Spotřebováno #6

11/09/2015 09:08:00 odp.

Krásný pondělní večer, také máte za sebou den, kdy se vám do ničeho už nechce a nejradši byste se rozplácli do postele a šli spát? Já ano, akorát ani zdaleka se spát nechystám, jelikož se musím učit do psychologie na zkoušení a přepisovat učivo do školy.
Ale dala jsem si pauzu na sprchu a tam jsem si uvědomila, že už tady zase nějakou dobu nebyl článek a tak jsem si zapnula notebook a rozhodla jsem se, že vám napíšu článek o tom, co jsem spotřebovala za měsíc říjen. 


V říjnu se mi podařilo spotřebovat celkem 11 produktů, z toho jsem jednu starou věc už vyhodila. Počet je malý z toho důvodu, že vše bylo otevřeno už strašně dlouhou dobu a já se snažila dobrat pouze tyto věci, aby zbytečně už nezabírali místo v koupelně a na toaletním stolu. Jak jsem obaly fotila, někam se mi vytratila fotka, kde byly i vlhčené ubrousky Linteo, které už nebudu ani rozepisovat, prostě moje stálice.


Začnu zubní kosmetikou, jako první jsem po necelém roce spotřebovala ústní vodu Listerine cool mint, klasická zelená voda, která neskutečně pálí. Já už si ji nekoupím, půjdu radši do ženské verze v podobě Zero. Jestli ničí bakterie říct nedokážu, protože si zuby mikroskopem nekontroluji. Měla 1000ml.
Zubní pasta Lacalut aktiv, další moje stálice, jsem s ní spokojená a mohu doporučit všem.


Korektor od značky Miss sporty - So clear v odstínu 02. Tento tuhý korektor je můj první korektor vůbec, který jsem si jako první koupila. byla jsem s ním docela spokojená rozhodně nezakryl skvěle kruhy pod očima, ale s nedokonalostmi se celkem poradil. Já už jsem jej v drogeriích bohužel neviděla.
Lesk na rty, tento lesk mi dala kamarádka a předpokládám, že byl přiložený v časopise Bravo, případně Bravo girl. Pěkně voněl, na rtech vydržel poměrně dlouho. Já ho však ve své sbírce měla už dlouho a změnil parfemaci, tak letěl do koše.

Odličovací tampony od značky Today, opět moje stálice. Kupuji je pravidelně do zásob v penny marketu, když je tam mají za dvacku. Mají dvojitou strukturu, jsou pevné a nerozdělují se.
Pleťový krém od značky Essence, My skin pro normální pleť, na ten jste mohli číst samostatnou recenzi. Byl super a svůj názor v článku neměním. Kdybych ho viděla, ráda bych si ho hodila do košíku.

Lak na vlasy od značky Taft, tento lak mám hrozně ráda, je to už mé x té balení. Zatím mi žádný lak nevyhovuje více než tento. Má sílu, vlasy nelepí, jdou po něm snadno rozčesat, účes drží. Používala jsem ho také ve škole na praxi, při zhotovování účesů a vyhovoval i mým modelkám. Vlasy po několika dnes bez mytí zatěžoval. Doporučuji.
 Body spray od značky Adidas, fizzy energy. Tento sprej jsem měla necelé dva roky a byla jsem s ním moc spokojená, nosila jsem ho převážně v jarních a letních měsících, měl sladkou, svěží vůni. Která nebyla nijak dráždivá. Možná, že bych si ho koupila i znovu, ale momentálně mám nakoupených parfémů a toaletek spoustu. Doporučuji.
Odlakovač na nehty od značky Cien, bez acetonu. Koupila jsem si ho jednou v Lidlu a to z důvodu, že mi ho poradila mistrová z praxe. Zaujala mě jeho dávkovací pumpička a cena. Nejen, že pumpovat jsem musela snad x než z něj něco vyšlo, ale odlakovač byl všude jinde než na tampónku, dále pořádně neodlakoval nehet. Za mě propadák.
A na internátě jsem dopotřebovala také  produkty, těch ale fotky nemám. Proto jsem stáhla tyto z internetu.
Zpevňující tělové mléko od značky Nivea. Měla jsem to menší (250ml) balení. Trošku jsem postřehla, že zpevnilo postavu, ale bylo to hlavně tím, že jsem se mazala v době, kdy jsem cvičila. Poté jsem s nim pouze hydratovala pokožku a žádný rozdíl vidět nebyl. Psala jsem na něj recenzi.
Sprchový gel Palmolive, Feel good. Ten sprchový gel byl tak dokonalý, že když si na něj vzpomenu, zanese mě někam k moři. nádherně voněl, nevysušoval pokožku a za nějakých 40 korun? neberte ho. Mě uchvátil pouze jeho vůni a desingem obalu.
Intimní sprchový gel Chilly. Jedná se o mentolový gel. Já na něj byla zvědavá, protože jsem o něm četla, spoustu žen si na něj stěžovala, že pálí a další spoust si ho vychvalovala. Mě osobně sednul, nepálel. Byl to pouze svěží pocit do doby, než jste se otřela osuškou. Poté chladivý efekt zmizel.

To by bylo vše, doufám, že se vám článek líbíl. Co jste spotřebovaly vy? 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Mám doma, už několik let nespotrebovanou vůní od Adidas fizzy, voněla hezky, taková spíš jarní ale už bych si ji znovu nekoupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mi trvala nějaký rok než jsem ji spotřebovala. Já mám Adidas vůně docela ráda.

      Vymazat
  2. Lak na vlasy tejto značky používam na striedačku s lakom od Balei, iné produkty z tadiaľto som nemala ešte česť vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak ti vyhovují laky od Balei? Já už o nich nějakou dobu přemýšlím, ale mám strach si je koupit. :)

      Vymazat
  3. Ty vatový tamponky taky kupuju stále. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé tamponky, za skvělou cenu. Neberme to. :)

      Vymazat
  4. Zajímavá kosmetika :) já chystám zkusit ten Listerine :D nemám tenhle ale jiný... tak snad mi nezhořijou ponožky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych teda do něj znovu nešla. I mému příteli se zdál příliš agresivní. :-D

      Vymazat
  5. Tento lak na vlasy mám také moc ráda, kupuju si ho pořád dokola :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A máš zkušenost i s jiným lakem než s touto verzí? :)

      Vymazat