BACK TO SCHOOL: Co si nezapomenout zabalit do školních tašek

8/25/2016 06:39:00 odp.

Pro nás studenty prázdniny bohužel pomalu, ale jistě končí a se začátkem září přichází i příšerná, otravná škola. Za týden touto dobou budeme mít po prvním dni ve školních lavicích, někteří poznají novou, školu, nové prostředí a spolužáky a někteří se po dvou měsících setkají se svými starými spolužáky. Už od konce července jsem viděla letáky plné školních potřeb a celou dobu jsem to neřešila, jelikož tento rok finišuji a maturuji, rozhodla jsem se pokračovat v loňských sešitech a psacích potřeb mám doma mraky. 
Ovšem i tak jsem pro Vás nachystala článek, díky kterému se můžete inspirovat v přípravě školních batohů. Já většinu věcí nosím, i když je fakt, že po prvním měsíci většinu nosím pouze poznámkový blok a propisku, která občas ani nepíše. Máte to tak také? 



Základní výbava penálu:
Propisky, korekční páska, guma, kancelářské sponky na papíry, pentilka, kružítko na rýsování, zvýrazňovače v základních barvách, tužky a samozřejmě penál samotný. 
 Kosmetická taštička - pro slečny:
Make-up, zrcátko, linky, řasenka, rtěnka či nějaký balzám na rty, gel na obočí, fixační pudr a samozřejmě nějaké kosmetické štětce v cestovním balení.
 Ostatní doplňky:
Peněženka, gumička do vlasů, kartáč na vlasy, antiperspirant, případně parfém na přestříkání během dne, krém na ruce, antibakteriální gel, sluchátka do uší a samozřejmě taštička s hygienickými potřebami pro každou z nás, případně léky od bolesti.
 A ta hlavní část - školní pomůcky a potřeby:
Kalkulačka, barevná lepítka, diář, pravítka, barevné lepící papírky, poznámkový blok, sešity a samozřejmě nějaká svačina a láhev s pitím.

Snad jsem Vás něčím inspirovala. Nezapomeňte si na prvního září přeřídit budíky na brzkou ranní hodinou a pořádně se vyspat. A také s ještě užít poslední dny prázdnin! 

Do kterého ročníku se letos chystáte?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Opravdu krásně spracovaný článek!!! Já nosím koro všecdhny tyhle věci jen make-up ne, protože jsme zvyklá se namalovat už doma a vzít si s sebou jen rtěnku kterou mm v ten den na sobě, a to je všechno <3 Moc moc pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Sofi, já čas od času taštičku s make-upem zapomínám, nebo v zimních dnech sahám snad pouze po balzámu na rty a zbytek make-upu neřeším, ale kdž jedu po škole pryč, tak ano. :)

      Vymazat
  2. Skvele si to spracovala a navyše je to aj prehľadné. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažila jsem se o to, aby to mělo nějakou úroveň a bylo to přehledné pro ty, kteří se tím budou z určité části řídit. Díky. :)

      Vymazat
  3. Skvele si to spracovala a navyše je to aj prehľadné. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Super článok, veľmi dobre spravený ;) ja idem teraz do 4. ročníka na strednej ale nekončím ešte pretože je to 5ročná škola ;)

    Na mojom blogu prebieha GIVEAWAY bola by som veľmi rada ak by si sa zapojila ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Alex, ať se ti v novém školním roce daří. :) Do GA se ráda zapojím. :)

      Vymazat
  5. veľmi pekný článok :) uplne si vystihla moj batoh :D :D len zopar odchyliek... mavala som veru problém to tam všetko narvať

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Lexi, to já kolikrát také, především, když jsem jela minulý rok z domu na internát a měla jsem k tomu ještě cestovní tašku. :-D

      Vymazat
  6. Keď som chodila ja do školy, nepotrebovala som nič z kozmetiky, vtedy som ju nepoužívala, dokonca an peňaženku som nenosila, ani slúchadlá, zato knihu na čítanie áno.

    OdpovědětVymazat