Co jsem dostala k vánocům 2015

12/31/2015 11:08:00 dop.


Všichni teď jsou posedlí vánocemi a dárkami, které dostali od svých blízkých a příbuzných, jelikož vloni jsem tento článek psala a byl úspěšný, rozhodla jsem se, že se i letos podělím o dárky, které jsem dostala. I když jsem všem říkala, že nic nechci, dostala jsem spoustu kosmetiky a dohromady s přítelem i věci do domácnosti. Ti, co se nedávno odstěhovali od rodičů určitě ví o čem mluvím. A že se tyto dárky hodí.
Nebudu psát od koho jsem co dostala, jsou tu jak dárky od přítele a jeho rodiny, tak i mé mamky a mojí rodiny. Všechny věci jsem někdy v budoucnu chtěla vyzkoušet nebo jsem po nějakých pokukovala a rodina mi to koupila.


Začnu kosmetikou, je jí opravdu požehnaně, i když jsem si žádnou kosmetickou věc nepřála. Pod stromečkem se mi sešli rovnou tři laky na vlasy  - Taft ultra a Syoss - invisible hold a keratin. Antiperspirant Rexona s aloe vera. Sprchové gely od Radoxu, které nádherně voní a mají sladký obal, sprchový gel sweet peach od Cienu.


Duo dvoufázových odličovačů očí a make-upu od Nivei, se kterými jsem byla strašně spokojená. S přítelem jsme napůl dostali tento sprchový gel od Oriflame, který má luxusní balení, ti co nám jej dávali si mysleli, že je to tekuté mýdlo. Sprchový gel z Německa, který je v limitované edici a nádherně sladce voní.







Produkty na vlasy s konopím, jedná se o bezoplachový kondicionér v rozprašovači a vlasovou vodu. Na tuto řadu budu v průběhu roku dělat recenzi.


Deodorant Playboy - play it lovely, parfém VIP Only od Oriflame - neskutečně krásně, sladce voní. Zpevňující gel proti striím Perfect body od Oriflame. Expresní odlakovač na nehty bez acetonu od Dermacol. Dva krycí tekuté korektory Affinitone od Maybelline New York v odstínu 02, 03.



To je z kosmetické stránky vše, k vánocům jsem dostala pouze tři věci z oblečení a to dva doplňky - černé rukavice a tuto maxi šálu, která se mi barevnou kombinací velmi líbila a už se těším až mi uschne a já si ji omotám kolem krku. Zateplené legíny s vánočním motivem s vločkami a sobíky.


V mém wishlistu jste mohli vidět, že si přeji teplou deku s kožíškem. Tuto jsem si zamilovala hned na první pohled, je měkká a teplá.


Koženkový černý pásek, který jsem už nutně potřebovala. Strašně se mi líbí ta spona. A set gumiček do vlasů, kterých není nikdy dost.


Ti, co už teda nebydlí s rodiči, tak určitě ví, jak se hodí osušky, ručníky a různé utěrky. My dostali 6 utěrek, dvě velké osušky v nádherně fialové a modré barvě, jsou měkké a příjemné na dotek a dva ručníky.



A posledním dárkem jsou bílorůžová sluchátka od Koss, se kterými jsem velmi spokojená. Nevypadávají z uší a mají komfortní zakřivení špuntů. Dalším plusem je doživotní záruka a mikrofon.



Zapomněla jsem vyfotit některé věci do domácností, jako třeba  víceúčelové utěrky, kartáče, sadu obraceček a naběraček od Oriflame, a pak ještě můj dárek a to černé, klasické rukavice. A pod každým stromečkem jsem dostala obálku s penězi, ale to je soukromá věc.

Přeji Vám krásné prožití Silvestra a pořádnou oslavu Nového roku 2016, s blogem mám obrovské plány na příští rok, tak se máte na co těšit. Už teď můžu prozradit, že chystám velkou soutěž o produkty, které mi vyhovují a které bych tímto chtěla poslat někomu z vás.

A co jste pod stromečkem našli vy? Jak budete trávit Silvestra?

You Might Also Like

23 komentářů

  1. VIP Only mám taky a je boží, a myslím, že neodolám ani té nové zlaté variantě :D A ta maxi šála je luxusní! ♥

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji ani v katalogu neviděla. Ale je to tím, že po parfémech nekoukám, jelikož jich mám spoustu.:)

      Vymazat
  2. Moc hezké dárečky. Z kosmetiky mám moc rády Syoss laky, Rexona s aloe je super. Podobnou šálu jsem si letos také koupila a je to nevzdorná pomocnice v chladném počasí, ručníky se mi také líbí. Samé praktické věci a ty jsou nejlepší, než tisíc kravin k ničemu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě na praxi měla párkrát možnost vyzkoušet v té zlaté verzi s keratinem a vyhovoval. Tak snad bude i nadále. :) Já už dlouho ráda dostávám věci, které zužitkuji než něco co mi je k ničemu. :) Ale takovou věc jsem nikdy nedostala.

