Winter make-up ⛄

11/29/2015 08:43:00 dop.

23. prosince je den, kdy oficiálně začíná zima. A jelikož ne všichni se chceme líčit stejně v létě a v zimě, rozhodla jsem se, že najdu nějaké fotky na internetu insprativního zimního líčení a podělím se o ně již dnes s vámi. Protože počasí už zimní období připomíná. Inspirovala jsem se u youtuberek, ale i blogerek, jako je například Getthelook nebo Petralovelyhair.



















A jakému líčení dáváte přednost vy?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Moooc hezký líčení :) já nikdy neřešila make-up podle ročního období :D vždycky jsem se malovala podle svého vkusu... přeju ti krásný zbytek první adventní neděle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Getthelouk a Péťu mám moc ráda a mají skvělé líčení :) hezký nápady na make-upy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to máš pravdu, Lucku moc ráda sleduji.

      Vymazat
  3. Ahoj:)
    Všechny jsou nádherné:3
    Moc se mi líbí ty studenější barvy a jak si s nimi umí někdo tak vyhrát:) Super inspirace na zimu☺

    OdpovědětVymazat
  4. veľmi pekná inšpirácia ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné líčení. :) Kéžbych to takhle někdy zvládla sama. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  6. Jee ty jspu pěkné, ale zvladla bych nosit kedině ten třetí a deváty!:Dd

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třetí se mi také moc líbí a občas ho nosím. :))

      Vymazat