Pet tag | Timmy

8/01/2016 09:42:00 odp.

Krásný večer,
nedávno jsem Vám psala menší "vlog" o tom, jak jsme si domů přivezli nové koťátko a dnes se Vám o něj trošku rozpovídám, protože jsem se rozhodla o něm napsat Pet tag, kde se dozvíte jeho jméno, jaké je to plemeno, a charakteristické rysy. V následujících článcích se můžete těšit na článek, který tady dlouho nebyl a to nákupy za červen a červenec, recenzi na novinky od české značky Nivea na čištění pleti a také produkty, které jsem spotřebovala.

Jaké je plemeno?
Jeho maminka je evropská krátkosrstá kočka a on se nám jeví jako Bengálský kocourek, dle zbarvení srsti.




Je to holčička nebo klučina?
Chlapeček.

Jaké má tvůj mazlík jméno?
Kocourek se jmenuje Timmy.


Jak ke jménu přišel?
Když jsme společně s přítelem hledali v kočičích kalendářích jména, nemohli jsme na žádné přijít. Až jednou mi v hlavě přelítla písnička z dětského animovaného seriálu Timmy time "Timmy, náš Timmy..." a od té doby měl vybrané jméno.


Jak dlouho ho máš?
Máme ho od 8, července.

Jak si ke svému mazlíčkovi přišla?
Hledali jsme Angelince nějakou kamarádku a tak jsem napsala paní, která přidala fotky čerstvě narozených koťátek. Napsala mi, že má jednu holčičku a tak jsem si jí rezervovala. Po pár dnech mi napsala e-mail s tím, že se omlouvá, že mají pouze kluky a tak jsem si rezervovala chlapečka. Abychom měli holčičku i kluka. Navíc všichni známí mi říkali, že je lepší mít pár, než dvě slečny. A nelituji.


Jak je starý?
12. srpna mu budou 3. měsíce.

Jeho vlastnosti?
Mazlivý, nebojácný kocourek, který rád poznává svět v okolí, ničeho se nebojí a všude je rád první. Neustále si vyžaduje naši pozornost tím, že se chce mazlit.


Co pro tebe Timmy znamená?
Znamená pro mně úplně všechno. Je to můj malý syn.

Jaké má přezdívky?
Timmoušek, Timmo, Timmík, Timmýsek, brouček, miminko.

Kde Timmoušek pobývá?
Jako každá kočička, nejčastěji u nás v posteli v peřinách nebo na škrabadle.


Chodíš nebo chtěla bys s ním  na soutěže?
Chtěla bych chodit na soutěže s oběma, ale nemají papíry. A bez papíru si moc neškrtnete, nebo jsou soutěže maximálně v čechách a to máme daleko.

Zničil už něco?
Nezničil, máme je naučené na škrabadlo a na jejich hračky. Maximálně rozkousal semtam nějakou dárkovou krabičku, ale to je všechno. Nic vážného ne, jako je například, rozbití něčeho, poškrábaný nábytek..

Co se vám společně přihodilo výjimečného?
Vyjímečného.. myslel si, že jsem jeho maminka a hledal u mně mlíčko.


Čím ho krmíš? 
Kuřecím vařeným masem, konzervami Annimonda, MAC´s, Feringa, granulemi pro koťata Apllaws a Ontario. A dostává pamlsky od Vitakraftu, Dreamies a podobně.

Tímto se s vámi loučím. Všem, kteří se chystají spát přejeme s koťátkama krásnou a nečekanou noc.
Nezapomeňte na giveaway, která stále probíhá. Já momentálně jdu zkontrolovat zúčastněným požadavky, které jsem u soutěže dala.

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Joj, to je krásný článek, četla jsem ho jedním dechem, také mám doma noveho člena rodiny, kočičku Lili(koťátko :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem rádi Jani, že se líbí a hlavně se dobře čte. Ať Vám Lilinka dělá samou radost. :) Posílám pohlazení.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. To je, a co teprve ve chvíli, když se jde pomazlit a začne u toho vrnět a přestane i po deseti minutách. O:-) To je pak balzámek na duši.

      Vymazat
  3. Asi hledal mlíčko, že šel moc brzy od maminky. Koťátka by se měli brát od maminky až ve 3 měsících minimálně. Když jsem si pořídila svoje miminko, tak jsem na několik věcí naletěla, protože jsem nikdy předtím kočku neměla a teď bych si kočku vybírala jinak, ale každopádně je to moje zlatíčko a měla jsem ho taky moc brzy a to už od 2 měsíců.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tzv. mléčný krok dělá i kočička od našich, která šla ve 4. měsících, některé koťátka tohle dělají celý život. I ty útulkové, je to pocit lásky, bezpečí. Já to takto napsala jen proto, abych nezacházela do intimit. :) Timmeček byl odstavený, maminku už vůbec nepotřeboval, od měsíce věku jedl a pil pouze sám, nikoliv od ní. Ano, tři měsíce, ale to je u chovatelských stanic. :) Sami útulky a depozita, kterým se narodila koťátka a jsou tam s maminkou, nabízí koťátka v 8. týdnech věku. Kdyby byl na mamince závislí, neodebírala bych jej a majitelka mi jej nedávala. Děkuji ti ale za kompliment. :)

      Vymazat
  4. Já teda kočky moc nemusím..
    Nemám s nimi dobré zkušenosti a dobré vzpomínky.
    Ale byla jsme u kamarádky, a tam byla taková kočka. Byla těhotná ale to nic nedělá..
    A byla hrozně mazlivá. tak mi nějak přirůstají..
    Ale stejně jsme radši pro psy. S těmi jsem vyrůstala. :)
    Kocourek je moc hezký. A teď díky tobě, mám Timmy znělku v hlavě!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí. Já zase nemám dobré vzpomínky pro psy. Jsem pouze kočkomil. :) Opravdu? Tak to předpokládám, že ti bude znít až do večera. :D

      Vymazat
  5. Skvelý tag. :) už dávno som žiaden nečítala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, když nad tím tak přemýšlím, já už dlouho také ne. Moc se na blogu už nevyskytují, což je škoda. :/

      Vymazat
  6. Jůůů, to je Ťuťáneeek :-) já mám doma dvě kočičky a vždy mi zvednou náladu.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, to se nedivím, já když je vidím, hned mám skvělou náladu. :)

      Vymazat
  7. Ten je sladký <3 Když jsme bydleli v domě, tak jsme vždycky měli kočku nebo rovnou několik koček a trochu mi to chybí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V domě u rodičů také mají kočičku a od mala jsem žila s několika kočkami.. A když jsem se s přítelem stěhovala do bytu, věděla jsem, že je časem budu chtít i tam. A už s námi bydlí rovnou dva mazlíčci. :) Jednu (nebo rovnou dvě) si určitě pořiď, je to hned veselejší. :)

      Vymazat
  8. To je zlatíčko :)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, a to ho vidíš jen z fotek, kdybys ho tak pohladila, už by ses od něj nehnula. :-)

      Vymazat