Podzimní must have - svetry

10/27/2016 06:40:00 odp.


Rána jsou den ode dne chladnější a nám nezbývá nic jiného, než se začít tepleji oblékat. A do čeho jiného, než do teplých, hřejivých svetrů či kardiganů. Ještě před rokem jsem svetry přímo nesnášela a zahalovala jsem se do různých dlouhých trik a mikin a kolikrát i tak mi byla strašná zima. Až loňskou zimu jsem si poprvé pořídila svetry, pod které mi stačí tílko či triko s krátkým rukávem a je mi příjemné teplo. A že jsem za to hrozně vděčná.
Na trhu je svetrů spoustu, ať už těch lehčích na chladné letní večery, až po ty pletené, hrubé na chladivé podzimní a zimní dny. Jako malá mi pletávala svetříky mamka a ty jsem doslova nesnášela, do dnes nechápu proč.
Už teď mám na vánočním wishlistu nějaký nový svetr, případně kardigan, díky kterému si tyto chladné dny zpříjemním.

A co vy, nosíte rádi svetry nebo dáváte přednost trikům či mikinám? A kde nejradši nakupujete zimní oblečení a doplňky?

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Jak já svetry miluju! ♥ Nutně si teď potřebuju nakoupit nějaké nové, ale stále nemůžu najít nějaké, které by se mi líbily a zároveň i seděly..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, a vždy, když najdu nějaká dokonalý kousek, tak je mi nějakým způsobem velký, jelikož jsem na svou výšku drobná. :-D

      Vymazat
  2. Taky jsem dříve nesnášela svetry, ale teď jsem se do nich úplně zamilovala:) Momentálně sháním nějaký vínový, protože ta barva se mi začala moc líbit.
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem jednu dobu sháněla v tmavé vínové, ale bohužel mi nesedla velikost. Snad budeš mít štěstí a svetřík seženeš. :)

      Vymazat
  3. Já svetry moc nemusím, radši místo nich nosím i v zimě lehčí bundičky. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je nosím, ale většinou, když je venku cca 20°C, jak to jde k bodu mrazu, sahám po svetrech. :)

      Vymazat
  4. Přesně ten modrý svetr bych chtěla o.O ale když už nějaký náhodou najdu, tak mi pak ve výsledku nesedí -.-"

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už poslední dobou mamce koupím pletací příze v barvě, ve které bych svetr chtěla, řeknu ji, jak bych si ho představovala a ona mi jej pak uplete, a sedí. :-D Jinak také to tak mám, to samé rzné kardigany, ty, co se mi nelíbí - mi sedí, a ty které jsou skvělé, tak mi různě plandají, odstávají, či vypadají neesteticky. :/

      Vymazat
  5. já mám ráda všechno, světry, mikiny, cardigany, vše v čem mi bude teplo :-D a nesmím v tom vypadat jak pytel. Už jsem si jeden cardigan kupovala a po výplatě budu brát obchody útokem.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My s přítelem brali útokem obchody včera před kinem.:D a že toho máme ještě spoustu co si chceme koupit. Peněženky ještě zapláčou. :/ :D

      Vymazat
  6. Super článok! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Já miluji na zimu oversized svetry a dlouhé teplé cardigany!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, a hlavně nějaké obrovské šály, kterými se mohu třeba ve škole, když je mi chladno přikrýt. :)

      Vymazat
  8. svetre nosím najradšej takto na jeseň a v zime :) strašne veľa pekných vzorov a druhov majú, že si človek ani nevie vybrať :) a keďže ich mám asi najviac tak ich nosím najčastejšie :) a nemám špecifický obchod kde nakupujem ale je to rôzne :) všade sa dá niečo nájsť

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, a nechápu, proč jsem je dříve nezačala nosit, jsou naprosto úžasné a hřejí. :) To máš pravdu, že všude se dá sehnat nějaký krásný kousek.

      Vymazat