Nezávislý test sprchových gelů z drogerie 1. část

10/11/2016 07:00:00 dop.

Sprchový gel, přípravek, který všichni používáme při každodenní očistě našeho těla. Na trhu jich je nespočet a každá kosmetická značka nabízí různé druhy, desingy a vůně gelů. Je jen na nás, který nám padne do oka a který si odneseme domů. Určitě nejsem jediná, která miluje, když si ve sprše může vybrat na kterou vůni má zrovna chuť a kterou si umyji své tělo po náročném dni. Za poslední měsíce se mi podařilo nakupit spoustu  voňavých, ale i nevoňavých sprchových gelů a napadlo mě, že bych napsala článek, kde bych podle sebe zrecenzovala sprcháče od značek - Palmolive, německý a český Radox, Oriflame, Mitia, Cien, Fa a Isana. Článek však rozdělím do dvou částí. Budou tu tak top produkty, ale i ty, které mě zklamaly na plné čáře.

Palmolive Vám představím dnes, další tři zase v druhé části.
Radox sprchový krém feel rejuvenated s pomerančovým olejem a vitamínem E, s  krásnou, jemnou pomerančovou parfemací, která Vás v teplých měsících nakopne a vy se cítíte báječně. Navíc je hydratační, tudíž se nemusíte po sprše mazat hydratačním tělovým mlékem. Sprchový krém je cenově velmi dostupný (v Kauflandu ve slevě za 29 kč) a seženete ho v každém hypermarketu či větším obchodě s kosmetickými přípravky. Doporučuji.


Fa sprchový gel Magic oil Pink Jasmine, který má sice nádherný desing a na první dojem má krásnou parfemaci, ovšem při sprše je to opak, teda alespoň pro mě. Po nanesení na pokožku mi nepříjemně zapáchal a používala jsem ho pouze proto, že mi byla škoda jej vyhodit, měla jsem ho přes léto ve skříňce v práci, kde jsem ho vypotřebovala. Poměrně vysušoval pokožku, měla jsem tendenci ihned po sprše se namazat nějakým mlékem. Bohužel nedoporučuji.


Palmolive sprchový gel So vibrant s esenciálními oleji. Kdybyste cítili tu slaďoučkou parfemací, která Vám zpříjemní celý náročný den ve škole či v zaměstnání. Pokud milujete sladké, ale za to nevýrazné vůně, mohu Vám ho doporučit. Gel nevysušuje, pokožka je po něm jemná, hladká a provoněná. Navíc stojí pár korun a vydrží strašně dlouho. Mě produkty z této edice velmi vyhovují a jak tento, tak i jeho sourozence Vám mohu vřele doporučit.


Radox sprchový gel feel romantic s parfemací borůvek a orchidejí. Moc krásná vůně, kterou jsem si hned na první dojem zamilovala. Konzistencí připomíná tělové mléko, pokožka je po něm vyživená, voňavá a hladká a máte pocit, že jste se právě natřeli tělovým mlékem. Cena je velmi nízká a je dostupný v každé drogerii a supermarketu. Doporučuji.


Cien sprchový krém Sweet peach, s velmi prapodivnou chemickou parfemací po broskvích. Nejen, že poměrně vysušoval pokožku, ale také skoro vůbec nepěnil. Abych si s ním umyla celé tělo, tak jsem musela spotřebovala pomalu plnou dlaň sprchového krému a i tak jsem se necítila nějak svěže. Navíc docela zabarvovala dlažbu ve sprchovém koutě a jentak to dolů nešlo. Co ale musím pochválit, je desing sprchového krému, získalo si mně na prvním pohled a prostě jsem ho musela mít doma. Ovšem nemůžu doporučit.


Znáte některý z těchto sprchovým gelů/ krémů? A co používáte ve sprše či vaně vy? Budu ráda za nějaké tipy - ať už to bude přírodní či nepřírodní kosmetika.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ani jeden z těchto sprchových gelů nepoužívám :) Já mám ráda ty od Dermacolu a od Baley :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balea tu bude příště. ;) Také jsem jednu dobu nejčastěji používala DC a Baleu, ale po většině jsem měla vysušenou pokožku. :)

      Vymazat
  2. Od značky Mitia som niekedy dosť často používala mydlá a dlhšie som ju nemala :) myslím, že si pôjdem niečo kúpiť! :)
    Nová giveaway na blogu :) : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ani nevěděla že tato značka má mýdla. :) Určitě si kup! Sprcháč je skvělý. :)

      Vymazat