Nákupy a novinky | Výhra, spolupráce se značkou Nivea, Remington a CelluBlue

9/19/2016 06:40:00 odp.


Nákupy a novinky jsem nepsala ani nepamatuji, jelikož jsem měla jiné věci na práci než myšlenky na nakupování nové kosmetiky, když doma mám plnou skříň nepoužitých kosmetických přípravků, případně oblečení. Přes léto se ke mě však některé produkty dostaly pod ruku a zkrátka jsem neodolala. Navíc červenec a srpen se nesl ve štěstí v giveaway, kde jsem vyhrála 76 laků na nehty, bohužel použitelných je zhruba polovina, jelikož spoustě došla expirace už pár měsíců/roků nazpátek a také několika spoluprací se značkou Remington, CelluBlue a Nivea, o kterých jste buďto už četli nebo teprve číst budete. Dále jsem koncem července slavila narozeniny, a o dárcích si můžete přečíst v tomto článku.

Pojďme se blíže podívat na věci, které mi doma přibyly a ze kterých mám radost. Od teď doufám, že si dřív než do vánoc nic nového nekoupím a budu postupně likvidovat zásoby kosmetiky, které jsou pořád obrovské. Některé produkty jsem odložila do velké giveaway, která se tu objeví v listopadu.


Začnu balíčkem, který mi přišel v červenci. Byla to výhra 76 laků na nehty v pestrobarevných barvách, jak můžete vidět na fotce. Jak jsem psala výše, spoustu laků jsem dala stranou, jelikož jsou po expiraci, což je škoda a některé dala do giveaway, která stále probíhá. Laky jsou různých značek, od těch známých, až po ty méně známé. Já si velmi oblíbila ten čtvrtý zleva v druhé řadě, který je má v sobě kousky "cukru". Společně s mými oblíbenými časopisy Žena a život vyšel tento šampon na vlasy značky Schauma s parfemací zeleného jablka a micelární voda od Yves Rocher, která mi vyhovuje. Další novinkou v mé dekorativní kosmetice je tento make-up Match perfection od Rimmel London, který jsem už dlouho chtěla vyzkoušet. Podle fotky je patrné, že ho používám a musím říct, že je super. Kryje nedokonalosti a sjednocuje pleť, navíc je ve světlém odstínu. Na cestování do práce či do školy vozím s sebou kromě antibakteriálního gelu také vlhčené ubrousky, v Lidlu jsem si na zkoušku koupila Frotto, které jsou super, navíc jsou univerzální, takže s nimi můžete utřít ledacos.


Jakožto krátkozraký člověk nedám dopustit na kontaktní čočky značky Switch, které používám již druhým rokem a jsem s nimi maximálně spokojená. Na zkoušku jsem si vzala také jednodenní kontaktní čočky Visiomax z Dm, které stojí pá korun, ale za to stojí za dvě věci. Nejen, že nesedí v oku, ale také po pár minutách řežou v očích. Takže za mě propadák. Přesouváme se k balíčku k recenzi, kde mi Nivea poskytla tuto miniaturku sprchového krému Creme care, který jistě všichni dobře znáte. Doporučila bych ho spíše lidem, kteří mají suchou pleť.


Dalšími produkty je tato novinka k čištění pleti Creme care, na kterou jsem nedávno psala recenzi. Jedná se o pleťové a micelární ubrousky čisticími pleťové mléko a krém. K tomu mi přibalili kapesní opalovací krém pro děti s SPF 50+, který používám především na obličej. Má skvělé balení, které se vejde kamkoliv, je fakt, že s přítelem dáváme přednost pouze těm, kteří jsou v rozprašovači, ale i tak jej spotřebuji. Příteli jsem v Dmku koupila nový tvarovací vosk na vlasy od Taftu, krásně voní a drží účes.


