Spotřebováno #7

12/03/2015 03:00:00 odp.



Příjde mi, že je to strašně krátká doba, co jsem naposledy psala článek se spotřebovanými produkty. Jsem na sebe poslední dobou pyšná, že konečně likviduji to, co mám doma strašně dlouho a můžu dát šanci novým produktům k péči o pokožku a vlasy. Vypotřebovala jsem opět něco s pleťové, vlasové, ale i dekorativní kosmetiky a uznávám, že je toho za ten měsíc víc než dost. V listopadu se mi totiž sešli produkty z domova i internátu, kde všeho bylo tak nějak na dně a chtěla jsem je dopotřebovat. Tentokrát jsem ani nečekala, zda se mi naplní moje taštička s prázdnými obaly, abych mohla článek napsat, ale koukala jsem na datum, kdy se blíží stěhování. Protože je to už
zítra! Přeci jen si do bytu nepovezu tašku s prázdnými obaly kosmetiky nebo s produkty, ve kterých je 30 ml zbytku obsahu. To by si asi o mně můj přítel něco říkal.
Povídání by stačilo a pojďte se kouknout na mini recenzi produktů. Celkově jsem spotřebovala 30 produktů.


Vlhčené ubrousky Linteo Baby Pure and fresh a Soft and cream. Oboje už ode mě znáte, používám je neustále. Mají 72 kusů v balení. Jsou příjemně, sladce parfemované, ty modré mi přišly více mokřejší než všechny ostatní Linteácké ubrousky. Koupila bych si je znovu a maminkám můžu doporučit. 

Kosmetické vatové polštářky Linteo Satin, 120 kusů. Ty také jste u mně viděli, jsou moje velmi oblíbené, nerozpadají se. Momentálně jsem si s nimi dala stopku a koupila jsem si nějaké v Lidlu, tak jsem na ně zvědavá.


Intimní gel Chilly Intima Delicate, s přírodními složkami Aloe a Hamamelisu. Byla jsem s nim spokojená, moc hezky voněl, ale dala bych přednost intimním gelům od Nivei.

Vzorečky sprchových gelům Creme smooth od Nivei s bambuckým máslem. Gel pokožku hydratoval a moc příjemně voněl. Přemýšlím o zakoupení klasického 250ml balení
.
Vzoreček ochranného šamponu s Aloe vera a vitamínem E, pro normální a mastné vlasy. Nemůžu posoudit, nevyšel mi ani na jedno mytí hlavy. Plné balení si jistě nekoupím.

Zinková a Jílová pleťová maska od značky Balea, 2x8ml. Docela na tvářích štípala. Pleť po ní byla stáhnutá. Maska docela zapáchala a nešla jednoduše z obličeje smýt. Nekoupila bych si ji. 

Toaletní voda Getaway od Oriflame, psala jsem už o ní v unboxingu, já ji vyhazuji, nikomu nevoní. Je z ní cítit velmi silná vůně citrónu.

Zubní pasta Vademecum s provitamínem. 75 ml. Nic moc pasta, není nad Lacalut aktiv nebo Elmex. Nekoupím si ji znovu.

Vzoreček pleťového krému od značky Eucerin.  s ochranným faktorem 30+, měl žlutou barvu. Nepříjemný zápach. Zda chránil pokožku to říct nedokážu. Plné balení si nekoupím.

Tvářenka z kosmetického kufříku, značka ani odstín není čitelná a mám ji dlouho.

Odličovací pleťové polštářky Today s dvojitou strukturou, 120 kusů, opět klasika. 

Regenerační a ochranná balzám na rty a suchou pokožku od značky Helios Herb, s vitamínem E, kakaovým máslem a lanolinem. Tento jsem koupila mému příteli na suché oční okolí, jelikož mu jednu dobu vyhovoval, ale tahle verze mu akorát zavinila to, že kůže začala mokvat. Já to dopoužívala na suché místa na patách a nic se mi nestalo. Co se týče parfemace, smrdělo to jako týden staré ponožky, opravdu nepříjemný zápach. 


Kondicionér Timotei Dream Volume, s výtažky grapefruitu. Měl dodat vlasům objem. Ale samozřejmě žádný kondicionér ani šampon vlasům objem nedodá. Pěkně ovocně voněl. Vlasy po něm nešly lehce rozčesat. Znovu si jej nekoupím.

Antiperspirant Rexona, tento typ antiperspirantu jsem si koupila omylem, nepřečetla jsem se, že neobsahuje parfémy. Myslela jsem si, že tedy bude fajn, že mi zabrání pocení a nebude se bít s parfémem, ale zmýlila jsem se, hrozně zapáchal plynem, dráždil dýchací cesty.Takže jsem ho vždy používala u otevřeného okna a maximálně jako antiperspirant na nohy.

Dermacol aroma ritual stress relief shower gel, antistresových sprchový gel s hrozny a limetkou, kdo by tuto řadu neznal. Já měla tuto verzi a lepší ovocnou vůni jsem nezažila. Krásně voněl, nehydratoval, ale ani nevysušoval. Má jen nevýhodu jeho balení, pokud jste u dna, těžko se z něj dostává gel. Koupila bych si ho znovu. 

Rival de loop odličovací tampóny vlhčené, 50 kusů. Nenadchly mě, čekala jsem od nich víc, nejen, že skoro neodlíčily, ale ani nebyly příjemné k pokožce. Byly strašně tenké a nedaly se ani držet v ruce. Nekoupila bych si je a nemohu doporučit. ¨

Antiperspirant Nivea invisible black and white, měla jsem antiperspirant v růžové verzi, příjemně voněl, chránil pokožku před potem zhruba 5 hodin. Jsem s Niveáckámi antiperspiranty spokojena. Už mám koupené nové balení.

Antiperspirant na nohy od Peo, se svěží vůní mentolu. Zabránil pocení jen na nějakou dobu, měla na chodidlech lepivý pocit. Potily se po něm chodila stále stejně. Znovu si jej nekoupím.

Krém na ruce  PS. I love you od Oriflame, úžasně voněl, ihned se vstřebával, hydratace nic moc. Což mě zklamalo, ale já ho měla spíše jako cestovní krém, když jsem měla pocit, že mé ruce potřebují okamžitě něčím lehkým namazat.


Micelární voda od Nivei, psala jsem na ni recenziTyčinka na rty Astrid s heřmánkem. Já mám tyhle balzámy na rty moc ráda, skvěle hydratují, vydrží na rtech i 4 hodiny. Mají super ceny a spoustu příchutí. Doporučuji.
 Čistící voda pro citlivou pleť od Aknelotu pro mastnou a problematickou pleť, s laktátem, grepem a lopuchem. Voda a celkově značka Aknelot je suprová, ale tento bych pro ty, kdo má citlivou pleť nedoporučila, docela mě pálila v oblasti nosu.

Čistící gel na obličej od značky Essence, viz recenze.

Depigmentační sérum od For life, tento vzorek jsem ani nepoužívala, jelikož mi přišel po spotřební době. 

Deodorant Paradise od Bi-es, nádherná, ovocná, letní vůně, bez které si teplé dny nedokážu představit. Jedná se o můj oblíbený deodorant. Jen mě mrzí to, že moc dlouho nevydrží vonět, a za den se musím třeba 2x přestříknout znovu. Ale na léto bych ho mohla všem mladým holkách doporučit.

Sebamed Olive face and body wash, tuhle roztomilou miniaturku si hodlám koupit v plném balení. Úžasně voněl, pokožku extrémně nevysušoval, ani ani nehydratoval. Byl šetrný.

BB cream od značky Rimmel London, v nejsvětlejším odstínu. Příliš mi nevyhovoval, pleť trošku sjednotil, ale nedokonalosti nezakrýval. Navíc i v létě byl na mě tmavý, nevíte o nějakém dobré make-upu pro bledule? 



Relaxační sprchový gel Aroma ritual, karibský sen. Měl být parfemovaný kokosem a ananasem. Když jsem si ho vybírala, měl neskutečně krásnou, sladkou vůni, ale jen co jsem ho nanesla na pokožku, tak mi doslova páchl. Ta parfemace byla tak moc intenzivní, že jsem ho dopoužívala s lítosti jej vyhodit. Nekoupím si ho znovu.

Tělový parfemovaný olej se šimrem od Avonu, dali mi ho na nějaké akci, kde ho někdo nejspíše zapomněl, nejdříve pěkně voněl, ale asi už je dlouho otevřený a nevoní. Navíc použila jsem ho jen jednou zhruba za 10 měsíců. Vyhazuji ho. Nekoupila bych si ho.

Tekutý korektor od Oriflame, tento byl v nejsvětlejším odstínu a to Gold, nedokonalosti nezakrýval. Já ho používala jako rozjasňovač a byla jsem s ním docela spokojená. Stačilo ho opravdu malé množství. Jako rozjasňovač bych si ho klidně pořídila.

Vzoreček krému od Biodermy pro atopickou pokožku, bez parfemací. Já ho z lékárny donesla přítelovi, který má s pokožkou občas problémy, používal ho chvilku a pak mi ho přenechal. Já si s ním mazala velmi suchá místa na těle, skvěle hydratoval, byl lehký a ihned se vstřebal. Vydržel mi přes rok a půl, a to jsem ho používala minimálně dvakrát týdně. Doporučuji.

