Halloweenské menu

10/25/2016 06:02:00 odp.

Párty, mejdany, večírky, aneb Hallowenské období začalo a všude vidím plakáty s touto tématikou. Já se svou rodinou slavím akorát Dušičky, ale když vidím spoustu nadšenců, kteří chodí, či už pořádají takovou párty, rozhodla jsem se, že na blog dám pár tipů na pořádné Hallowenské pohoštění se vším všudy. Ať už useknuté prstíky s krví, či dortový hřbitůvek, plný náhrobků a strašidýlek. Recepty jsou jak pro slané, tak i pro sladké nadšence jídla.

I z dortového korposu může vzniknout mistrovské dílo pro vaši párty.
Cupcake s kloboučkem.
Miluji perníčky, ovšem nazdobit už je neumím. Ale tyto jsou přímo k sežrání.
Váječné pusinky.
Topinky se sýrem ve tvaru duchů. No nevypadá to báječně? Jen se zakousnout.
Prstíky s krví, já osobně bych si je vyrobila z párků.
Pizza, klasika, kterou se nic nedá nikdy zkazit.
Zdravá varianta
Cheeseburgery - tohle se v Mekáči bohužel neprodává.

A co vy? Dali byste si nějakou Hallowenskou dobrotu nebo Vám některé kousky připadají nechutné?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. z těch hamburgrů by si měl mekáč vzít příklad :-D já Halloween slavím dýní, většinou tématickým filmem a zábavou, která se nese v Halloweenském duchu.:) mám ráda strašidla a takovou tu záhadu kolem. btw. prsty jsem také někde viděla a přesně z těch párků :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, a co ty víš, třeba Mekáč ještě překvapí. :-D

      Vymazat
  2. Tak tie sú perfektné! Privítala by som receptíky:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí na Googlu zadat Hallowenské menu a vyskočí jich na tebe mraky. :) pak stačí nakoupit a hurá do toh

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  4. Mňam tak to vyzerá super. Škoda že nejem sladké a do väčšiny ide cukor. Avšak aj tak by som túžila ochutnať aspoň niečo bez cukru :) A aj tak obdivujem toto menu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě také ne. :-D Ale aspoň slané pochutiny bych si dala, například ty prstíky.

      Vymazat