Vybíráme s blogerkou | ORIFLAME 4 - 2016

3/09/2016 04:08:00 odp.

Katalog a kosmetiku Oriflame zná určitě každý. Mě se předevčírem dostaly do rukou katalogy a včera večer, když jsem měla chvíli čas, se na ně zběžně koukla. Nějaké produkty už jsem si stihla objednat a další si budu objednávat z dalšího čísla (pokud článek sklidí úspěch, bude tu za dva týdny). A jelikož jsem dělala tipy na kosmetické produkty z drogérie, rozhodla jsem se, že dnes Vám ukážu, co mě zaujalo v katalogu s kosmetikou.






Peeling od Miami, kdyby jste to cítili .. úžasná vůně, kterou určitě chci v koupelně mít.

Pánská toaletní voda Glacier, Měl ji můj kamarád a m tehdy neskutečně moc voněla. A když si k ní přičichl můj přítel, prohlásil, že ji chce dostat pod stromeček. TOP

Parfém Love potion secrecs, nádherný obal a ještě nádhernější vůně.

Pro ty z vás, které si dokreslujete obočí, je paletka se stíny na obočí za skvělou cenu.

Sada Love potion za super cenu. Mám doma parfém a nemohu si ho vynachválit. Výdrž je opravdu celodenní. TOP.

Malinový pleťový peeling - mám jej v objednávce a moc se na něj těším, už jen z důvodu, že vůni malin miluji.

Čistící el. kartáček.

Objemová řasenka Fat lash Very me, měla jsem fialovou a byla jsme s ní maximálně spokojená. TOP.

Zaujaly mě kokosové šampony, nejspíš nákupu v brzké době neodolám.

Toaletní voda Lucia, moc krásně voní, škoda, že toaletních vod mám teď spoustu.

Mám v těchto příspěvcích pokračovat? Kupujete si kosmetiku v drogériích/parfumériích nebo z katalogů?

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Určite pokračuj v tomto formáte. Ja osobne preferujem drogériu ale stane sa , že ma v katalógu niečo upúta a musím to mať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Take to tak mam. Obcas se stane, ze v nejakem katalogu me nezaujme nic a v dalsim je 10 veci, ktere chci vyzkouset. :)

      Vymazat
  2. hodně jsem si od nich brala krémy na ruce.. :) ale pak mi ten jeden přestali vyrábět.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, akorát u šamponů a pěn do koupelr. Byly úžasné.

      Vymazat
  3. Ta řasenka je perfektní měla jsem jí asi 4× :) a zaujal mě ten růžový parfém :) sice orifflame už nepoužívám, ale hezký :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky, ale parfému odolávám. :)

      Vymazat
  4. Ahoj, pamatuješ na blog a-lot-0f-fun.blog.cz? Víš, vracím se na něj a chci tě poprosit o to, aby ses na něj podívala :) - na jeden článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jasněže pamatuji. Zrovna před týdnem jsem se na něj dívala, zda tam není něco nového. :)

      Vymazat
  5. O časopisu oriflame jsem slyšela a líbí se mi. Řasenka vypadá suprově ;).

    OdpovědětVymazat
  6. Od Oriflame už jsem si nekoupila hodně dlouho nic,ale ta malinová sada vypadá super!:)

    OdpovědětVymazat