Odlakovač na nehty od značky Cien

11/19/2015 06:32:00 dop.

Každá z nás si přeje mít krásné a upravené nehty, k tomu ale nepotřebujeme kvalitní pilník a lak, ale také odlakovač, díky něhož nehet odmastíme a odstraníme z něj samotný lak. Já již vyzkoušela několik odlakovačů a na radu mé mistrové ze školy, na které jsem studovala, jsem si zakoupila tento bezacetonový odlakovač od značky Cien z Lidlu. Pochvalovala si ho, že odstraní i třpytky apod. Tak jsem na ní dala a koupila si ho asi za 35 korun. Já však mám na něj názor jiný.


Začnu balením. Líbí se mi jeho jednoduchý vzhled. Při výběru se mi také líbila jeho praktická pumpička, kdy jsem si říkala, že to bude fajn na dávkování odlakovače. Dále jsem kladla důraz na to, aby neobsahoval aceton.


Po otevření a následného aplikování pomocí dávkovače na vatový tampón jsem se zděsila, jelikož pumpička nereagovala ani na 20tý pokus. Po nějaké době se mi to povedlo, odlakovač však byl všude, jen ne na tamponku. Lak šel dolů docela dobře, i když se třpytkami si neporadil.




Po čase používání jsem si zvykla, že budu muset pumpovat nejméně 6x, abych z něj obsah dostala. Když už bylo v odlakovači pod půlkou obsahu, dávkovač přestal fungovat úplně a tak jsem ho musela otevírat. Je však možné, že se jednalo pouze o vadný obal.



+ cena
+ obal
+- odlakování laku
- nefunkční pumpička
- zápach

Když to shrnu odlakovač byl průměrný, neporadil si se třpytkami. Dávkovač účel nesplnil. Já bych si ho už znovu nekoupila.

Máte s nim zkušenosti? Máte pro mě nějaký tip na super odlakovač?


You Might Also Like

12 komentářů

  1. S tímto zkušenost nemám, ale celkově odlakovače s pumpičkou moc nemusím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to právě zaujalo a tak jsem ho chtěla vyzkoušet. ;) taky mám radši normální bez.

      Vymazat
  2. Já když jsem si kdysy lakovala nehty, tak jsem si je nechala samovolně sloupat :D málokdy jsem použila odlakovač :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já nikdy. Nesnáším a nesnášela jsem, když já nebo někdo druhý má oprýskané nehty. Radši si je nebudu lakovat vůbec než je mít ošklivé. (:

      Vymazat
    2. To bylo ještě za dob kdy jsem byla školačka :D tedˇ bych to taky nesnesla a proto si je už skoro vůbec nelakuju!!!

      Vymazat
  3. S tímhle nemám zkušenosti. Ani jsem nepřemýšlela že bych si ho koupila. Mám jeden od Ebelin. Je to taky takovýhle s pumpičkou a ten je podle mě velmi kvalitní. Celkem mi to i voní. Jakože. Asi bych se s tím nevoněla ale není to nic hrozného a ta pumpička je fakt funkční. A hlavně odlakuje. Pak když dojde tak si koupím nějaký kvalitní a levnější a naliju ho do toho kde mám pumpičku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Ebelin laky jsem se také dívala. Nepříjdou mi drahé.

      Vymazat
  4. Tento typ odlakovačů znám a tedy spokojená s nimi nejsem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som ho mala a za tu cenu ok, ale ako pises nic vynimocne :)
    Pozyvam na 6rocnu GA o Biodermu, Macadamia Hair a vela ineho, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, odlakovač byl dobrý, ale ne jeho dávkování. Ale pokud pumpička nefunguje, pak je mi produkt na houby. Děkuji za pozvání.

      Vymazat
  6. Tenhle odlakovač jsem jednu dobu měla taky a spokojená jsem s ním rozhodně nebyla D:
    PS. omlouvám se že neobíhám, mám spousty školy a brigádu do toho :D promin

    OdpovědětVymazat
  7. Ja používam acetónové odlakovače, tie bez acetónu mi nikdy lak poriadne neodlakovali, kdesi som aj čítala, že zloženie bezactónových odlakovačov je ešte horšie a viac škodlivé pre nechty ako tie s obsahom acetónu. Tento s pumpičkou mám a som spokojná, pumpička funguje, konečne si neodlakujem aj ruky, vždy vylejem mimo.
    Bianka

    OdpovědětVymazat