TAG | Moje poprvé

7/05/2016 08:34:00 odp.

Krásný večer, jak se máte a jak si užíváte tyto slunečné dny? Já musím říct, že už mě to nebaví. Jelikož bydlíme u střechy, tak se ta vedra nedají vydržet. Do toho jsem každý den v práci, kde jsem osm hodin na nohou, není tam klimatizace, takže si dovedete asi představit, jak jsem k večeru uřícená za celý den.
Možná jste před chvíli shlédli příspěvek, kde jsem dávala odkaz na nový blog .. já jej opět smazala, jelikož jsem si uvědomila, že na této stránce je mé zázemí, mám tady pravidelné čtenáře, které bych nerada ztratila a také to, že i když jsem si vymazala skoro všechny články, svět se nezboří a vy také ne. Psát je znovu nebudu, jelikož už nemám ani fotky.
Dnes jsem si pro vás připravila docela dlouhý tag, který se jmenuje moje poprvé, tak doufám, že máme něco společného.

Stále se bavíš se svou první láskou?
S první láskou v době, kdy to nebyla dětská léta se už bohužel nebavím. Zrovna dnes jsem narazila na naši starou konverzaci na facebooku a bylo mi docela smutno, ale tak příjemně, jestli mi rozumíte. Ale rozumíme si i tak. Respektuji jeho rozhodnutí, že nechce abychom si psali, jelikož.. osobní důvody.



Jaký byl tvůj první alkoholický drink?
Abych řekla pravdu, tak si to nepamatuji. Ale buďto to bude ochutnání piva nebo čokoládového likéru. Známe to každý, ne? Na rodinných oslavách, když jsem byla mladší, tak jsem chtěla zkusit alespoň pěnu. Později to bylo asi Mojito.

Jaká byla tvá první práce?
Pojmu to teda placené brigády. A to plení záhonků a mytí motorek. Bylo to vždy v rodině, později v podnicích - restaurace, rekreační areály - letní dětské tábory.


Jaké bylo tvé první auto?
Společné s bráchou na dálkové ovládání. Jinak vyložené své zatím nemám.



Kdo byl dnes tu první osobou, na kterou jsi myslela?
Osobou, tak určitě můj přítel nebo moje malé dvě děťátka. Tedy slečna, kterou mám doma a kocourek, pro kterého si v pátek jedeme.

Kdo byl tvým prvním učitelem?
Protivná učitelka v mateřské škole, která fackovala mě i ostatní děti. A zanedlouho byla vyhozena.


Kam si poprvé letěla letadlem?
Neletěla jsem. Vždy se jelo buďto autem nebo autobusem.

Kdo byl tvou první kamarádkou? Stále se spolu bavíte?
Asi to bylo ve školce a už se spolu nebavíme. Šly jsme každá na jinou základní školu.

U koho jsi poprvé přespala?
U moji mámy doma, když jsem přijela z porodnice. Pak po rodině. Ale nevím u koho poprvé, asi u babičky a dědy.

Na čí svatbě jsi byla poprvé?
Jestli se počítá i doba těhotenství, tak mých rodičů. A jinak asi tety.


První zlomená kost?
Já nikdy nic zlomeného naštěstí neměla, za to zašitých míst mám docela dost. Byla jsem hold velmi šikovné a aktivní dítě. Moje mamka a babička ze mě musely mít radost, když místo dětských hřišť se mnou jezdili skoro každý měsíc na chirurgii.



První piercing?
Nemám piercing, nelíbí se mi to a ani jej mít nikdy nebudu. Nemám nic proti tomu, kdo ho má, teda až na to, když má někdo kroužek v nose a vypadá, tak jako čipovaná kravička, případný býček na louce.

První místo v zahraničí, kterou jsi navštívila?
Jo, to bylo někde v Polsku. Když jsme jeli na nákupy do zahraničí. 

První film, který jsi viděla a pamatuješ si ho?
Pamatuji si Ošklivé kačátko a Počítání oveček, na to bych se i teď ráda podívala. Co bylo předtím si bohužel nevzpomínám, většinou to byli seriály.


Kdy jsi byla poprvé po škole?
Já jsem po škole snad nikdy nebyla, pokud se tedy nepočítá i nějaké doučování matematiky. To bylo v páté třídě a bylo to z důvodu, že nám to v hodině nešlo, tak nám učitelka řekla, že kdo tomu nerozumí, že nám obětuje svůj čas a projde to s námi ještě jednou po škole.


Kdo byl tvým prvním spolubydlícím?
Jména tady zveřejňovat nebudu, ale jako první to byla asi spolužačka se spolužákem na škole v přírodě, v páté třídě. Jinak jedna holčina na intru mi dělala spolubydlící necelé tři měsíce.


A jaké bylo vaše poprvé, například s první láskou či první návštěvou v zahraničí?

You Might Also Like

1 komentářů