RECENZE | Řasenka pro výrazné prodloužení a posílení objemu řas

1/05/2016 06:09:00 odp.


O kosmetické značce Moje slyšel téměř každý a kdo ne, tak se jedná o českou kosmetickou značku, která nabízí produkty - laky na nehty, balzámy na rty, řasenky, stíny apod. za velmi nízké ceny (podobně jako je to u Essence) a jejich sortiment se neustále rozšiřuje o nové kousky.

 Přišlo mi několik produktů na testování a dnes se podíváme na jednu z nich, konkrétně na řasenku Senza od značky Moje


Začnu balením, jejich desing obalu mě nijak neurazil, ani nenadchnul, Jednobarevný, pestrý obal, oživený jednoduchými kresbami květin - typické pro tuto značku. Recenze ovšem není o obalu, ale o obsahu. Při výběru řasenky se dívám pouze na to, aby byla černá a na to, jaký má kartáček. U této řasenky se mi líbí, že kartáček je perfektně zahuštěný.




Když jsem poprvé řasenku viděla, řekla jsem si, že se bude jednat o klasickou, levnou řasenku, která se po pár hodinách  začne drolit. Na obalu je napsáno, že řasenka má za úkol výrazně prodloužit a posílit objem řas. Řasenka po nanesení více než 3 vrstev řasy prodlouží a nějaký objem jim dodá, ovšem ne nic extra. Nevydrží celý den, zhruba po 4 hodinách se začne drolit a je třeba si dočišťovat okolí pod dolní linkou. To ale dělají všechny řasenky značky Moje, co vlastním.


Po shrnutí, za tu cenu si dokážu koupit i jinou značku, která se nebude rozmazávat v očním okolí. Za mě je to podprůměrná řasenka. A nekoupila bych si ji znovu.

+ kartáček
+ desing
+ cena
- po pár hodinách se rozmazává

Pro informaci: Děkuji společnosti Moje za zaslání produktu k recenzi.

Znáte značku Moje? Máte od ní nějaký produkt nebo přemýšlíte nad koupí?

You Might Also Like

22 komentářů

  1. Já osobně tuto značku neznám, teď ji vidím poprvé na tvém blogu. Já moc kosmetice nedávám; řasenku používám, ale nemám ani páru, co je zač, ale myslím, že něco od loreal. Já řasy jednou přejedu, někdy dvakrát, takže k mému použití mi stačí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej značky Moje, za zkoušku nic nedáš. :) S loreal zkušenost nemám.

      Vymazat
  2. Řasenka má moooc krásný vzhled :) škoda že ses s ní nenamalovala svoje řasy a nevyfotila se :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, v blízké budoucnosti plánuji moji make-up rutinu. :) A tam tato řasenka bude.

      Vymazat
  3. O téhle značce slyším poprvé, ale vypadá moc dobře a podle tvého hodnocení nejen vypadá :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hodnocením znám i lepší řasenky, ale s touto jsem docela spokojená. :)

      Vymazat
  4. Tuto značku neznám, ani jsem ji v parfumerii nezaregistrovala. Ale vítám každou řasenku, která dokáže zvýraznit a trošku prodloužit řasy. ☼☼☼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Značka Moje se dá sehnat zatím pouze na internetu. :)

      Vymazat
  5. sakra, slyším o tý značce poprvý :D
    a aspoň teda vím, že do řasenky nepůjdu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Túto značku vôbec nepoznám, ale určite sa pozriem na ňu :) ja mám vždy problém s riasenkami, že sa mi dosť po nich mihalnice lepia a zatiaľ som našla iba jednu takú, ktorá mi sedí :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. Túto značku nepoznám, ale akokoľvek dobrá riasenka môže byť, neviem si predstaviť používať ju ak by sa po čase rozmazala :) Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud nějakou znáš, která drží pevně pouze na řasách celý den, tak mi ji určitě napiš! :)

      Vymazat
  8. Značku "moje" znám,ale jen pouze článků nebo videí,ale zatím jsem na ní slyšela jen samé super recenze :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  9. Na tuto jsem slyšela jen chválu :-) kartáček se mi líbí nejvíc, takže ji někdy zkusím.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S kartáčkem této řasenky jsem také spokojená.

      Vymazat
  10. Značku jsem nikdy nezkoušela, ale když to shrnu, tak jsem na ní většinou četla dobré recenze. Škoda, že řasenka je podprůměrná:/

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ni četla spoustu recenzí, a bylo to tak půl na půl. Každému sedí něco jiného a co nesedí mě, pro tebe může být zázrak. :)

      Vymazat
  11. Tuhle značku neznám a jak tak koukám ani nemám chuť ji vyzkoušet. Co se týče řasenek tak u mě vedou Max factor (teď momentálně mám 2000 calories a jsem s ní naprosto spokojená) nebo Essence :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Max factorem zatim zkusenost nemam, ale do budoucna dekuji za tip. :-)

      Vymazat
  12. Tuhle značku neznám, používám 100%pure a musím říct, že za tu cenu jsem asi taky čekala něco trochu víc, než po pár hodinách černé drobečky pod očima :( Takže příště možná sáhnu po něčem jiném, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ja som skúšala riasenku Giga a tiež mi nesedela, ale tu bol problém skôr, že takmer vôbec riasy nefarbila, bola veľmi suchá a nemalo to žiaden efekt.
    Bianka

    OdpovědětVymazat