Řasenka od Miss sporty, studio lash instant volume. Jednalo se o černou řasenku s výborným hustým kartáčkem, který řasy prodloužil a zahustil. Používala jsem ji strašně dlouho, ale bohužel se mi nedopatřením zničil kartáček a proto ji vyhazuji. Jedná se o levnou řasenku. Koupila bych si ji znovu.

Co jste spotřebovali vy? Mám pokračovat i nadále se článkem "Spotřebováno"? Neznáte nějaký make-up pro bledé tváře?

You Might Also Like

22 komentářů

  1. Musím se přiznat, že používám jiné produkty, jelikož nakupujeme v Německu. Pají tam mnohem lepší kosmetiku. :)
    Pěkný článek :)

    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám z Německa dováželi obrovské balení Palmolive. ;)

      Vymazat
  2. Dermacol do sprchy jsem už dlouho chtěla vyzkoušet :)) Co jsem tak byla v drogérii tak opravdu voněl krásně... Tak si možná udělám radost na Vánoce :D
    Moc hezky napsané a nafocené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejich sprcháče jsou výborné. Až na tento, ten mě svou vůni vůbec nepohladil. :) Hodlám si zase nějaké koupit, až je uvidím a spotřebuji ty, co mám v zásobě. :)

      Vymazat
  3. Ten modrý kokosový sprcháč určitě někdy skusím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej mi zpětně vědět, zda vyhovoval. :)

      Vymazat
    2. Já zase tolik nemusím vůňi takže by to pro mně nemuselo bejt nic tak hrozného :), ale pro někoho jo ;)

      Vymazat
  4. Ahoj, to jsem já Tini. Vracím se na blog, tak budu ráda, když si mě dáš zpět do svých affs. Změnila jsem přezdívku, tak se nelekej! Napiš mi kdyžtak na blog! By-o-let (luub2002.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ,,Affs" už nevedu. Nechala jsem si pouze pár oblíbených stránek, které mě baví číst. ;)

      Vymazat
  5. Na ten karibský sen jsem se chtěla podívat, ale nevím, jestli si ho koupím. Chtěla bych od Rimelu zkusim make-up, ale docela se bojím, že mi nebude vyhovovat.

    OdpovědětVymazat
  6. Máš toho vypotřebovaného fakt hodně. :D Mně všechno vždycky vydrží celkem dlouho, ani tolik věcí nemám. :D

    Jinak dělám to nerada, ale mohla bych tě prosím poprosit o hlas v soutěží? http://blogbyroxy.blog.cz/1511/soutez-hlasovani Moc by to pro mě znamenalo. Samozřejmě pochopím, když se ti do toho nebude chtít. :)
    -CrazyJull

    OdpovědětVymazat
  7. páni to je veľa vecíí :D jedinú vec ktorú som z týchto tu mala je ten jahodový šampon od Balea :D
    BoraSparkle

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě chci další článek "Spotřebováno" :) já jsem taky bledá, ale když se stydím atd. tak jsem rudá jak rajče :( takže ti s tímhle nepomůžu :(

    OdpovědětVymazat
  9. Sprchový gel od Dermacol aroma aritual mám také. Snad už asi třetí lahvičku. Jsem z něj nadšená a moje mamka zřejmě také protože mi ho ve sprše natajňačku ukrádá. Dám jí ho tedy letos k vánoců. Já osobně mám ráda melounový. Tyhle články "spotřebováno" miluji.
    Ps: děkuji za návštěvu na mém blogu :)
    XoXo Iwee<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám pár produktů, které si ostatní rádi půjčují.

      Vymazat
  10. Ten kokosový sprcháč musím vyzkoušet! Díky za tip!


    A moc ráda tě pozvu do soutěže o novinku ! Diář Doller , který můžeš mít mezi prvníma na světě:) http://elenvankova.blogspot.cz/2015/12/soutez-competition-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Tyjoo, kdybych měla udělat velký "vyhazovač" kosmetiky, měla bych asi možná o trošičku víc :D

    Hodně mě zaujal ten antistresový sprcháč:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, sprcháč ti mohu vřele doporučit, byl úžasný. :)

      Vymazat
  12. zaujal mě ten šampon od timotei, mám doma nějakou řadu a je úžasná, takže docela zklamání s tím objemem, páč ten bych uvítala :D
    a ten sprcháč s kokosem a ananasem mě poprvý úplně uchvátil v obchodě obalem, ale na čuchnutí už mi tak super nepřišel :D třeba ten pistáciovej, melounovej nebo pomeranč a čoko voněj mnohem líp :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je kondicionér a byl docela fajn, až na to, že nedodával vlasům objem, tak jako žádné mycí prostředky. Mě právě sprchový gel uchvátil v obchodě vůní, ale poté už ne. (:

      Vymazat