RECENZE | Catrice camouflage

9/04/2016 02:50:00 odp.


Dokonalá pleť, bez pupínků, červených míst a jiných nedokonalostí. Kdo by si ji nepřál. Sen každé(ho) z nás. Je to už docela dlouho, co značka Catrice zavedla na trh tuhý korektor Camouflage cream, který zná téměř každý, kdo se zajímá o dekorativní kosmetiku. Dá se sehnat v drogérii, za ani ne sto korun. A skvěle si poradí s nedokonalostmi pleti, jako jsou pupínky a červené flíčky. A je mezi blogerkami a youtuberkami docela populární. Pro někoho je to poklad, pro někoho propadák.


CAMOUFLAGE, cena cca 80 korun českých.
Já jsem s tímto produktem docela spokojená. Pupínky a červená místa kryje skvěle, ovšem na kruhy pod očima i po neutralizaci lososovou barvou si nevystačí. Na to je zkrátka krátký. Pokud víte o nějakém dobře krycím korektoru na kruhy pod očima, určitě mi dejte do komentářů vědět.

Odstín - 010 Ivory
Korektor používám přes nanesený make-up, pokud je třeba. Skvěle se s ním pracuje, lehce se prsty zapracuje do pleti a hlavně nezanáší póry. Produkt se nabízí na trhu hned v několika barevných odstínech, takže i ta největší bledulka, jako já, si produkt najde.


Moje hodnocení: + dostupnost výrobků v kamenných obchodech
                              + škála odstínů
                              + cena
                            +/- balení produktu
                               - nedostatečný na kruhy pod očima

Já osobně si už produkt nekoupím, jelikož od určité doby upřednostňuji tekuté korektory, které mají aplikátory a jde to s nimi jedna báseň, ale pokud máte radši tuhé korektory, určitě se po něm podívejte. Neříkám, že je špatný, ani že je to zázrak. Je to zlatá střední cesta, za nabízející cenu je super. A pokud hledáte nějaký levný tuhý korektor na pupínky a červená místa, určitě se po něm podívejte.

Máte s camouflage zkušenost? Jaké korektory upřednostňujete vy? Máte pro mně nějaký tip na skvělý krycí korektor na kruhy pod očima? 

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Tento korektor jsem měla a byl super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To on je, já si plánuji pořídit ještě ten v tekuté verzi. :)

      Vymazat
  2. Ešte som ho nemala, no vyzerá celkom fajn :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nejen vypadá, pokud ho chceš na malé nedostatky je skvělý, pokud ale nemáš ráda tuhé korektory, pak radši vol ten v tekuté verzi. :)

      Vymazat
  3. Produkt neznám a tudíž se k němu více vyjádřit nemůžu. Já používám kosmetiku hlavně z Oriflamu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odtamtud jsem si nejednou chtěla objednat korektor, ale nevím, jak jsou na tom s krytím. Mohla bys mi nějaký doporučit? :o)

      Vymazat