Řekněte stop vaginálním kvasinkám a bakteriím s Idelyn Beliema | Prevence i léčba v jednom

10/24/2016 07:00:00 dop.

Ahoj, to jsem já, tvé bezstarostné já, které jentak něco nerozhodí .. nebo když zjistím, že nerozumím vlastní vagíně, snažit se rozlišit kvasinkovou infekci od bakteriální moc nejde. Proto používám Idelyn Beliema, které se o moji vagínu starají v obou případech. Ano, určitě každá z nás minimálně jednou tuto televizní reklamu viděla a několikrát během oblíbeného seriálu nám lezla na nervy. Ale když ji budeme zkoumat detailně, zjistíme, že výrobce přivedl na trh něco, co bychom měly mít doma ve sprše a v lékárničce neustále, a to dva skvělé produkty - Idelyn Beliema Expert krém a intimní mycí gel.
Ať už nás trápí nějaké kvasinky, mykózy či další podobné ohavnosti v intimních partiích, měly bychom neodkladně vyhledat nejbližší lékárnu či gynekologa, aby nám odborníci poradili, jak si co nejrychleji ulevit.


Samozřejmostí snad v dnešní době je to, že si své intimní partie myjeme speciálními přípravky určené právě na tyto oblasti a ne klasickým sprchovým gelem, které má úplně jiné Ph, než to, které náš klín potřebuje. Dnes Vám představím dva produkty, které v poslední době používám jako prevenci. Oba jsou dostupné bez lékařského receptu v lékárnách za velmi přívětivou cenu.



Idelyn Beliema Intim Gel a Idelyn Beliema Expert krém
Oba lékárenské přípravky mají kyselé Ph odpovídající Ph intimních ženských partií. Obsahují látku chlorhexidin, která zastavuje růst kvasinek a bakterií, které jsou častou příčinou infekcí. Přípravky slouží k aplikaci na pokožku pro každodenní intimní hygienu. U intimního gelu stačí malé množství aplikovat na vlhkou pokožku a opláchnout vodou a u krému stačí nanést malé množství a nechat působit, nejlépe přes noc.


Jak Idelyn účinkuje

Již při prvním použití odstraňuje pocity jako svědění, podráždění a pálení či případné nežádoucí pachy, a tím dodává příjemný pocit svěžesti po celý den. Pravidelná každodenní intimní hygiena a používání vhodných intimních přípravků pomáhá udržovat přirozenou rovnováhu Ph a přispívají k celkovému zdraví a správné funkci intimní částí těla a vaginální sliznice. Díky tomu výrazně snižuje opětovný v intimních partiích.

Důvody, proč používat Beliema produkty

Antimikrobiální látka zastavuje růst kvasinek a bakterií
Očisťuje a chrání pokožku intimních partií
Bezpečný pro těhotné a kojící ženy
Nezpůsobuje nežádoucí podráždění
Novinka v péči o vaginální zdraví
Neobsahuje syntetický parfém
Prevence před infekcí


Kdy a jak používat

Použití je vhodné při zvýšeném riziku bakteriální a kvasinkové infekci (návštěva vířivky, bazénu, posilovny nebo při delších výletech). Doporučuje se během menstruace, těhotenství a po porodu
Vhodný v průběhu i po léčbě antibiotiky.


Obsahují:
Kyselinu hyaluronovou (pro lepší hydrataci), kyselinu mléčnou, kyselinu boritou (pro obnovu Ph na fyziologickou úroveň), vitamíny E a B5 ve formě provitaminu, výtažek z aloe vera, který je známý svými zklidňujícími účinky a zároveň potlačuje pocit svědění. Obsahuje navíc komplex α-oligoglukanů BioEcolia®, speciální ochrannou prebiotickou složku, která pomáhá obnovit přirozenou mikroflóru pokožky nejen v intimních partiích. Intimní gel má velmi jemnou přirozenou vůni, kdežto krém nevoní nijak.






Můj názor a zkušenost: Asi jako každou ženu, tak i mně trápí před očekávanou menstruaci nepříjemný pocit v intimních partiích a necítím se svá, případně po návštěvě veřejného bazénu mně občas partie začnou nepříjemně pálit a svědit. Proto jsem zapátrala na internetu po této značce, na které jsem četla samé skvělé recenze a vsadila na tyto přípravky.




Mycí gel určený na intimní hygienu používám od své první menstruace každý den a nedovedu si bez ní představit život. Produkty jsou cenově velmi dostupné a trh jich nabízí nespočetně mnoho a v různých variantách - mentol, heřmánek, sensitive apod., tudíž je z čeho si vybrat. Navíc značka Idelyn přidala do složení látky, které mají ochrannou složku a zabraňují tak množení se kvasinkám a bakteriím.
Po intimním krému jsem už také několikrát musela sáhnout, především před a po menstruaci či návštěvě bazénu, kdy jsem se necítila ve své kůži a vagínu mě nepříjemně svědila, či jsem měla nějaký delší dobu slabší výtok.

Již po prvním použití, kdy jsem ve sprše použila intimní mycí gel a následně na to, nanesla krém jsem pocítila značkou úlevu od nepříjemného svědění, a na druhý den jsem neměla výtok ani nepříjemný pocit v intimních partiích. Od té doby přípravky používám preventivně jednou za den a tyto problémy mně netrápí. Navíc produkt je bez předpisu a v každé lékárně dostupný.


                                                 Moje hodnocení: + Složení
                                 + Účinný již po 1. aplikaci
                                                 + Vhodný při menses a v těhotenství
                                                             + Velikost balení - (gel 200 ml, krém 50 ml)
                                 + Bez lékařského předpisu
                        + Cenová dostupnost
                                 +/- Musíte pro něj do lékárny

Těmto přípravkům dávám palec nahoru, povedl se jim, pokud Vás trápí nějaké potíže, nebo se o své intimní partie chcete důkladně preventivně starat, mohu jen a jen doporučit. Tělo Vám za to ve velmi krátké době poděkuje. Pokud byste trpěly přímo kvasinkovou infekcí, můžete sáhnout rovnou po tabletách, které necháte ve vagíně volně rozpustit a účinek tak příjde ihned.

Děkuji e-shopu Lékárna.cz, za poskytnutí výrobku k této recenzi. Pokud byste o produkt měli zájem, mají ho za zvýhodněnou cenu!

Idelyn Trio

Lékárna.cz a blogerka Dendy doporučuje

Vaginální tabletyintimní krém a intimní mycí gelKomlexní řada 3 produktů vhodných při bakteriální i kvasinkové vaginální infekci.



Postřehly jste tuto reklamu? Používáte preventivně nějaké mycí gely či krémy? Případně,jaká je Vaše oblíbená značka.




You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ta reklama je tak pitomá, ale účinná, protože to bylo první na co jsem si vzpomněla, když jsem nedávno měla problémy...A právě jako prevenci si chci pořídit ten mycí gel, používám dlouhou dobu Lactacyd, který je myslím si dost dobrý, ale tady se mi líbí právě ta antibakteriální látka na kvasinky.
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě mycí gely snažím střídat, aby si mé tělo nezvyklo pouze na jeden druh. Navíc je super, že tato firma začala do gelu přidávat složky, které si s neduhy dokáží poradit bez zásahů gynekologů. :)

      Vymazat
  2. Určitě mrkni, v prodeji jsou také tablety. Ty jsem bohužel nezkoušela. :)

    OdpovědětVymazat