Kolik stojí moje denní líčení?

7/20/2016 07:19:00 odp.

Už jste někdy přemýšlely, kolik korun dají dohromady všechny produkty, které téměř při každém líčení používáte? Já se nad tím nedávno pozastavila, a sečetla jsem si částky za pořizovací ceny (částky za produkty jsou z nezlevněných výrobků) a byla jsem docela překvapená.


Paleta očních stínů MakeupRevolutin - tu využívám téměř každý den, a používám nejčastěji první, druhý, pátý a poslední stín. Na to, že s ní pracuji docela často, tak vůbec nevypadá. Bohužel stíny bez primeru vydrží pouze pár hodin.



Make - up Match perfect Rimmel London - v odstínu 100 Ivory, pleť sjednotí, zakryje malé nedostatky a navíc jí chrání před sluncem, což se v létě hodí, má SPF 20. Make-upy nepoužívám každý den, ale pouze tehdy, pokud je má pleť v horším stavu (začervenalá místa).


Korektor Catrice camouflage na kruhy pod očima a další nedostatky snad nemusím ani představovat, já si den bez korektorů nedokážu představit, jelikož trpím na tmavší kruhy pod očima, a na červená místa používám tekutý korektor Affinitone od Maybelline.


Tvářenka, bronzer - nedám dopustit na tohle duo 2v1 Sun club od Essence, který jsem dostala minulý rok k narozeninám, pleti dodá svěží barvu a obličej po něm vypadá opálenější.

Fixační pudr Dermacol - celý make-up s ním zafixuji, aby déle vydržel. Má příjemnou vůni a má pleť se po něm neleskne. Navíc drží na svém místě do večera a já se nemám potřebu znovu během dne přepudrovat.


Tekuté oční linky Oriflame - díky nim zvýrazním oči a lesk na rty Oriflame - jelikož nenosím rtěnky, tak dávám přednost těmto sladkým, lehce narůžovělým barvičkám.


Řasenky Senza a Extra od značky Moje - Na tyto dvě nedám dopustit, jedna krásně prodlouží a zahustí řasy a ta druhá jim dodá objem.


Stíny na oboří Oriflame - podtrhnou celý obličej, sada obsahuje dva zkosené štětečky, dva stíny a fixační vosk.

Cena produktů:
Make-up  179,-
Oční stíny 199,-
Pudr 87,-
Stíny na obočí 299,-
Lesk na rty 69,-
Oční linky 69,-
Řasenka Senza 85,-
Řasenka Extra 85,-
Bronzer 50,-
Korektor Camouflage 89,-
Korektor Maybelline 149,-

Podtrženo, sečteno: 1360,-

Takovou částku jsem čekala, já sama se snažím dekorativku kupovat ve slevách a ne ve velkém množství, jelikož to nejdříve chci spotřebovat a až poté si koupit nové věci. Navíc mi produkty, jako jsou oční stíny nebo make-upy vydrží neskutečně dlouho. Do tohoto článku jsem zahrnula tu levnější variantu produktů.

A kolik zhruba stojí váš denní make-up? Zkoušeli jste si spočítat částku?

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Já se zatím nemaluju, takže tohle jde úplně mimo mě!

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, to je peněz, mé líčení by určitě stálo méně, nepoužívám toho moc :) Možná to někdy zkusím, super tip!

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  3. Pudr od Dermacolu jsem držela v ruce, ale díky bohu jsem se v poslední sekundě rozhodla pro Rimmel Stay Matte. Byl podle mě dražší, ale fakt jen o pár korunek. Mě na tom Dermacolu odradilo už to chatrný balení, že si to někam vezmu a fakt hned se to rozfláká a pak, že tam toho bylo míň :D.. Ale možná ho zkusím no, třeba bude lepší :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mela jsem i Stay matte a prijde mi s DC totozny. Me se Rimmel rozfklakal v kosmeticke tasce hned. :)

      Vymazat
  4. Ahojky, to je docela dobra častka docela me láká udelat podobny clanek a zjistit stojí ,,cenu". to by bylo zajímavé asi no. :-D Já totiž používám aj primer pod stíny rasenky tak min. 3 :-D a jestě 2 produkty na rty. Rtenku a tužku na obrys.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen do toho! Ja někdy také používám i jiné věci, ale momentálně je to toto.

      Vymazat
  5. Super námět na článek! já se vejdu do 1 000 Kc, ale dost to dělá to, že hodně věcí koupím na netu, kde je to levnější než v drogerce. Např. pudr kupuji na eshopu dokonce o 60 Kč levnější!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja vsechny tyto produkty koupila ve sleve. Ale uvadim prumerne ceny, aby mi nechodilo x zprav o tom, ze makeup stoji 300 a ja tam mam 140 korun.

      Vymazat
  6. já si ho počítala jentak od oka a vyšel by mě cca na 500:)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně výjde v dny, kdy si dávám pouze korektor, pudr a řasenku, případně, když ji doplním o nějaké linky. :)

      Vymazat