Christmas edition | My wishlist 2015

12/09/2015 06:49:00 dop.

Vánoce jsou za dveřmi a spoustu lidí se mne ptá, co si přeji k vánocům. Jenže já to sama nevím. Jelikož momentálně zařizuji byt, tak nemám čas se zamýšlet nad tím, co bych tak potřebovala nebo chtěla pro sebe k vánocům. Dneska jsem si ale sedla, a vytvořila jsem pro sebe a své příbuzné takový malý wishlist, co by mi k vánocům udělalo radost. Letos si pod stromeček přeji spíše obálky s penězi, za které si nakoupím nějaké potřebné věci k bydlení. Ale pár věcí by se mi přeci jen hodilo a udělalo by mi radost. Jedná se převážně o to, co bych si v lednu koupila já.


Přeji si odlakovač na nehty, jelikož ten co jsem měla mi už došel a já si ještě nestačila dojít do drogerie pro nový. Dále fixační pudr, je mi jedno, jaká to bude značka, hlavně, aby byl světloučký. Zateplené legíny se sobíky, nejlépe v černobílé barvě. Vosk do aroma lampy nebo malou svíčku od Yankee candle, jelikož jsem ještě žádnou neměla a chtěla bych je vyzkoušet. Tekutý korektor a make-up od Rimmel London Match perfection, jelikož mi BB cream došel a navíc ten předchozí byl o něco tmavší než je moje barva pleti v zimě. Tenký černý pásek, plastové prkýnka na zeleninu a světlou deku s kožíškem k televizi.

To je můj letošní wishlist, doufám, že nějakou věc najdu pod stromečkem. Do wishlistu jsem nedala takové ty klasické kosmetické dárky v podobě sprchových gelů, odličovacích tamponků, protože to beru jako samozřejmost, kterou ráda vidím pod vánočním stromečkem.

Co si k vánocům přejete vy? Máte už nakoupeno? 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Zajímavý přáníčka na dárky... snad ti Ježíšek donese všechny :) ty legíny se sobíkama mě pobavili :D ale zase jsou potřebný :) já nic nenakupuju... nechám to na Ježíškovi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, jestli ano, a když ne, zlobit se nebudu, hlavně ať jsem s blízkými a jsme všichni zdraví. Legíny se sobíkami a svetry jsou skvělé! :D

      Vymazat
  2. jojo, peníze nikdy nezklamou :DD
    ta deka s kožíškem je hrozně fluffy! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu! :) Mě se hrozně líbí tyhle deky, a navíc úžasně hřejí. Peníze jsou fajn jako dárek, člověk si za ně může koupit co chce nebo potřebuje. :)

      Vymazat
  3. Jé super věcičky. TO já si na Vánoce nic nepřeji ♥ stačí mi jen krásná vánoční atmosféra a mít okolo sebe fajn lidi, dobrůtky a mé oblíbené pohádky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, ale i dárky k vánocům patří, i když vím, že nejsou všechno. :-D

      Vymazat
  4. Super wishlist, určite by som si niečo vybrala aj ja:)

    Vianočná GIVEAWAY- Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že produkty od Rimmel jsou skvělá volba. Oboje používám a mají na výběr z hodně odstínů a pěkně kryje a sjednotí. Určitě doporučuji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec při zkoušení v drogérii jsem ježíškovi hodila do košíku jinou značku. Korektor vůbec nekryl a byl buďto až moc světlý nebo tmavý na můj odstín pleti. :)

      Vymazat