Dále mi Nivea poslala miniaturky šamponu a mycího intimního gelu. V nouzi jsem si koupila tyto odličovací vatové tamponky od Linteo, které jsou pro mně bohužel propadákem, jsou strašně tvrdé a pokožku škrábou. Roztok na kontaktní čočky Visiomax, které jsme koupili už po druhé a jsem s nim spokojeni.


V neposlední řadě bych Vám ráda představila dva produkty, které mi přišli k recenzi a to sonický elektrický kartáček Remington a silikonovou pomůcku CelluBlue na odstranění celulitidy. Zhruba do měsíce se můžete těšit na recenze.


Koupila jsem si i v září nějaké věci, ale už jsem je nestihla dofotit. Dám je tedy do podzimních nákupů.

A co jste si koupili vy? Využili jste Dny Marianne?

You Might Also Like

13 komentářů

  1. No to je věcí :) ale z nějakých laků bych si i vybrala, ale dostat 70 laků nevím co bych s tím dělala:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A teď si představ, že když jsem se do soutěže zapojovala, říkala jsem si: "zapojím se, stejně to nemám šanci vyhrát.." a po nějakém dni mi příjde e-mail a za pár dní obrovský balík plný laků na nehty. Já se o ně podělila, staré jsem vyřadila, některé si nechala a jiné rozdala mezi rodinu a do soutěže, která proběhla a která ještě 1.11. výjde. :)

      Vymazat
  2. Ahoj, tiez netusim co by som robila s tolkymi lakmi na nechty, asi by som ich tiez porozdavala :) som zvedava na recenziu toho zazraku na celulitidu :) dny Marianne som bohuzial nevyuzila..

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po trošce to na odbyt pro známé jde. :) O věcičce na celulitidu se brzy dozvíš, zatím je ve fázi testování. Cca do měsíce tu bude. :)

      Vymazat
  3. tak tie laky by som hneď brala :D wau :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budeš mít možnost o některé z nich soutěžit už prvního listopadu. :) Kde jich bude zhruba 7.

      Vymazat
  4. Páni, to je vážně neskutečná zásoba laků! Já jsem si ty svoje nedávno třídila a nechala si jich cca 20 s tím, že jich mám pořád hodně a žádný nový si nekoupím, dokud ještě alespoň půlku nespotřebuju, tak snad to vydržím! :D
    P.S. Přidávám se k pravidelným čtenářkám :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně jsem si lak koupila naposledy asi před 2-3 lety s tím, že až je spotřebuji, koupím si nové. :-D Já jich měla dohromady asi 26, ale některé mám doma více než 8 let apod. a mám je spíše z důvodu, abych mohla překrýt např. odřený roh skříně či kytary, protože jsou buďto bílé nebo černé. Snad ano, pokud nevyhraješ! :D
      Děkuji moc, vážím si každého nového i stávajícího pravidelného čtenáře/ky. :)

      Vymazat
  5. ta sbírka laků by se mi líbila, často používám laky a ráda mám pokaždé jiný, v mé sbírce jsou akuálně samé růžové:-D a to není zrovna fajn, když ji nemusím xD. Ke spolupráci gratuluji, Nivea je fajn značka, mám od ni produkty ráda:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já právě používám pouze ty růžové nebo nějaké neutrální, za to barevné jdou stranou. Některé laky dávám do vánoční soutěže, tak budeš moct o ně soutěžit. Děkuji Káťo. :)

      Vymazat
  6. Ahoj, ohledne cocek - ty znacky jsem take pouzivala, ale porad mi na nich neco vadilo a pak jsem vyzkousela tyto https://www.kontaktni-cocky-levne.cz/biomedics-6-cocek a uz nemam tolik unavene oci. Tak pripadne doporucuji nekdy take zkusit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za tip. Já musela přijít na jiné, jelikož tyto se přestaly vyrábě. Určitě se po nich podívám. Momentálně jsem dala očím od čoček odpočinou a nosím brýle. :)

      Vymazat