Spotřebováno #11 | Objevy a přešlapy + Vyhlášení giveaway

9/12/2016 10:54:00 dop.

A je tu další spotřebováno, nevím, jak vy, ale poslední dobou se mi toho podaří za dva měsíce nakupit víc než dost a jsem moc ráda, protože chceme s přítelem postupně přejít i  na přírodní kosmetiku - nebo alespoň na šampóny, které neobsahují silikony. A mě z nich nebude imrvére svědit pokožka hlavy, jako se to poslední dobou bohužel děje.


Balzám na ruce Essence - 24h hand protection balm, moc krásně voněl, ruce po něm byly vyživené minimálně po dobu 12 ti hodin, kdy jsem spala a ještě ráno jsem se probudila s pocitem namazaných a hladkých rukou. Rychle se vstřebával. Mohu doporučit.

Posilující šampon Densify Garnier fructis, vlasům měl dodat objem a hustotu. Žádný šampon nedodá hustotu ani objem, pokud si vlasy po umyté nevyfoukáte přes kartáč. Jedná se pouze o reklamní tah, já si ho koupila minulé léto, kdy jsme jeli do aquaparku a já si zapomněla doma vlasovou kosmetiku. Je plný silikonů a rychle se po něm mastí vlasy. Ale za to nádherně voní. Za mě ne. Je to pro mě propadák.

Sprchový gel Magic oil Fa, když jsem si ho kupovala, tak mi strašně krásně voněl, ale po nanesení na mokrou pokožku ve sprše jsem změnila názor, nevoněl mi, měl takovou divnou parfemaci, nechala jsem si ho ve sprše v práci, kdy jsem byla ráda, že ze sebe smyji vše v tom 40 stupňovém vedru. Co mě překvapilo bylo, že nevysušoval pokožku, za mě ovšem ne.

Intimní mycí gel Nivea, tu jste už mohli ve spotřebováno několikrát je to můj oblíbenec, který ráda střídám se značkou Lactacyd a Chilly. Jedná se o mycí gel Sensitive, je jemný k pokožce a má přirozené Ph. Doporučuji. Je to můj poklad.

Dubová kúra, mnozí ji znáte asi jen na hemeroidy, či na poporodní péči o intimní partie. Je však na dalších spoustu věci a to jak na různé ranky, ať už vaginální či povrchové po celém těle, má neskutečně rychlé účinky, dále na spálenou pokožku, ať už od sluníčka nebo o žehličku, plotnu apod. Poklad v tomto století.


Odličovací tampony Linteo, koupila jsem si je pouze z nouze, jelikož jsem už v zásobě neměla a potřebovala jsem použít něco k micelární vodě, avšak lituji toho. Jsou tvrdé, téměř nic neodlíčí a jen na jedno oko potřebuji 2-3 tampony. Za mě propadák a odličovací tampony Catherine, ty už jsou o něco lepší, ale naopak zase až moc měkké, že mám kolikrát strach, že když je vytahuji, že se mi rozpadnou.

Roztok na kontaktní čočky Visiomax, na tento hodlám dělat zvlášť recenzi. Je super, vyrovná se i těm, kteří stojí dva krát tolik. Za málo peněz hodně muziky, je vhodný i pro citlivé oči, což mohu potvrdit. Pokud hledáte super roztok, určitě ho zkuste. Dá se sehnat pouze v Dm drogerii.

Nějaký vzoreček séra, které vyhazuji, jelikož mi přišlo od nějaké holčiny již prošlé. Tudíž jsem k němu ani nečichala, ani si ho nenanášela na pokožku.

Zubní pasta Elmex, tu jsem již několikrát zmiňovala, občas ji používáme, i když mi moc nechutná. Mám radši Lacalut a Elmex v oranžové verzi. Citlivým zubům nepomáhá. Nebo alespoň jsem žádnou změnu za tu dobu nezpozorovala.



Šampon na podporu růstu od Oriflame, chtěla jsem na tuto řadu dělat recenzi, ale nakonec jsem ji neudělala, je fakt, že vlasy po něm rychle rostly, ale mně rostou i bez šamponu, takže to nějak nemohu posoudit, krásně voněl, měl skvělé balení s aplikátorem, dobře při druhém mytí pěnil. novu bych si ho ale nekoupila.

Pěna na holení Oriflame, stará klasika ke které se již nevyjadřuji a Barbus, obyčejná pěna za pár kaček, která splní to, co se od pěny na holení očekává. Na to, že byla pánská, tak voněla dámsky. Kdybych ji ještě někdy viděla, určitě si ji koupím.

Antiperspirant Old Spice Whitewatter, ten samozřejmě používal můj přítel. Sprej krásně voní a opravdu vydrží celý den na těle, jde dokonce cítit i po sprše. Je to top produkt pro mého přítele a používá ho velmi rád, má jich v zásobě hned několik. A pochybuji, že najde konkurenta. Doporučuji jako dárek pro přítele, bráchu, strýce či tátu.


Sprchový gel Radox Feel Rejuvenated, krásně voněl i pěnil, pokožka byla vyživená a nemusela jsem se po sprše mazat tělovým mlékem. Za mě ano.

