Spotřebováno #9

4/03/2016 07:44:00 odp.

Krásný nedělní večer, již nějakou dobu tady nebyl článek, za což se vám chci hrozně omluvit. Je to tím, že máme doma 3 týdny dva nové přírůstky, které máme u sebe po celou dobu, když jsme s přítelem doma. A kdo to je, se můžete těšit v následujícím článku. 
Momentálně mám chvíli času, když mi neleží na klávesnici u notebooku a mohu vám napsat tento článek o spotřebovaných produktech za měsíc březen. Myslela jsem si, že nespotřebuji nic, ale jak se ukázalo, mýlila jsem se.



Tekuté mýdlo Discover Icelandic purity od Oriflame, moc krásně jemně vonělo, nevysušovalo, spíše naopak, ruce byly vyživené. Za tu krátkou dobu jsem si ho doma oblíbili, Doporučuji.
Roztok na kontaktní čočky Switch + plus, také naše stálice, kterou jste v minulém článku mohli vidět, Doporučuji spíše pro ty, kteří nemají extra citlivé oči, jelikož trošku pálí.
Pěna na holení pro muže od Oriflame, pro citlivou pokožku. Také naše stálice, pěna je hutná, drží, a stačí ji trošku. Doporučuji.
Ústní voda Listerin total care Zero, v růžové verzi, na to že neobsahuje alkohol tak pálela jak čert. Ale zubní hygiena je důležitá a klidně bychom si ji pořídili znovu.


Šampon proti lupům od Oriflame, používala jsem ho v době, když jsem si špatně vypláchla vlasy od šampónu a nebo mě svědila pokožka hlavy. Šampon krásně voněl, vlasy po něm byly objemné a vyživené. Doporučuji.
Sprchový gel Aroma ritual s vůni černé třešně. Tohle je už mé druhé balení a určitě nebude poslední. Doporučuji.
Kondicionér Oil repair 3 od Garnier Fructis, měl za úkol posílit vlasy a zacelit zničen konečky. Co se týče zacelení konečků, to balzám nezvládnul, za to balení mi vydrželo půl roku. Vlasy po něm šli dobře rozčesat. Takže jako přípravek pro snadné rozčesání ano, za výživu ne.


Micelární voda All in one od Garnier, pro smíšenou až mastnou pleť, měla jsem ji ráda, neštípala ani nepálila v očích, denní make-up lehce odstranila, koupila bych si ji znovu a mohu doporučit.
Univerzální krém Nivea, tento krém v malém balení zná každý z nás, já ho mám velmi ráda. Hydratuje, je mastný. Jedná se o můj neoblíbenější krém. Doporučuji.
Krém na strie od Palmer´s s kakaovým máslem, používám ho spíše jako prevenci, za tu dobu se mi neudělala žádná nová strie a ty staré trošku zmizely, za to parfemace stála za nic. Plné balení bych si ale nekoupila. Spíše mi vyhovuji olejíčky.


Vlhčené ubrousky Linteo a vlhčené odličovací ubrousky od Blanchette B, které se za pár korun prodávají v Kauflandu. Budu na ně psát recenzi. Doporučuji.



To by bylo z dnešního článku vše, co se podařilo spotřebovat Vám? Já už za tento měsíc dokončila další dva produkty, takže se za měsíc můžete těšit na nové spotřebováno! 

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Moc mě zajímá o jaké zvířátko půjde, podle mě to jsou štěňata nebo koťata :-D
    Z tvého spotřebováno nemám vyzkoušeno nic ale tekuté mýdla z Oriflame mají krásná balení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud sleduješ můj Instagram #D.endy tak už to víš. A ano, jedno z tipů je správně. :)

      Vymazat
  2. už teď se těším na další článek.. :) a jinak bych opravdu moc chtěla vidět někdy tvoji koupelnu a nebo něco, kde to všechno skladuješ. :D já snad nemám ani polovinu toho, co ty.. :D jak tak sleduju tvoje články. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V koupelně mám pouze věci co se týče šamponu a sprchového gelu, který zrovna používám. Zbytek mám v úložném boxu v šatní skříni a komodě. Určitě článek někdy výjde. Děkzji za nápad! :)

      Vymazat
  3. nivea malá modrá je proste klasik, beriem si ju všade so sebou :D :) a viac mi vyhovuje v zime kedy sa mi pokožka vysušuje celkovo viac a ona je dosť mastná, takže vtedy mi vyhovuje najviac :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V létě také používám Niveu, ale místo hutného kladického, sahám po lehkém hydratačním. :)

      Vymazat
  4. tak tú micelárku vidím prvý krát a asi ju aj skúsim,keď vravíš že neštípe v očiach...lebo s tým mám dosť problém :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat