Řekni Celulitidě sbohem s masážní pomůckou CelluBlue

10/05/2016 02:56:00 odp.

Strie a celulitida, problém, který se týká především nás žen. Ať na sebe plácáme tuny přípravků proti striím a celulitidě, nevyhneme se semtam nějakému nevzhledným ďolíčků, či jizvám, kterých se jentak nezbavíme. Vše má za následek zrádná genetika a životní styl. Ani já nejsem vyjímkou, které se celulitida vyhnula obloukem. Naštěstí se mi povedlo ji zastavit ihned při jejím začátku a díky tomuto zázraku jsem celulitidě nedala šanci se dále rozšiřovat. Pokud trpíte celulitidou a zajímá Vás, jak jsem se zbavila celulitidy během 4 dnů, čtěte dále.



Co říká výrobce CelluBlue

Masáže pomocí CelluBlue napodobuje pohyby vakuové masáže. Pomocí baněk se vytváří podtlak, který pomáhá rozbíjet tukové buňky. Baňky jemně nasávají pokožku a tím ji masírují a prokrvují.
Baňky jemně nasávají pokožku a tím ji masírují a prokrvují. Podtlakem narušené tukové buňky jsou vyplavovány lymfatickým systémem z těla ven. Pokožka je tak okysličená, prokrvená a postupně se zbavuje tukových zásob. Stejně se stabilizuje prokrvení a lymfatická cirkulace. Organismus se příjemně regeneruje a omlazuje. Pokud během použití CelluBlue budete jist zdravou výživu a cvičit, dosáhnete tak ještě větší efektivit! 



Snadné použití: Provádějte masáž pomocí vakuové baňky podle návodu použití. Je nenáročný a nepotřebuje žádný trénink.

Prokázaná efektivita: Při každodenním použití naší vakuové baňky dosáhnete pozitivních výsledků už během 3-4 týdnů. Případně Vám CelluBlue vrátí peníze.

Příjemná cena: Není drahý, nepotřebuje žádnou energie, neopotřebí se a může být použít vícekrát. Je to dobrý a spolehlivý pomocník.

Hypoalergenní: vyroben z medicínského silikonu a neobsahuje žádné jiné látky. Jeho používání je bezpečné a nezpůsobuje alergie! Přístroj můžete snadno vyčistit pomocí vody a mýdla (př. intimní).

Mobilita: Díky malému rozměru a taštičce můžete vždy vzít CelluBlue s sebou, protože se snadno vejde do Vaší kabelky.

Jak se CelluBlue používá?

Před použitím: Připravte vaší pokožku tak, že si zaujmete polohu, která je Vám příjemná - ve stoje, či vleže. Odhalte si ji, vyberte místo ošetření - bříško, stehna, hýždě, či bederní část a namažte ho buďto masážním olejem ( já používám např. olej proti striím od značky Nivea) nebo pleťovou vodou. NIKDY nepoužívejte baňku na suché pokožce (sice se nic nestane, ale ani to nepůjde).

Krok 1: Zafixujte CelluBlue na pokožce tak, že baňku stisknete v bočních částech a přiložte ji na místo, které chcete ošetřit. CelluBlue poté pomalu rozevírejte, měla by se přisát k Vaší pokožce. Zda je CelluBlue efektivě zafixovaný zjistíte tak, že ho jemně nadzvednete.


Krok 2: Začněte posouvat baňku zespodu nahoru cca 3 minuty a potom zleva napravo cca minutu. Poté zhruba 1 minutu dělejte kruhové pohyby ve směru zespodu nahoru. Aby jste dosáhli ještě větší efektivity, můžete ukončit masáž silným přitisknutým CelluBlue k pokožce a postupně baňku od kůže odtahovat.
CelluBlue v akci.

Každé ošetřované místo je nutné masírovat alespoň 5 minut. V závislosti na vybraném místě a stadiu celulitidy můžete měnit délku každé aplikace. Aplikaci je nutné provádět každodenně, dokud nedosáhnete pozitivních výsledků (15-20 dní), vše ale záleží na stupni rozvoji celulitidy. Například já dosáhla prvních výsledků zhruba za 4 dny, jelikož se mi strie teprve začínaly dělat.

Krok 3: Po masáži ošetřené místa byste měli vypít 0,5 litrů čisté vody během následující hodiny - to proto, abyste tělu pomohli odstranit z organismu toxiny a vytlačený tuk.

Můj názor: Celulitidu jsem podchytila včas, každý večer jsem si našla 10 minut volného času a používala jsem CelluBlue na naolejovanou pokožku po dobu jednoho týdne. Po prvním použití, kdy mi aplikace nebyla příjemná - pokožka si musela zvyknout na tlak, mi nenaskákaly modřiny, jako to některé dívky po aplikaci měly, ale měla jsem ji takovou nesvou - podrážděnou a napjatou. Při druhé aplikaci mi masáž prováděl přítel, který byl jemnější a hned to méně bolestivé. Takto to probíhalo do čtvrtého dne, kdy jsem jsem viděla, že celulitida mizí. Po prvním týdnu jsem měla hýždě bez jediného ďolíčko, začala jsem po masážích pít půl litrů čisté vody a preventivně po masáži jsem se namazala přípravkem proti celulitidě od Oriflame.

Ošetřované místo hned poté, co jsem si dodělala masáž. Skvrna zmizela zhruba po 2 minutách.
Po týdnu jsem si dala jednodenní pauzu a poté zase každý večer masírovala, asi po dobu pěti dnů. Když jsem viděla, že pokožka je pevnější a krásnější, řekla jsem si, že si zkusím masírovat pokožku 3x týdně jako takovou prevenci. Dělám to tak do dnes a vyhovuje mi to.

Výsledky žen, které se pochlubily fotkou na internetu.

I této ženě CelluBlue efektivně odstranil celulitidu.

Ohromný výsledek.
+ Efektivita
+ Rychlé dodání výrobku
+ Rychlá pomoc při celulitidě
+/- Pořizovací cena (cca 500,-)

Pokud máte rozsáhlejší celulitidu, doporučuji masáže dělat opravdu pravidelně po dobu alespoň třech týdnů, abyste viděli nějaké výsledky. Já ji nějak extra neměla a proto jsem se ji během pár dní zbavila, za což jsem moc ráda a doufám, že nás takových je/bude více. Za to ze striemi bojuji do dnes, ale mám to po moji mamince která na ně trpí od nějakých 17-ti let.
CelluBlue Vám mohu jen a jen doporučit, jedná se o kvalitní a poměrně levný produkt - oproti krémům, které jsou k ničemu.


Děkuji společnosti CelluBlue za poskytnutí výrobků k recenzování. Recenze vyšla na základě mých poznatků a vše co o produktu píšu není falešné.

Trpíte celulitidou či striemi? Jaký je ten Váš pomocník? Zaujal Vás CelluBlue?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Takisto mi prišla táto vecička, ale keďže ja celulitídou netrpím, posunula som to mamine a tá testuje :D som zvedavá teda!
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. CelluBlue je skvělý, určitě jí pomůže. Navíc je praktický v tom, že ho stačí omýt, případně vydesinfikovat a můžou ho používat všichni. :)

      Vymazat