5v1 od značky Nivea | miniaturky a kapesní opalovací dětské mléko

9/27/2016 07:10:00 odp.

Každý z nás někdy řešil to, že odjížděl někam na pár dní a nechtělo se mu s sebou tahat plné balení kosmetických produktů, které denně používá a kupoval si nějaké malé balení produktů, či si to přeléval do kosmetických cestovních obalů. Já to mám také tak a proto vždy v kabelce, když někam cestuji vozím s sebou odlitky ze sprchových gelů, maličké zubní pasty a šampony v uzavřeném sáčku s malými lahvičkami. Letos ovšem Nivea vynalezla něco, co jste mohli vidět např. u značky Balea nebo kosmetické produkty z Lidlu a to miniaturky oblíbených přípravků. Dnes se na ně podíváme, jak u mně obstály.

Lak  na vlasy Volumen od značky Nivea se fixační sílou 4. Lak příjemně voněl, vlasy po použití neslepoval. Za to je příšerně zmastil. Po aplikaci na čerstvé umyté a vyfoukané vlasy, vypadaly, jako bych si je dva dny nemyla a byly zplihlé a těžké.

Mé hodnocení:
+ Cena
+ Balení
+ Neslepoval vlasy
- Zplihlé vlasy
- Vlasy okamžitě zmastil

Tento produkt je pro mně velkým propadákem. Chtěla jsem po něm pouze fixaci účesu, nikoliv o vstupenku do koupelny na mytí vlasů. Nedoporučuji.


Kapesní opalovací mléko Kids od značky Nivea s SPF 50 very hight. Nejsem příznivcem opalovacích mlék, více mi vyhovuji produkty s rozprašovačem, ale tento jsem používala v létě při cyklovýletech, když se mi nechtělo tahat s sebou velké balení oleje. Pokožka po něm byla hodně světlá (nešlo pořádně rozetřít), lesklá, ale za to nelepkavá a  já na sobě cítila ochrannou masku. Cítila jsem opalovací mléko i po sprše, takže zvládne i krátké čvachtání v bazénu.

Mé hodnocení:
+ Cena
+ Malé kapesní balení
+ Roztomilý obal pro děti
+ Ochranný faktor
+/- Dávkování
-  Špatná roztíratelnost

Pokud máte rádi mléka bez rozprašovače, a zároveň vysoké faktory, tak Vám ho mohu doporučit, s tím, že tedy musíte počítat, že po něm vy i vaše ratolesti budete vypadat jako bledulky.


Sprchový gel Nivea creme care s originální vůni modrého, niveácké krému. Produkt jsem si zamilovala hned po prvním použití, kdy má pokožka se dostatečně "napapala" hydratačními složkami a já nemusela po sprše sahat po tělovém mléku. Konzistence krému je hustá, ale stačí trošičku a vytvoří se bohatá pěna. Navíc po sprše voníte ještě pár hodin jemnou vůní.

Mé hodnocení:
+ Dostupnost v kamenných obchodech
+ Cena
+ Výdrž balení
+ Parfemace
+ Hydratace

Produkt mohu vřele doporučit, ať už v plném či miniaturním balení. Já tento sprchový gel už nejednou měla a na zimu si ho ráda znovu koupím.


Intimní emulze Nivea Fresh, která jemně myje intimní části našeho těla a dodává správné Ph. Nedráždí ani nevysušuje pokožku (ani při menstruaci) a je vhodná pro každodenní použití. Způsob použití spočívá pouze v nanesení malého množství na mokrou pokožku, jemné rozetření a opláchnutí vodou.

Mé hodnocení:
+ Cena
+ Parfemace
+ Dostupnost
+ Množství i dávkování

Intimní emulzi mohu doporučit nejen všem ženám, ale také dívkám, které se starají o svůj zevnějšek a není jim jedno, čím si myjí své intimní partie. Tyto emulze si kupuji stále dokola a nemohu se jich nabažit.


Vlasový šampón Repair and targated care, který má poměrně řídkou konzistenci, moc krásně voněl. Ale bohužel obsahuje spoustu silikonů, které vlasy nesmírně zatěžují. Já si ráno umyla vlasy a večer jsem si je mohla mýt znovu. Navíc mě po něm docela svědila vlasová pokožka, i když jsem si vlasy pořádně vypláchla. Ale podotknout musím to, že mně svědí hlava po každém produktu, obsahující silikony. Doporučila bych ho těm, kteří mají suché vlasy.

Moje hodnocení:
+ parfemace
- složení 
- zatížení vlasů
- svědivost vlasové pokožky


Zahlédli jste v hypermarketech tyto miniaturky? Máte s některým produktem zkušenost?

PS: Děkuji společnosti Nivea za poskytnutí výrobků k recenzi. Respektivě za bonusové produkty v zásilce k recenzi, která tady byla v srpnu.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Ahoj, videla som len detsky opalovak v miniaturke, ale aj to na internete, v drogerke nie. Skusenost mam len s kremom intimo, ktory mi nesadol. Niveu vnimam, ako proste Niveu, neurazi ani nenadchne :) v poslednom case mi od nej vyrobky skor nesadli :S

    Najdes u mna sutaz :)
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opalovací mléko jako jediný z těchto produktů není miniatura, ale plné balení. Mě od této značky nesedí pouze laky na vlasy a šampony, které jsou plné silikonů a dráždí mi moji citlivou vlasovou pokožku. Je to asi tím, že mění složení, jako většina firem. :)

      Vymazat
  2. miniatury jsem ještě neviděla, ale určitě by se na nějákou cestu hodily:) aspoň některé z nich.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli chodíš občas do Kauflandu, tak tam je mají 100%. :)

      Vymazat
  3. Díky za super článek. Takovýchto recenzí na produkty není nikdy dost. Člověk pak ví, že nekupuje zajíce v pytli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, také než si něco většinou koupím, tak projedu recenze na googlu a podle toho nakupuji. Takových článků u mně bylo a bude spoustu. :)

      Vymazat