Co jsem dostala k narozeninám

7/26/2016 08:35:00 odp.

A jsem zase o rok starší. 21. července jsem oslavila své jednaadvacetiny. A vy jste mohli a vlastně ještě můžete slavit se mnou, společně v narozeninové giveaway, která probíhá až do konce srpna.Už jste se zapojili? Letos jsem si k narozeninám nic nepřála a protože se v brzké době budeme stěhovat do většího bytu a budeme dokupovat spoustu věcí (myčka, postel, jídelní stůl s židlemi), tak mi rodina dávala spíše peněžité dary, právě na tyto věci. Ale samozřejmě jsem spoustu skvělých dárků dostala, za což jsem moc ráda. Jen letos jsem nedostala žádnou květinu a to z toho důvodu, že máme doma koťátka a všichni ví, že květiny jsou pro ně jedovaté, tak za ně mám spoustu bonboniér! Asi abych náhodou nezhubla. Dárky tu nejsou všechny, jelikož nějaké ještě dostanu nebo jsem na nějaký zapomněla.. Pojďme na to.


Jako první dárek je to, že jsem byla v kadeřnickém salónu zkrátit své vlasy o 20 centimetrů a na kosmetice. A abych si mohla upravovat vlasy, dostala jsem tuto žehličku od Remingtonu Shine Therapy, kterou určitě všichni znáte. Já s ní měla možnost pracovat na praxi a byla jsem s ní velmi spokojená. Proto jsem byla hrozně ráda, že jí mám konečně doma.




Spoustu sladkostí, jelikož sladké již nějaký pátek nejím, tak to budu nechávat asi návštěvám, co k nám příjdou na chuť.


Základní kousek do šatníku a to bílý, třičtvrteční háčkovaný pulovr. Zalíbil se mi při nákupu v Lídlu a tak mi ho přítel koupil k narozeninám. Podle mě se skvěle hodí na chladnější letní či podzimní dny.


Po dlouhé době nějakou bižuterii. Respektivě tyto krásné náušnice, které oživí každý outfit.


Žabky s květinovou ozdobou. Ty budu nosit pouze k šatům, a jelikož mě čekají v srpnu dvě velké oslavy, tak si myslím, že je unosím.

Detail ozdoby


Nedávno jsme si koupili nový mixér, který fungoval přibližně 5 minut a odešel .. V obchodě nám ale vrátili peníze a proto mi moje maminka koupila mixér nový a to tento od Bosch, se kterým jsem velmi spokojená. Obsahuje navíc drtič na led, takže si můžeme dělat domácí ledovou tříšť.


Další zásoba bonboniér, pyžamo s krátkým rukávem s motivem Garfielda, které je hrozně pohodlné, sice je mi velké, ale to mi na spaní nevadí a jako poslední věc je paletka stínů na obočí.

Paletka stínů na obočí
Článek je u konce, vážím si každého dárku, kterého jsem dostala od blízkých osob. Mějte se krásně a nezapomeňte se zapojit do probíhající soutěže.

Děkuji všem za přání, ať už to bylo mluvenou či psanou formou!



You Might Also Like

8 komentářů

  1. Dodatečně všechno nejlepší! Dostala jsi krásné dárky, je hezké že si na tebe někdo vzpomene. Pantofle z Lidlu se mi mooc líbí, ty jsem taaak chtěla ale když jsem odpoledne přišla do obchodu neměli moji velikost a ani těch bot už moc neměli. Celý den jsem na ně myslela a nakonec mám velký prd :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, děkuji! Já chtěla zase košili, co tam měli, jela jsem tam ráno na 7, no a .. i ta nejmenší velikost byla na mně až moc velká - 36. :-D

      Vymazat
  2. jeeeej,všetko najlepšie :)))) krásne veci si dostala :)ja som mixér dostala na Vianoce a tiež ma to veľmi potešilo :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Verunko, na vánoce jsme ho také měli dostat, ale nakonec jsme si jej koupili až po nich, bohužel přežil pouze jeden jahodový koktejl a poté odešel. :/ :D Navíc tento je skvělý. Koho by praktické dárky nepotěšili. (:

      Vymazat
  3. Háčkovaný pulover jsem si koupila zrovna minulý týden, taky bílý :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělý viď? Já chtěla ještě ten tmavě modrý, ale ten se mi na postavě nelíbil. (:

      Vymazat
  4. I já se dodatečně přidávám ke gratulantům :) Moc pěkné dárečky, praktické, zdobivé i slaďoučké :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dodatečně všechno nejlepší, hodně štěstí, zdraví a lásky <3
    Moc krásné dárky :)

    OdpovědětVymazat