Seznamte se | Náš Timmy 🐾

7/08/2016 03:41:00 odp.



Bylo 12. května 2016 a mourovaté kočičce se narodila čtyři mourovatá koťátka.Všechna byla krásná, ale tento mi vbil do očí a okamžitě jsem věděla, že je to ten pravý, pro kterého si později pojedeme a bude dělat mladšího společníka naši malé Angelince. Již v prvním měsíci a pár dnech mi paní, od které ho máme napsala, že už umí sám papat granulky, kapsičky, pít kohoutkovou vodu a dokonce sám si zajít na kočičí toaletu. Po celých téměř 2 měsících mi ochotně posílala e-mailem fotky, jak malý roste a také mi psala, jak se má, co dělá apod. Popisovala mi jeho povahu - máme největšího raubíře, který musí být všude první, miluje děti a přítomnost lidí a neskutečně rád se mazlí.

Dnes ráno jsem si pro něj jela do Opavy a od té doby je to náš společník. Už v přepravce, ve vlaku, když jsem ho poprvé pohladila, tak začal vrnět. V brzké době se také můžete těšit na Pet tag, kde Vám jej představím víc a dočtete se, jak si společně na sebe zvykali s jeho o pár měsíců starší kamarádkou Angelinkou.
Přináším fotky, které mi zaslala majitelka kočičky, od které máme Timmíska a také fotky, které jsem pořídila dnes.


První fotka miminek, ještě tady chybi jeden bráška. Narodili se celkem 4 chlapečci. Úplně dole je naše zlatíčko.



Timmiček pár dní po porodu u své maminky.

První opatrné krůčky.

Návštěva terasy s původní majitelkou. Měsíční Timmiček.

Měsíční Timmoušek

FOTKY Z CESTY PRO TIMMOUŠKA

Za sedačkou se mám bezpečně.

Maminko, děkuji za krásný domov, plný lásky a spokojeného bříška a zdraví.

Nedopatřením jsem smazala asi 15 článků, za což se omlouvám. Bohužel je nemám uložené nikde na externím disku s fotkami, takže již znovu tady nebudou. Byly to převážně recenze, outfity či unboxingy. 

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Krásný kocourek, mourci a zrzci jsou nejkrásnější. Také jsem měla podobného dva roky ale jednoho dne utekl a už se nevrátil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to ano. Zrzečka jsem si vždycky přála. Nám se kocourek jedno ztratil a po dvou letech mě mamka volala, ať jdu rychle na balkon a na terase byl náš ztracený kocourek. o:-)

      Vymazat
  2. Moc krásný kocourek :) taky se naší kočce narodili koťátka a dokonce taky čtyři i mourovaté, ale bohužel si asi nenecháme ani jedno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, to je velká škoda. Když jsem byla menší, tak se naší kočičce také narodili malý, tak jsme si je nechali a měli jsme jich doma 7. :-D To bylo něco úžasného.

      Vymazat
  3. Jéééj on je fakt rozkošný. My máme psíka, no mačičky mám taktiež veľmi rada. No myslím si, že do bytu by sa ani mačka nehodila (teda aspoň nám), lebo by sme mu nevedeli poskytnúť jeho súkromie, kdežto psovi to nevadí :) Naschval sme vyberali spoločenského psa, aby mu to nevadilo. :D

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My tedy v byte jsme a kdyz jedeme k nasim, tak maji vybeh v postroji na zahradu. A nevadi jim to tu. Je ale fakt, ze hledame vetsi byt a budeme se v brzke dobe stehovat. :)

      Vymazat
  4. Tie sú krásne a roztomilé !! :) Aj keď nie som moc na mačky, kým sú malé sú zlaté a tieto tiež ! :)

    PS : Mám ťa ešte na blogu zapísanú medzi affs :) neviem ako som ostala u teba, či som vôbec ostala. Prosím daj mi vedieť na blog, že ako to je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme. Na tvem blogu jsem ti napsala co a jak. :) Na zadne blogy jsem momentalne skoro nechodila, nemela jsem na to cas. :)

      Vymazat
  5. ježiši.. to je ťuťi... :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Neustále se nad ním (i Angelinkou) každý rozplývá. :)

      Vymazat
  6. Jééé ten je nádherný! Miluju kočičky celého světa a tento kocourek je takový ňuňatý!! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme. Povedl se! To jsme dvě. Nedovedu si bez nich život představit. :) Je to srdeční záležitost a jak každý říká "kočka není zvíře, ale životní styl", tak mají pravdu. :)

      Vymazat