Letní narozeninová giweaway !! Soutěž prodloužena do 15. září 2016

7/18/2016 08:47:00 dop.

Krásné i když zamračené ráno,

před nějakou dobou jsme psala, že se můžete těšit na první giweaway u mně na blogu a dneska jsem tu s ní. Jelikož mám tento čtvrtek narozeniny, rozhodla jsem se je oslavit i s vámi a jedné z vás udělat radost drobným balíčkem s dekorativní kosmetikou a nějakými vzorkami pečující kosmetiky.

Hraješ o 4 pestré laky na nehty Gabrini, stíny na oči Essence 3D, kajalovou tužku Essence, vzorky kosmetiky

Podmínky:
1. Sledovat veřejně můj blog přes GFC nebo instagram; do komentářů napsat pod jakým jménem
2. Mít doručovací adresu v ČR, či SR
3. E-mail mi psát nemusíte, jelikož na blogu zveřejním výherce a ten se mi do 5 dní musí ozvat sám, jinak losuji náhradníka

Bonusové komentáře, vyšší šance na výhru:
4. Za sdílení giweaway (přidejte odkaz) si můžete přidat komentář navíc a zvýšit tak svou šanci, přidat další komentář za like na facebookovou stránku


Giweaway probíhá od 18.7.2016 do 15.9.2016, do půlnoci a losovat budu přes random.org a výherce zveřejním na blogu 16.9.2016 ve 20.00 hodin. Musí se mi na e-mail ozvat sám do 5ti dnů, jinak losuji náhradníka.

Držím všem palce

Dne 1.8 ve 22.00 hodin jsem kontrolovala ty z vás, kteří se do soutěže zapojili. Ti, kteří podmínky splnily, mají pod komentářem ode mně odpověď s číslem, pod kterým soutěží. Pokud napsali, že sledují a já si ověřila, že tomu tak není, mají také odpověď a mohou si to ještě doplnit.

You Might Also Like

73 komentářů

  1. skvělý nápad.. :) a přeju ti všechno nejlepší k narozeninám.. :) ať se ti splní vše, po čem toužíš.. :)

    odpověď na tvůj komentář: tož to už bych asi nechtěla.. :D starat se o 5 koček.. :O to musí být mazec..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natálko, děkuji.
      Je mi líto, ale nesplnila jsi požadavky. Proto tě ze soutěže vyřazuji. Zapojit se můžeš tak, že mě budeš veřejně sledovat přes GFC, či Instagram.

      Vymazat
  2. Sleduji tě jako Kris Týnka
    z ČR jsem :)

    moc pěkná giveaway :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 1

      Držím palce!!

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 2

      Držím palce!!

      Vymazat
  4. Jé ty jsi tak hodná, skvělý nápad. Všechno nejlepší. ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Karin. :)

      Je mi líto, ale nesplnila jsi požadavky. Proto tě ze soutěže vyřazuji. Zapojit se můžeš tak, že mě budeš veřejně sledovat přes GFC, či Instagram.

      Vymazat
  5. GFC: Patrícia Klimentová
    Všetko najlepšie k narodeninám 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 3

      Držím palce!!

      Vymazat
  6. Všechno nejlepší k narozeninám. Hodně zdraví a štěstí! :)


    Též se zapojuji do giveaway(e).
    GFC: Terulle Turynová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 4

      Držím palce!!

      Vymazat
  7. Giveaway sdílím na mém Google+ profilu. :)
    > https://plus.google.com/109239010030490510230/posts/MSyAqnMF97w

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 5

      Držím palce!!

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Je mi líto, ale nesplnila jsi požadavky. Proto tě ze soutěže vyřazuji. Zapojit se můžeš tak, že mě budeš veřejně sledovat přes GFC, či Instagram.

      Vymazat
    2. To je divné, ja se ve sledovaných vidim. Očividně mi to asi změnilo přezdívku na Eva Richterová.

      Vymazat
    3. Ano, pod tímto jménem.

      Účastník s číslem: 17

      Držím palce!!

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 6

      Držím palce!!

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 7

      Držím palce!!

      Vymazat
  11. GFC: BlairW2011

    Ty barvičky produktů jsou úžasné!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 8

      Držím palce!!

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 9

      Držím palce!!

      Vymazat
  13. Zdieľam na instagrame
    https://www.instagram.com/p/BIItGRuA7iP/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 10

      Držím palce!!

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 11

      Držím palce!!

      Vymazat
  15. sleduji přes GFC jako Alice Šťastná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 12

      Držím palce!!

      Vymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. GFC - kristýna Košuličová
    nádherná soutěž ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 13

      Držím palce!!

      Vymazat
  18. Odpovědi
    1. Je mi líto, ale nesplnila jsi požadavky. Proto tě ze soutěže vyřazuji. Zapojit se můžeš tak, že mě budeš veřejně sledovat přes GFC, či Instagram.

      Vymazat
  19. Všechno nejlepší! :)
    GFC: ZdeňkaM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.

      Je mi líto, ale nesplnila jsi požadavky. Proto tě ze soutěže vyřazuji. Zapojit se můžeš tak, že mě budeš veřejně sledovat přes GFC, či Instagram.

      Vymazat
    2. Ahoj, na GFC tě sleduji veřejně. Mě se ukazuje, že tě mám ve sledovaných tak nevím kde je problém. ;) Dávám tedy i sledování na instagramu > denikaabomination

      Vymazat
    3. Ahoj, je možné, že jsi mě sledovala pod jiným jménem než je ZdeňkaM. Zařazuji tě do soutěže. :)

      Účastník s číslem: 28

      Držím palce!!

      Vymazat
  20. Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 14

      Držím palce!!

      Vymazat
  21. Sleduju na Instagramu jako FitBlanka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 15

      Držím palce!!

      Vymazat
  22. moc moc krásná soutěž hned se přihlašuji
    Sleduji tě na instagramu.Moje jméno na instagramu je sabca tu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 16

      Držím palce!!

      Vymazat
  23. Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 18

      Držím palce!!

      Vymazat
  24. Super soutěž o krásné věci! Ty laky na nehty vypadají úžasně :)
    Sleduji tě pod jménem Michaela Machalíková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 19

      Držím palce!!

      Vymazat
  25. sledujem ta skrz tento ucet takze Jana Ivanicova na bloggeri :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi líto, ale nesplnila jsi požadavky. Proto tě ze soutěže vyřazuji. Zapojit se můžeš tak, že mě budeš veřejně sledovat přes GFC, či Instagram.

      Vymazat
  26. Ahoj :) sledujem ťa na GFC: Paulína Budzeľová

    Prajem ti veľa ďalších spokojních sledovateľov :) good luck :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 20

      Držím palce!!

      Vymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  28. Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 21

      Držím palce!!

      Vymazat
  29. Ahoj, sleduji přes GFC jako Anežka Koroze :)

    Přeji hodně nových sledovatelů:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 22

      Držím palce!!

      Vymazat
  30. Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 23

      Držím palce!!

      Vymazat
  31. Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 24

      Držím palce!!

      Vymazat
  32. zdielam tu
    https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 25

      Držím palce!!

      Vymazat
  33. GFC: Alexandra Petriková
    IG: _illusion_25

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 26

      Držím palce!!

      Vymazat
  34. Zdiela som tu:
    https://www.facebook.com/lyzieee25

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účastník s číslem: 27

      Držím palce!!

      Vymazat