Christmas edition | Winter tag 2015

12/22/2015 01:30:00 dop.

22. prosince je den, kdy oficiálně začíná zimní období. I když venku to prozatím na zimu vůbec nevypadá, nikde v okolí žádný sníh, pouze některé dny nepříjemně fouká a mrzne, ale to je tak vše. Což mě docela i na jednu stranu mrzí, protože ve volném čase ráda lyžuji. A jelikož dnes začala zima, rozhodla jsem se obnovit opět "winter tag" a zodpovědět na pár otázek. A jak to máte v zimě vy? 

1) Oblíbený zimní lak na nehty? 
Kterékoliv třpytivé ze setu Technic, ale nejradši mám zlatý nebo stříbrný. No a pak samozřejmě červený matný lak na nehty. Ale co se mi strašně líbí jsou vánoční nehty s vločkami a sobíkami. Jen na to momentálně nemám čas, abych si s tím vyhrála.


2) Oblíbený zimní produkt na rty?
Já na rty používám pořád stejné věci ať je léto nebo zima, určitě nějaký lesk na rty nebo tónovaný balzám na rty. Pouze dbám na to, aby byl více hydratační. Momentálně mám oblíbený třešňový kalíšek od Oriflame a tyčinku na rty Garnier. A když už mám rty strašně popraskané, tak si ráda udělám výživnou masku a peeling z medu.


3) Nejvíce nošené zimní oblečení?
Zateplené černé legíny, šedobílý huňatý svetr a kruhovou krémovou šálu, kterou si můžu tři krát omotat kolem krku, zimní bunda, kozačky a rukavice.


4) Oblíbený zimní doplněk?
Kruhová šála a kabelka, ale ta není zimní doplněk a jako každý člověk teplé rukavice. A po vánocích to bude určitě maxi šála, která se dá použít i jako deka.


5) Oblíbená zimní vůně/svíčka?
Vůně perníkové koření, cukroví a samozřejmě pomeranče, mandarinky a skořice. A svíčky jakékoliv, miluji jak svíčky z Ikei, tak Airwick, které mění barvy. Tuto verzi má zrovna moje babička a je úplně dokonalá. Brzy si ji také pořídím.

6) Oblíbený zimní nápoj?
V chladných dnech určitě čaj a jednou za rok na trzích je to svařák.


7) Oblíbená vánoční dekorace v letošním roce?
Nejraději bych řekla stromeček a LED světýlka. My ovšem místo vánočního stromečku máme ve váze smrčkové větvičky, na které jsem zavěsila pár baněk. Ale i tak nám to nevadí. Jinak se mi hrozně líbí jmelí, břízové větvičky apod.

8) Nejoblíbenější vánoční film?
Já nemám žádný nejoblíbenější, ale ráda se dívám na Chobotničky z druhého patra, Sám doma a na animované zimní pohádky. Rozhodně se mi nelíbí klasické, staré české pohádky jako je Mrazík, Popelky a nevím co všechno.

9) Oblíbené vánoční jídlo/cukrovinka?
Tak na Štědrý den je to bramborový salát a kuřecí řízek, a z vánočních cukrovinek asi pusinky.



10) Co je v horní části seznamu na Vánoce?
Normálně bych řekla oblečení, ale není to něco, co bych pod stromečkem musela najít. Nejspíš tedy něco do bytu. Nebo dekorativní kosmetiku, jako je fixační pudr a make-up. Před pár dny vyšel můj letošní wishlist, na který se můžeš podívat tady.

11) Plány na prázdniny v letošním roce?
Určitě bych si nějaký ten den chtěla odpočinout od školy a věčného učení se. Ale myslím si, že mi to splní maximálně z poloviny. A jinak já už tedy volno mám a děláme na bytu, neustále se uklízí, montuje se nábytek, tak bych to přes vánoce chtěla dodělat.

12) Vánoční wishlist?
První jsem wishlist dávat na blog nechtěla, ale rozmyslela jsem si to a dva články nazpět článek vyšel. Já si moc ani hmotné dárky nepřeji,  chci hlavně ať jsme všichni zdraví, hlavně děda ať se vrátí na vánoce z nemocnice domů .. A jinak kosmetiku, deku a maxi šálu.



13) Blogger plány na Vánoce? 
Já snad žádné plány na vánoce na blog nemám, jen zvažuji, zda udělám článek "co jsem dostala k vánocům" nebo ne. 

Tímto článkem se s vámi chci rozloučit a jelikož za dva dny je Štědrý den a já už na blog nedám žádný článek, tak bych Vám chtěla popřát Šťastné a veselé vánoce, ať pod stromečkem najdete to, co jste si přáli a jste se s svými nejbližšími.

Těšíte se na Štědrý den? Už máte zabalené dárky? 


You Might Also Like

28 komentářů

  1. Hezký tag :) Dárky už mám zabalené, už mě čeká jen zdobení stromečku :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já dnes dobalila snad poslední dárky pro rodinu a příbuzné. Větvičky už nazdobené máme, už jen uklidit a vánoce mohou být. Ať si zdobení stromečku všichni užijete. (:

      Vymazat
  2. Ti sobíci na nehtech vypadají zajímavě :o já vánoce moooc nemusím :( radši mám Velikonoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já Velikonoce nesnáším už od malička. :) Hlavně to, jak se mlátí pomlázkou a polévá se vodou.

      Vymazat
    2. Červený pondělí taky nemám ráda :( ale ty dny předním mám ráda :)

      Vymazat
  3. Krásný tag, moc pěkné odpovědi :))

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý tag :)
    Tobě taky šťastné a veselé Vánoce :)

    lifeis-beautiful.bog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Zlatá nebo stříbrná je klasika pro Vánoce. Miluju tyhle barvy :) Krásné Vánoce :)
    http://life-miss-hill.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé ty tady máš ten padající sníh... nechci radit, ale kdybys měla tmavou stránku tak by byl krásně vidět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám, bude tu jen do konce prosince a pak jde pryč. Neradíš, já vím, že bílá na tmavém jde krásně vidět, ale mě se tmavé, případně barevné stránky nelíbí. :)

      Vymazat
  7. Ta krémová šála se mi moc líbí :3 a na Rudolfa taky vždycky koukám :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho právě už nějaký pátek nikde nazahlédla, tak jsem si ho tak 3 týdny nazpět stáhla. :-D

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. To jsi moc hodná, vážím si toho. :)

      Vymazat
  9. Pěkný článek, ráda čtu tagy. A ten lak se sobem je fakt úžasný! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je ráda čtu. (: To máš pravdu, zkoušela sis dělat vánoční nehty? :)

      Vymazat
  10. Rudolf je také má oblíbená pohádka :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na ni strašně ráda dívala za mala. Teď už jsem jí dlouhé roky neviděla. Ale i tak, když se řeknou vánoce, já si vybavím - soba s červeným nosem. :D

      Vymazat
  11. No, nějaký produkt na rty bych asi měla začít používat :D I když, ona ta zima letos moc není :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když zima zatím nedorazila, tak já mám popraskané rty neustále, ať je léto nebo zima. :-D

      Vymazat
  12. Jéé těmi pusinkami jsi mi připomněla mé pokusy o jejich pečení, nikdy mi to nešlo!:D Ale jinak je mám také ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň vím, že na tom takto nejsem sama. Od té doby pokusů je vždy kupujeme. :-D

      Vymazat
  13. Jééé ty nehtičky jsou kozelné. ♥

    OdpovědětVymazat