu zapnout a čistit dále. Pokud má kartáček slabou baterii, upozorní Vás barevným signálem, který začne blikat a dá Vám najevo, že se brzy vybije a bude potřebovat dobít (dobíjení trvá zhruba 16 hodin).

Kartáček Remington SFT-150 nabízí

Sonická technologie • 3 čisticí režimy • speciální časovač • 31 000 pohybů za minutu • lehký a ergonomický design • až 14 dní provozu na baterii • cestovní pouzdro


Značka Remington Vám garantuje, že pokud Vás produkt nepřesvědčí, vrátí Vám do 60 dnů peníze zpět.


Kartáček má dvě tlačítka - jedno zapnutí/vypnutí kartáčku a druhé na přecházení režimu čištění.


Co vše v sadě elektrického kartáčku najdete
  • Uživatelskou příručku
  • Zubní kartáček s baterií
  • Cestovní ochranné pouzdro
  • 3 hlavice kartáčku
  • 3 Barevné gumičky (bohužel nejsou na obrázku)
  • Dobíjecí stojan


Moje zkušenost s elektrickým zubním kartáčkem

Při prvním použití, kdy jsem se kartáčkem dotkla ostatních zubů jsem cítila nepříjemné vibrování, které mi vystřelovalo až do hlavy. Přirovnala bych to k tomu, když u zubaře omylem skousnete vrtačku, či brusku (nebo jakoukoliv věc u dentálního hygienisty). Bylo to poměrně nepříjemné, ale dalo se to vydržet. Při druhém čištění jsem si na to dávala pozor. A od té doby se mi to stalo maximálně dva krát. Hned po prvním použití kartáčku pocítíte zásadní rozdíl mezi elektrickým kartáčkem a manuálním kartáčkem - budete mít hladší zuby bez zubního plaku, a dásně budou vypadat zdravěji. Ten samý efekt čištění zubů zaznamenal také můj přítel, který se dnes stejně jako já již nechce vracet k manuálnímu kartáčku, díky kterému nemáte tak efektivně vyčištění zuby ani po pěti minutách. Další výhodou je úspora zubní pasty, na kartáček stačí nanést opravdu malé množství pasty - doporučuji pastu, která nepění a také měkkost kartáčku, přirovnala bych to ke kartáčkům soft od značky Curaprox.

Společně s kartáčkem dostanete také praktické cestovní pouzdro.
Mé hodnocení produktu:
                                            + 1 kartáček = celá rodina
                                            + Gumičky na označení jednotlivých kartáčků
                                            + Výdrž baterie (minimálně 2-3 týdny)
                                            + Perfektní desing
                                            + Stojan na kartáček s dobíjecím adaptérem
                                            + Efektivní a jednoduché čištění zubů
                                          +/- Pořizovací cena kartáčků a náhradních hlavic (cca 1.600,-)

Já i můj přítel jsme s kartáčkem maximálně spokojeni. A rozhodně se nehodláme vracet ke klasickému manuálnímu kartáčku. Pokud byste měli ještě nějaké další dotazy, můžete mi napsat do komentářů, případně napsat na e-mailovou adresu firmy Remington, kde Vám ochotně rády během pár dnů odpoví na Váš dotaz.

Pokud byste měli zájem se o sonickém čištění zubů dočíst více, doporučuji stránku 4smile, kde mají vše podrobně rozepsané.

Děkuji společnosti Remington za poskytnutí výrobku k otestování. Recenze je založena na mých poznatcích a píšu pravdivé věci o tom, zda mi produkt vyhovuje, či ne.

A jak se staráte o svou ústní dutinu vy? Máte zkušenost s elektrickými kartáčky nebo dáváte přednost manuálním?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Tak toto vyzerá naozaj super. Ja som po takýchto kefka h pozerala už dlho, avšak je to na mňa naozaj veľa za nejakú kefku. Preto používame obyčajne a ak mám v období viac peňazí, tak curaprox

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem používala Curaprox kvůli citlivým zubům a dásním. Na trhu jsou i levnější varianty kartáčků. Bohužel já mám od malička problémy se zubní sklovinou, tak si ráda za péči připlatím a nemusím tak neustále obíhat zubařské ordinace. :)

      Vymazat
  2. Vypadá to skvěle! Já zatím žádný elektrický kartáček nevyzkoušela, ale hodně o tom uvažuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nejen vypadá! Určitě do nich jdi. Jsou super. Třeba jej najdeš pod stromečkem. (:

      Vymazat