Chlupaté nákupy pro Angelinku a Timmíka

10/17/2016 06:22:00 odp.

Každý z nás si téměř denně něco koupí - ať už jídlo, pití nebo nějakou kosmetiku či doplněk ve formě bižuterie či nových bot. Ti z nás, kteří doma chovají nějaké zvířátko, v mém případě to jsou dva kočičí rošťáky mi dají zapravdu, že i na ně se nesmí zapomínat s nákupním seznamem. A jelikož jsem se nedávno v nějakém článku ptala, zda byste uvítali chlupaté nákupy a padlo tam ano, rozhodla jsem se, že když mi před pár dny přišel balík plný jídla a dobrot a ještě jsme s přítelem byli nakupovat nějaké věci k vánocům pro ně, napíšu kočičí haul. Jelikož na internetu tento druh článku či videa moc často nevídám, rozhodla jsem se, že pokud by Vás tento článek bavil, mohla bych v něm pokračovat - i když ne pravidelně každý měsíc, protože to kupujeme pouze krmivo a stelivo.


Věc, ze kterou mám neskutečně velkou radost je tato krásná šedá, puntíkovaná plyšová kukaň, kterou jsem objednala na internetových stránkách. Malý miluji různé skrýše, boxy, které máme v šatní skříni na zimní bundy a boty. Proto jsem se poměrně dlouho probírala internetem a různými kamennými obchody a sháněla nějaký teplý a zároveň měkký pelíšek, který by se hodil do našeho interiéru a splnil má přání. Navíc oba milují moji umělou kožešinku na zimní bundě a chodí si s ní do chodby hrát a žužlat ji. A když jsem uviděla tuto, měla jsem jasno. Původně to měl být vánoční dárek, ale při rozbalení z krabice jsem jim ho ihned rozbalila a dala vedle škrábacího stromu. Od té doby si tam přes den moc rádi zalezou a spinkají tam.


Jako každý měsíc jsme museli objednat minimálně 12,5 kilogramů konzerv pro koťata a dospělé kočky, protože Angee s Timmičkem sice granulky jí, ale masovým konzervám prostě holdují více a proto je krmíme především tím i přesto, že granule mají k dispozici po celý den a během dne chodí ujídat z mističek, které máme růzmístěné po bytu. Z mokrého krmiva se nám nejvíce osvědčila Animmonda Carny a také Feringa. Mají vysoký obsah masa a neobsahují obiloviny, cukr ani sůl.


Jako další jsem si od mojí mamky dovezla paštiky pro kočky Louisa ve čtyřech příchutích. Sice je to kompletní krmivo, ale dávám jim je zhruba dva krát do týdně, jelikož kdybych je s nimi měla krmit denně, tak by snědli osm za den. Vždy, když si k večeři dáváme s přítelem nějakého tuňáka, tak nám ti dva asistují u talíře a dožadují se nějakého kousku a proto jsme jim už podruhé koupili tyto tuňáky od zoolove, a musím říct, že chutnají i mně.



Do nedávna jsme neměli žádnou kočičí podložku pod misky s granulkama a konzervama a tudíž když malý jedli, tak jim občas něco spadlo na plovoucí podlahu a když to za pár hodin zaschlo, celkem jsem se zadřela při úklidu. Tak jsme jim pořídili tuto podložku Feed me, která mě hned při mytí docela zklamala v tom, že při silnějším tahu houbičkou se smyl kousek nadpisu.


Každý, kdo chová kočku pouze v bytě ví, že by měla mít buďto speciální pasty proti bezoárům, případně neustálou možnost mít doba čerstvou trávu pro kočky. Já jim sice neustále trávu sázím a pravidelně jim dávám pastu od veterináře, ale když jsem před týdnem byla nakupovat v Albertu, zahlédla jsem tam tuto trávu s kočičím květináčkem, tak jsme jim ji na zkoušku koupila. Ihned po vytáhnutí a osprchování trávy se na ni ti dva rošťáci pustili a po pár minutách vypadala následně.


Stelivo, to je prostě must have, která doma v zásobách nesmí chybět. My už vyzkoušeli nějaké steliva, které doma nechceme ani vidět, respektivě Calypso, poté nějaké z Albertu a Lidlu a zůstali jsme věrní hrudkujícímu micro fresh od značky Biokat´s, které má příjemnou parfemaci, vydrží poměrně dlouho - 14 litrový pytel zhruba na 4 týdny pro dva chlupáče. Kupuji přibližně jednou za dva měsíce dva pytle a přesypávám do boxů z Ikei.


A samozřejmě nesmíme zapomenout ani na nějaké kočičí pamlsky, Oba si zamilovala sticky od Vitakraftu, které nabízejí v neskutečném množství příchutí. A také jednou za dva týdny dostanou sticky z Tesca, které bohužel obsahují nějakou vlákninu. Na těchto fotkách už nějaké tyčinky chybí, protože je stihli mezitím spořádat. Pamlsky dostávají zhruba 2-3 týdně, případně, když jsou u nás návštěvy nebo se něco oslavuje.


Ke granulím jim občas přimícháme pamlsky Dreamies, nedávno jsme koupili tento box, který obsahuje tři sáčky ve třech příchutích, tak uvidíme, jak jim budou chutnat, Tyto pamlsky dávám zhruba jednou týdně ke granulkám, jelikož obsahují jak obiloviny, tak sůl i cukr.


Dostali jsme se na dno krabice s nákupem pro Angee a Timmečka, oba dva Vás moc zdraví a píšou společně se mnou pro Vás tento článek. Doufám, že se Vám tento článek líbil, pokud byste měli nějaké dotazy ohledně zakoupených věc nějaké dotazy, ráda Vám na ně v komentářích odpovím.

Mám v těchto článcích pokračovat? Máte doma nějakého chlupáče/naháče? A co jim dobrého kupujete vy?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Teda, to je milý, to je krásný :-)!! Kočička má radost, je zlatá!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radost dali najevo oba, jsou kouzelní. :)

      Vymazat
  2. Tak to mají super zásobičky! :) Jsou uužasnýý! ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, mají více konzerv než my - např. tuňáky, paštiky apod. :-D To jsou, děkujeme. ♥

      Vymazat
  3. Jé krásné kočky:) já podnikám také chlupaté nákupy, ale pro křečka a hlavně k Vánocům :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Take uz mame neco i k vanocum pro ne jen to tu neni. :)

      Vymazat