      Vymazat
  3. Také plánuji tento článek napsat..
    Závidím ti tu deku, musí být super :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dostalas spoustu skvělý kosmetiky... Ježíšek asi chce abys byla ještě krásnější :) přeju ti krásný a úspěšný nový rok 2016 Dendy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to asi jo, Ježíšek ví, že já kosmetiku mám ráda. :) A také ví, co mi dokáže vykouzlit úsměv na rtech. Děkuji, tobě taky.

      Vymazat
  5. S těmi korektory budeš určitě spokojená, aspoň mně maximálně vyhovují :) Krásné dárečky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V drogerii mi přišel skvělý, tak uvidím, každopádně o něm určitě napíšu, a doufám, že v dobrém. :)

      Vymazat
  6. Letos jsem taky pod stromečkem našla hodně kosmetiky, jsou to skvělé dárky :). A takové věci do domácnosti se moc hodí, už se těším, až budu řešit podobné věci, ale na to máme bohužel ještě čas:(.
    Silvestra jsem oslavila s přítelem doma, a moc jsme si to užili :), doufám, že i ty sis užila! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se také těšila, mě vlastně mamka od 18ti let nakupovala potřebné věci a dostávala jsem je k narozeninám, svátkům či vánocům. Ale i tak je spoustu věcí, co dodnes v bytě nemáme. :-D
      Já si Silvestra užila - v ten večer mi začalo být špatně a celou dobu mě bolela hlava, takže večer jsem proležela. :/

      Vymazat
  7. Koukám, samá kosmetika... U mě to bylo podobné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samá kosmetika a obálky. :-D Já mohla mít oblečení, ale to jsem nechtěla. (: A copak jsi hezkého dostala? :)

      Vymazat
  8. Krásné dárky. Závidím ti tu deku :) Určitě je příjemná
    http://styl-sarm-velke-mrchy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je příjemná. Zamilovala jsem si ji maximálně. Kdybys chtěla, možná se dá sehnat ještě v Magnetu. :)

      Vymazat
  9. Parádní dárečky, ta šála a deka je nejlepší :-))
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám radost ze všeho. Ale deka a šála jsou moc příjemné v těchto mrazivých dnech. :)

      Vymazat
  10. Moc krásné dárky :) měla jsem to tak trochu podobně :) moc pěkně Dendy :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, máš pravdu, když se člověk odstěhuje od rodičů, tak najednou chybí ty základní věci :-D taky jsem dostala pěknou výbavičku, hlavně hrníčků, talířů, příborů, vařeček,... a neobyčejně jsem to uvítala :-D + od přítele dostala tyto náušnice http://www.dioart.cz/sperky-a-moda/nausnice/nausnice-a-heunis-gotham-city-gc-3-01.html a ještě poukázku do ikey od příbuzných na zařízení bytu. jinak fajn blog, ráda budu sledovat i nadále.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano. Já za to byla neskutečně šťastná. A tím, že to byly dárky si jich hrozně vážím. J=. věřím, že tě dárečky překvapily a jsi za ně moc ráda. :) Jsou pěkné, já bych to v ikei hned věděla za co utratit. :-D Tyto dárky jsou nejlepší. :)
      Děkuji! :)

      Vymazat
  12. Páni, tak hodně kosmetiky najednou jsem snad nikdy nedostala :D
    My jsme se s přítele stěhovali v červnu ale už loni jsme dostali dárky do plánované domácnosti- set nádobí, ručníky, hrnce atd. A letos jsme dostali topinkovače, krásné fialové osušky, sušák na prádlo a sadu tří keramických pánví. Mám takové dárky raději, protože jsou praktické a sama bych si je musela dokupovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno je/bude jednou poprvé! :) Praktické dárky nikdy neurazí a nejsme z nich zklamaní. Tak ať dárečky slouží spoustu let. :)

      Vymazat
    2. Díky, zrovna včera jsme ještě dostali opožděně další sadu ručníků a dvě lampičky na noční stolky :D Věci do domácnosti se nikdy neztratí :) Bydlíme sami už přes půl roku a pořád nám toho spoustu chybí :)

      Vymazat