NIVEA - Zklidňující micelární voda 3v1

11/24/2015 09:21:00 odp.

Krásný úterní večer, venku to konečně vypadá jako v zimě, už jen, aby napadl sníh. Také nemůžete uvěřit, že přesně za měsíc bude Štědrý den? Já teda ne, zatím na mě vánoční nálada nepadla. Dnes jsem si po náročné dni pro vás připravila recenzi na moji oblíbenou micelární vodu.




Asi mi dáte každá za pravdu, když řeknu, že micelární vody z nás zná každá holka, která se pravidelně odličuje a dbá o svou pleť. Já mám tuto micelárku pro citlivou pleť už asi po 4 a rozhodla jsem se, že vám na ni napíši recenzi. Zakoupíte ji na internetu i v každé drogerii, zhruba za 100 korun.


Micelární voda má za úkol očistit pleť od make-upu, hloubkově vyživit a hydratovat pleť. Navíc je obohacena o Dexpanthenol a olej z hroznových jadérek. Voda je čirá, bez jakékoliv parfemace. Nanáší se na vatový tampónek. Zvládne odlíčit i voděodolnou řasenku, nepálí v očích a nedráždí pokožku v okolí očí.




Já si s ní odličuji pleť večer a ráno čistím zbytky nočního krému. Pleť je po vodě čistá a svěží.



Složení: Aqua, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Panthenol, Glyceryl Glucoside, Glycerin, Sorbitol, Decyl Glucoside, Poloxamer 124, Polyquaternium-10, Disodium Cocoyl Glutamate, Citric Acid, Sodium Acetate, Propylene Glycol, Propylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol

+ Nedráždí oči, oční okolo
+ Odlíčí i voděodolný make-up
+ Cena
+ Pro citlivou pleť
+ Netestována na zvířatech
- Žádné

Já vám tuto micelární vodu mohu doporučit, kupuji si ji neustále dokola, momentálně mám v zásobě ještě jednu navíc, kdy byla v drogerii Teta akce micelárka+denní(noční) krém za stovku.

Používáte micelární vody nebo dáváte přednost odličovacím tonikům a mlékům?

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Micelárky používám, nejradši mám Garnier a Dermacol, Nivea mi právě moc nesedla :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ani nevím, že Dermacol má micelární vody. Garnier mám doma taky. A budu na ni psát recenzi.

      Vymazat
  2. Niveu nemusím, nevím proc, prostě mi nějak tato značka nesedla, ale popravdě mě tato micelárka láká :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vyhovuje, určitě vyzkoušej. (:

      Vymazat
  3. Ne, sníh ani náhodou! :D už tak mě štve ten mráz, protože mi vlaky kvůli tomuhle počasí nemusí jet a jak se dostanu do školy? Nijak :D xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale alespoň máš pravdivou omluvu do školy.:-D

      Vymazat
  4. U nás v neděli a v pondělí sněžilo. :D Já make-up nepoužívám.
    Jinak pěkná recenze :)

    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás sněžilo včera večer, ale do rána byl sníh pryč.:)

      Vymazat
  5. Výrobky Nivea mám moc ráda a jejich micelárku jsem ještě nezkoušela, tak je čas to napravit, když je tak skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mne nevyhovovala, lebo som po nej bola nejaká ulepená, ale to mi robí väčšina micelárok určených pre citlivú pleť aj slávna Bidoerma Sensibio je pre mňa dosť zlá. Dala som však Nivea micelárkam druhú šancu, skúšam teraz tú s Vitamínom E pre zmiešanú pleť, to by malo sedieť.
    Bianka

    OdpovědětVymazat