Spotřebováno #10 | Svaté grály! Top produkty

8/05/2016 01:32:00 odp.


Strašně dlouhou dobu u mně na blogu nebyl článek s vypotřebovanými produkty. Je to i tím, že jsem konečně dopotřebovala vše, co jsem měla neskutečně dlouho otevřené a mohla jsem se vrhnout na novinky, které mě čekaly v boxu plné zásob kosmetiky. Tímpádem místo dvaceti prázdných obalů mám pouze osm, ale všechny mohu vřele doporučit, jelikož stály za to!
A jaké, že to jsou? Pojďte se podívat.



Začnu šamponem na vlasy od značky Schauma Mirror glos 24h, který byl určen pro lesk vlasů. Šampon krásně sladce voněl a výborně pěnil. Vlasy se po něm mírně leskly, byly nadýchané s objemem. Šampon byl můj velký oblíbenec. A ráda si ho koupím znovu. Za mě určitě ano.

Ústní voda Listerine Zero, v zelené variantě. Na to, že nemá v sobě alkohol, tak štípala neskutečně. Ale jelikož ústní vody k zubní hygieně patří, koupila bych si jí znovu. Za mně určitě ano.

Zubní pasta Elmex, o té už nemusím ani psát. Je to naše stálice, kterou střídáme se zubní pastou Lacalut. Akorát určitě 100% nezabraňuje vzniku zubnímu kazu, i přes řádné čištění se semtam kaz objeví.

Intimní myci gel Lactacyd Fresh, obsahoval mentol. Než jsem si ho kupovala, tak jsem četla recenze a spoustu lidí psalo, že je špatný, jelikož pálí. Mě nepřišlo, že by pálel. V intimních partiích byl příjemný a v horkých dnech skvěle osvěžil pokožku. Navíc po utření osuškou nebyl cítit. Moc ráda si ho zase někdy koupím. Za mně ano.


Odličovač očí a make-upu od značky Nivea, který měl smít i voděodolný make-up a řasenku. Jestli by to s ním šlo dolů, říct nemohu, protože v době, když jsem ho používala jsem nic voděodolného nepoužívala. Neštípal ani nepálel v očích. Měl velmi jemnou, příjemnou parfemaci. Koupila bych si ho znovu. Myslím, že ho mám ještě v zásobách. Za mně ano.

Odličovací ubrousky Blanchette B, koupila jsem je tuším ve slevách v Kauflandu, když jsme někam jeli a já s sebou neměla nic na odlíčení make-upu. V balení jich bylo 25 kusů a skvěle odlíčili řasenku i oční linky, které mají kolikrát co dělat s dvoufázovým odličovačem. Za mně mohu doporučit.

Vlasový sprej Aqua light od Pantene, pro namáhané a zničené vlasy. Měl za úkol vlasy obalit a chránit. Na to, jak jsem měla roztřepené konečky, tak nepomohli, potřebovala péči kadeřníka, ale na provonění vlasů a pro vyšší lesk byl skvělé. Navíc moc krásně voněl. Sprej dlouho yydržel. Bylo to moje druhé balení a koupila bych si ho znovu. Za mně ano.

Vlasová maska Balea s nektarinkou a kokosem. Měla to být tuším maska na jedno použití, ale mě vystačilo minimálně na čtyři. Nanášela se na umyté, ručníkem vysušené vlasy, nechala se pár minut ve sprše působit a opláchla se. Byla fajn, vlasy byly po ní lesklé a jemné. A hlavně provoněné. Šly velmi dobře rozčesat. Koupila bych si ji i ve velkém balení. Mohu doporučit všemi deseti.

Moc produktů jsem během 3 měsíců nespotřebovala, ále je to tím, že jsem načínala vše nové, jelikož jsem neměla nic rozpoužívané. Už se mi taštička zase pomalu, ale jistě plní s produkty ,které jsem spotřebovala od července, ale o tom zase příště.

A co jste tento měsíc spotřebovaly vy? Máte nějaký typ na vlasovou masku od kterékoliv značky?

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Je skvělý, až na to, že obsahuje spoustu silikonů a vlasy jsou po něm brzy zplihlé.

      Vymazat
  2. Kondicionér od Pantene som mala aj ja. Hoci mojim vlasom nijako extra nepomáhal, tá vôňa bola božská. Čo sa týka vlasovej masky, ja som už dávnejšie prešla na značky bez sulfátov a silikónov, moja obľúbená je od Macadamie. Volá sa Deep Repair Masque. Je síce trochu drahšia, no je perfektná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za typ na masky. Já tuto vyhrála v nějaké soutěži, sama o sobě si radši dopřávám domácí masky z olejů, vajíčka a podobných věcí. :)

      Vymazat
  3. O tej Schaume som presne dnes čítala na jednom letačiku z drogérie a veľmi ma láka ho skúsiť. Používam Timotei už rok a pol, nie hocijaký šampón mi sadne. Možno sa odhodlám tento vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš normální vlasy, které jsou méně lesklé, věřím, že ti pomůže ke zvýšenému lesku. Pokud je máš ale hodně zničené a úplně bez lesku, myslím, že to na vlasech nepůjde poznat. Jestli máš problémy se šampóny, doporučuji ti používat Revalid - je skvělý na všechny typy a sedl i mému příteli, který se šampóny bojuje celoživotně. :)

      Vymazat
  4. ten odličovat je za mě top. :)
    Jinak se oficiálně vracím na blog, takže budu aktivnější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I za mě! Mám už další v zásobě, jen musí počkat až na něj zas příjde řada. To je fajn. :)

      Vymazat
  5. Super článok:) So Schaumou mám dobré skúsenosti ale konkrétne túto som zatiaľ neskúšala:) Odličovač od Nivei som používala ale mne veľmi nevyhovoval a po vlasovej maske od Balea rfaz za čas rada siahnem:)

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej. Co jsem četla recenze na odličovač od Nivei, ne všem sedl. Já mám to štěstí, že mi od Nivei zatím vyhovovalo vše. Já si sama masky od Baley ještě nikdy sama nekoupila, vždy mě někdo předběhne. :D
      Za pozvání na GA děkuji ! Už jsem se zapojila. :)

      Vymazat
  6. Já mám nějakou pastu od elmexu, která se má používat 1x týdně a pomáhá mi, když začnu mít citlivější zuby. Většinou druhý den je to ok nebo o poznání lepší. :) Ten intimní gel neznám, ale někdo je hold citlivější, tak ho to pálit mohlo. :) Zrovna nedávno jsem si koupila podobnou masu na barvené vlasy. :) Tak až ji vyzkouším, písnu na blog, jak jsem byla spokojená. :) Jinak mám taky sprej na poškozené vlasy (ale jiný) a též mi na rozstřepené konečky nepomáhá. Ale líp se mi rozčesávají vlasy a krásně voní. :) Super článek! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elmex gel, ten znám. Já bych byla vděčná za to kdybych měla "občas" citlivé zuby. Jenže já je mám nepřetržitě. Už jsem se po gelu pokukovala a nejspíše jej v brzké době vyzkouším. Na roztřepené konečky pomohou POUZE nůžky, nic víc. (:

      Vymazat