Nákupy a novinky za měsíc září

10/07/2016 08:18:00 odp.

Ještě donedávna jsem si říkala, že si nic z kosmetiky ani z oblečení nového nepořídím, opak je ovšem pravdou. Je tu začátek října a já Vám přináším mini nákupy a novinky, které jsem si za měsíc září pořídila. Je toho docela málo, i když jsem se před dvěma týdny jela podívat do shopping parku, kde jsem si bohužel nic nekoupila. Většinu věcí jsem dostala - v září mi přišla také první spolupráce s
e-shopem Lékárna.cz a také výhra z giveaway, které jsem se o prázdninách zapojila. Do komentářů mi můžete napsat, co jste si v poslední době koupili vy.


Každý, kdo chodí do Albertu určitě spatřil, že za bonusové výrobky, či nákup nad 200 korun můžete obdržet známku a až jich nasbíráte deset, jednoduše kartičku s nalepenými body vyměníte za dětskou pohádkovou knížku. A jelikož do Albertu občas nakoupit chodíme, tak jsem si nasbírala známky na dvě knížky - Káťu a Škubánka a Byla jednou jedna koťata, obě to jsou pohádky, které dávala ČT1 do večerníčků a na kterých jsem dá se říct vyrůstala. Knihy jsou nádherně ilustrované a mají tuším 5 krátkých příběhů. Už jsem se jeden večer na knížky dívala a pár kapitol jsem si z každé přečetla. Knížky nechávám do budoucna pro dítě.


Když jsem byla nedávno v Rossmannu, měli tam ve velké slevě dětský krém Babydream extra sensitive, který neobsahuje parfémy. Na těchto dětských krémem mám ráda to, že nejsou mastné - můžu si je vzít do školy a ihned po namazání rukou mohu psát, a zároveň skvěle hydratují pokožku během dne. Tento si nechávám na zimní období do kabelky. Dále mi přišla výhra ze soutěže - votivá svíčka Home sweet home od Yankee Candle, která naprosto úžasně provoní interiér a sprchový krém Abend rot od značky Balea, který má naprosto úžasnou vůni. Jak jsem výše psala, měla jsem také první spolupráci s e-shopem Lékárna.cz a značkou Idelyn Beliema - intimní krém a intimní sprchový gel. Na oba produkty uvidíte v brzké době recenzi. Součástí balíčku byly i nějaké vzorečky produktů.



Obrovské balení sprchového krému care and diamond od značky Nivea, který naprosto krásně voní a moc se těším, až ho v zimním období budu používat a mycí mýdlovou pěnu na ruce od značky Lilien, kterou jsem viděla poprvé a na přičichnutí jsem neodolala. Už se na ni těším, až ji budu používat při mytí rukou. Máte s pěnovými produkty na mytí rukou/těla zkušenosti?

Sprchový krém Nivea - 63,- | Balea - ?,- | Lilien - 45,-
A posledním kouskem je tento ručně pletený svetřík s 3/4 rukávy v této úžasné kombinaci barev, který mi upletla moje mamka. Na fotce vypadá moc široký, ale ve skutečnosti je max. XS.


Co jste si koupili Vy? Máte rádi ručně pletené svetry a šály?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Tie sviečky mám naozaj rada. Majú veľmi výraznú vôňu a predovšetkým dokážu dlho horieť :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou GA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím mám svíčku pouze jako dekoraci v obývacím pokoji. :)

      Vymazat
  2. Ty knížky jsou zlaté :) zbožńuji svíčky, vypadá velmi krásně a mám ráda i baleu, takže všechno vypadá tak mile a určitě se těšíš až to všechno použiješ!! krásný blog :-)

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už pomalu využívám některé věci a jsem s nimi velmi spokojená. Děkuji! :)

      Vymazat
  3. Super článok! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. mně nikod nic neplete, ale kdyby pletl, brala bych, ručně dělané věci jsou nejoriginálnější.:) Jinak gratuluji k výhře a spolupráci, to určitě potěší:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano, potěšila a budu ráda, když recenze na produkty potěší i vás - čtenáře. :)

      Vymazat
  5. Vôňu Home Sweet Home som si aj ja teraz celkom obľúbila :)

    OdpovědětVymazat