Photography | Rozkvetlá letní zahrada

1/14/2016 04:17:00 odp.


Už přes půl roku nevyšel článek s fotografiemi, které jsem během cestování pořídila mým fotoaparátem, případně mobilním telefonem. A jelikož v zimě není moc co fotit, jelikož tady v Ostravě moc sněhu není a na zimní procházky lesy nemám dostatek času, rozhodla jsem se, že vám zveřejním fotky, které jsem vyfotila minulý rok v létě u babičky. Její zahrada se může chlubit nádhernými, pestrými květinami.
Pojďte si tedy vychutnat malou dávku fotek přírody.

UPOZORNĚNÍ: Fotky jsou bez jakékoliv úpravy.








Máte rádi focení? Jaké květiny máte na zahradě vy?

You Might Also Like

24 komentářů

  1. Nádhera <3 už aby bylo jaro :) u nás na zahrádce zatím není nic :( ale snad tam budou brzo sněženky a bledule :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, také si říkám, v tomto počasí u nás už kvetly některé stromy. :)

      Vymazat
  2. Krása, čínské karafiáty a afrikány má snad každá babička :-) . Já ráda fotím kytičky. u nás na zahradě roste většinou pár tulipánů, afrikány, čínské karafiáty, kosatce a to je asi vše.. Už ať je jaro a léto, zima mě nebaví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to ano. Já karafiáty miluji od malička. Také mám hodně ráda focení květin a přírody jako takové. Je tu někdo, koho baví zima? mě baví pouze, když je sníh.

      Vymazat
  3. Krásné připomenutí léta... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotky :) Ta první je nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera! Také mě baví foceni. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Vaness, to mi z tvých fotek došlo. :) A tvé fotky miluji.

      Vymazat
  6. páni, bez úprav? můžu se zeptat, jaký používáš foťák? já mám zrcadlovku a pořád s ní ještě nějak ne a neumím zaostřit :/ :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou bez jakkékoliv úpravy, fotím Olympusem SP-620UZ. S tím má spoustu lidí ze začátku problém. :-) :D

      Vymazat
  7. Pěkné fotky :). Jinak si na květy v zahrádce budeme muset ještě chvíli počkat :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Eli, to máš pravdu, ale jaro nás čeká už za chvíli. :)

      Vymazat
  8. Moc hezké fotky :) Pěkné zpestření teď v zimě. :)

    lifeis-beautiful.blog.cz
    Andey

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky, já také ráda fotím i když mohu jen telefonem. Na květinách je dobré že jsou jedinečné i bez úprav.

    OdpovědětVymazat
  10. jéé, nech už je jar a leto! teplúčko a všade kvietky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotečky :) Miluju květiny,ale hned když si k nim čuchnu napadne mě alergie :/ Nejraději u nás na zahradě mám na jaře tulipány a pak v létě lílie :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem měla nedávno takové období, že mi květiny vadily, snad tomu tak nebude i letos. Lilie .. tyto květiny zbožňuji už od malička, babička jich má plnou zahrádku. (:

      Vymazat
  12. Krásné fotky, dokonalé! Já se učím na zahradnici, tak mám ke květinám hodně blízko, miluju je, jsou mojí součástí a ty je tak pěkně vyfotíš :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, zahradnice je krásná práce. Také mě baví zahradničit. :)

      Vymazat
  13. Páni, vůbec by mě nenapdlo, že ty fotky nejsou nijak upravovaný, protože jsou vážně nádherný :). Ani nedokážu vybrat tu, která mě zaujala nejvíc.
    Focení mám ráda, ale nemám na něj moc čas a nebo, když bych potřebovala, tak zrovna u sebe nemám foťák.
    Jinak na zahradě ani v létě skoro žádné květiny už bohužel nemáme, tuším, že max nějaké růže.

    OdpovědětVymazat