Sprchový gel Team five Adidas, další přítelův oblíbený produkt. Má tu samou verzi v toaletní vodě a je s ní moc spokojený, a dokonce i já, jelikož nádherná vůně, která vydrží na těle několik hodin. Nevysušuje pokožku. Opět vhodný jako dárek pro všechny pány.


Vlhčené ubrousky Frotto fresh, už jste mohli vidět v minulém spotřebovánu, byly fajn a určitě si je na cestování koupím znovu až půjdeme do Lidlu na nákup. Doporučuji všem, kteří rádi cestují nebo do kabelky do práce či školy. Nikdy nevíte, kdy budete vlhčený ubrousek potřebovat, navíc jsou univerzální, mohou se použít na pleť, ruce, ale i na intimní partie.

Pleťová maska Balea se zinkem, byla fajn, pleť po ní byla hladká a čistá. Tuto jsem někde vyhrála tuším, sama bych si ji asi nekoupila. Nějak kolem nich v Dmku nechodím, ale asi se tam někdy stavím a důkladně se podívám. Maska stojí pár korun, jsou tam dva sáčky a jeden mi vydržel zhruba na 4 použití.
Pleťová maska Milch and honig Balea, ta také byla skvělá, pleť po ní byla vyživená a hladká. Byla moc příjemná a strašně krásně voněla, miluji vůni medu v kosmetice. Tu bych si koupila znovu ihned. Také obsahovala dva sáčky a jeden mi vydržel zhruba na 5-6 použití a to jsem opravdu nešetřila.


Dostaly jsme se na dno tašky se spotřebovánými produkty. Já jsem ráda, že dodělávám produkty, které mám již pěkně dlouho otevřené a mohu dát šanci novým, které na mě čekají ve skříni.

 Do komentářů mi můžete napsat, co jste za poslední dva měsíce spotřebovaly vy.

Vyhlášení narozeninové letní giveaway


Giveaway se celkem zúčastnilo přes 40 lidí, ovšem ne všichni splnili podmínky. Vše jsem poctivě zkontrolovala a ti, kteří napsali, že sledují, ale nebylo tomu tak, nebyly do soutěže započítání. Celkem se tedy soutěže zúčastnilo celkem 28 lidí, za což Vám moc děkuji. Teď k samotnému vyhlášení, které tu mělo být až po dvacáté hodině. Výherce jsem losovala přes random.org a vítězem se stává:


Gratuluji! A poprosím tě, aby ses mi do 5 dnů (do půlnoci) ozvala na e-mailovou adresu: denisa.sebestova@email.cz pokud tak neučiníš, další den losuji znovu .. Balíček výherce obdrží Českou poštou v nejbližší době.

Pokud jste nevyhráli, nezoufejte, již 1.11.2016 bude vyhlášena nová soutěž a to Velká vánoční o produkty v minimální hodnotě 2.000 korun, na své si příjdou, jak ženy, tak  muži.

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Fííha, to je produktů! Co bych za to dala, kdyby se mi taky dařilo tak pěkně spotřebovávat :D

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve jsem si říkala to samé, když jsem na tyto články narazila. Ale opravdu to jde. A tohle je ještě docela málo. :D

      Vymazat
  2. Teda to je produktů :) Radox mám taky ráda, ale raději mám niveu, jooo, tu přímo zbožňuji :-) Parádní příspěvek :)

    https://voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám moc ráda Niveu, ta se hodně krát objeví v příštím příspěvku o spotřebovaných produktech. :) Děkuji!

      Vymazat
  3. Gratuluji výherkyni :)
    Páni těch produktů je :) Mně šampóny od Garnier z řady fructis nesedly. Jediný, který se z nich dal použít byl ten modrý myslím, nebo zelený, teď přesně nevím. U ostatních se mi po týdnu začaly mastit vlasy nehorázným způsobem a chudáci se z toho nemohly dlouho vzpamatovat, takže za mě tahle řada ne-e. Osobně mám moc ráda masky od Balei. Hlavně tu s výtažky z mrtvého moře. Na mý pleti udělala opravdu to, co měla :) Chtěla bych zkusit pak nějaké další, ale popravdě jsem se k tomu ještě nedostala :D. Nicméně si pamatuju, že jsem na ní psala recenzi na blogu minulý léto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě kdysi dávno vyhovoval zelený Garnier proti lupům a vyhovuje mi do dnes i když lupy nemám. Ale myji si s ním hlavu pouze když přespávám na návštěvě u rodičů, kde nemám svůj co používám doma.
      Uvažuji, že si nějaké masky od Balei nakoupím a budu zkoušet, která mé pleti nejvíce sedne a něco s ní udělá - i když ji problematickou většinou nemám. Na tvou recenzi určitě kouknu. :)

      Vymazat
  4. z produktů téměř nic neznám, ale na tu masku od Balea mám zálusk :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se po ní koukni, je super. :)

      Vymazat
  5. :D to si robis srandu !!! :D JA SOM ZMESKALA TUTO VYHRU !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedělám, byly určená pravidla. Bohužel. Brzy bude ovšem bude nová soutěž. :) Tak o nějaké laky na nehty.

      Vymazat
    2. :D tyzden som v nemocnici a ujdu mi 3 vyhry :DD :D stastie jak sa vravi xD

      Vymazat