Mé letní nezbytnosti

6/30/2016 08:00:00 odp.


Léto nám začalo, tropické dny už tady pár dnů také jsou a vypadá to že ochlazovat se moc nebude. A nám nezbývá nic jiného, než se na tyto teplé dny pořádně připravit, jak psychicky, tak fyzicky.. Nakoupit nějaké pěkné plavky, spoustu přípravků na opalování, sluneční brýle a spoustu masa na pořádnou grilovačku. Já sama tyto články miluji, vždy se něčím u ostatních blogerek inspiruji. A jelikož jsem tento článek minulý rok nepsala, rozhodla jsem se, že vám představím několik mých nezbytností, bez kterých si dny plné slunce nedovedu představit.



Pitný režim - voda, džusy, minerálky, tekutina bez které se tělo neobejde ani v zimě, ani v létě. Kdo z nás vychází ven bez láhve plné ledové vody v těchto tropických dnech?


Grilování - tuto činnost na létě nejvíce miluji, špízy, grilovaná kuřecí prsa, zelenina, různé skvělé marinády k tomu dobré pití, či sklenička vína s rodinou a přáteli. Nebo si udělat menší táborák pod širákem, opéct buřty a kochat se hvězdnou letní oblohou.


Melounové osvěžení - bez vodního melounu si léto už od malička neumím představit. Úžasně osvěží v letních dnech a navíc je lehký. Má oblíbená letní svačinka. A nejvíce chutná od maminky, která ho každý rok sází na zahrádce.


Opalovací krémy a přípravky po opalování - jelikož jsem bledule, potřebuji vysokou ochranu proti sluníčku, jinak se ihned spálím. Bez suchého oleje od Nivei si léto nedokážu představit. A po každém slunění a slunečním dni se natírám pěnou s Panthenolem, který pokožku zklidní.


Culíky, drdoly - Nerada v létě nosím rozpuštěné vlasy, jelikož je mám dlouhé a je mi hrozné horko. Proto vždy volím nějaký jednoduchý, pohodlný culík nebo drdol, který mi vydrží celý den a nepřekáží mi v žádné činnosti.


Žabky - nejsem příznivcem chození v teniskách ani na boso. Proto nosím nejradši žabky. Jsou pohodlné a hlavně se v nich nepotí nohy. Navíc v létě nesnesu na sobě mít ponožky.


Dvojdílné plavky - o tom netřeba rozvádět slova, každý se rád sluní, či koupe v bazénu a v čem jiném než-li v plavkách?

Antiperspiranty, deodoranty - bez tohoto přípravku se opravdu neobejdu ani minutu. Miluji suché podpaží a pocit čistoty a svěžesti. Nemám ráda, když jedu MHD nebo kolem někoho projdu a zapáchá potem.

Tělové spreje - v létě se těžkými parfémy nevoním, ale sahám radši po jemných, tělových sprejích, které příjemně ochladí a provoní tělo. Sice se za den musím párkrát přestříknout, jelikož dlouho nevydrží, ale kdo by nechtěl krásně vonět.


Taška první pomoci - jelikož jsem zdravotník, tahám tuto tašku snad při každém cestování a když ne, tak v tašce nosím alespoň v kosmetické taštičce základní vybavení - náplasti, dezinfekci, nějaký obvaz, tablety od bolesti, při nevolnostech apod. A jelikož jsem alergik na bodnutí hmyzem, je pro mně samozřejmostí mít neustále u sebe Fenistil gel a tablety Zodac.


Plátěná taška Adidas - prostorná taška, která pojme spoustu věcí, ať už k bazénu či jen tak na procházku přírodou.  Vleze se do ní téměř vše, co k cestě potřebuji - mobil, klíče, peněženka, osuška, plážová osuška, plavky, antiperspirant..


Termální minerální vody - vyzkoušela jsem jednou a už se jich nehodlám vzdát, vždy mám jednu v lednici a když je mi velké horko, tak si přestříkám obličej a pár minut je mi lépe. A v kabelce většinou také nechybí.


Bazén - průzračná, modrá, studená voda. Nejlepší osvěžení, koho by bavili přeplněná koupaliště, kde je hlava na hlavě. Nejradši jsem u rodičů na zahradě, kde nikdo kromě rodiny není a mohu tam blbnou  malým sourozencem - hrát vodní hry, stříkat po sobě pistolkami apod. A když už ne ten bazén, tak nějaký aquapark, kde je spoustu atrakcí.

A jaké nezbytnosti v letních měsících máte vy? Jaké máte plány na prázdniny?  

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Tvoje nezbytnosti jsou i moje. Jenom s sebou nikdy netahám žádné léky a je fakt že zatím mi nikdy nechyběli. Bazén nebo celkový pobyt u vody miluji ale též nemusím přecpaná koupaliště a raději volím rybník kde bývá méně lidí. Žabky považuji za objev století, neboť je to univerzální letní bota.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek. :) Hodně věcí mám podobných. Léto si bez plavek, tělových sprejů, táboráků a melounů moc přestavit neumím. Hlavně si ho neumím představit bez bazénu. Doufám, že letos bude hezky horko a budu se moct koupat v bazénu nebo jezdit na koupák.Taky bych si asi měla koupit nové plavky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že už těch parných dnů nad 25° nebude.

      Vymazat
  3. Ty tělové spreje mám moc ráda, v létě jich vyplácám víc než klasických voňavek. Zrovna jsem si od Avonu objednala úplně nový s kokosem a karambolou a ta vůně je skvělá:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zase ne, vydrží mi dlouho, je fakt, že tělové spreje často střídám. :) Klasické parfémy v létě nevytahuji ze skříně. :)

      Vymazat
  4. zaujímavý článok :) vo veľa veciach som sa našla :))..akurát si mi pripomenula,že mi chýba platená taška :D

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jde rychle napravit :D teď nevím v jakém obchodě jdem viděla úplně dokonalou tašku.

      Vymazat