Christmas edition | Tipy na dárky pro Vaše blízké

11/14/2015 01:40:00 odp.

Možná si říkáte, že je teprve polovina listopadu a já vydávám první článek z vánoční série. Je to ale tím, že nerada nechávám věci na poslední chvíli a nebaví mě shánět dárky dva dny před Štědrým dnem. Navíc obchody na nás chrlí ze všech zboží, které by mohlo udělat radost našim blízkým. Dlouho jsem přemýšlela, co bych komu k vánocům koupila a na nějaké věci jsem přišla. Máte to také tak, že občas nemáte vůbec ponětí o tom, co komu k vánocům dát? Mě se nejhůře vymýšlí dárek pro mého přítele. Od ostatních vím, že řeší co dát za dárky především tátům.
A jestli nevíte, co dát pod stromeček sourozencům, přítelkyním, přítelům, rodičům, prarodičům nebo třeba tchýni a tchánovi, tak se nechte mou inspirovat. Třeba se v mém článku něco najdete.

Pro miminka - ať už Vaše, sestry, bratra, tety .. Pokud v rodině se Vám nebo Vašim blízkým narodí miminko, určitě myslíte i na něj. I když je malé a nevnímá, jeho rodičům udělá radost jakákoliv věc do výbavičky ať už je to oblečení, dětská kosmetika, pleny, umělé lžičky, dudlíky nebo různá chrastítka.

Pro mladší sestru, bratra, syna, dcera, vnučku, vnuka, synovce .. Všechny děti si rády hrají, proto plyšákem či stavebnicí nic nezkazíte, dále jsou to malířské potřeby společně s omalovánkami, hračky na písek, autodráha nebo toaletní spreje pro malé parádnice/parádníky.



 Pro přítelkyni, starší sestru, tetu, babičku, tchýni ..  mě napadla pečující nebo dekorativní kosmetika, voucher na masáže, do fitka, oblečení, dárkovou kartu nabitou penězi do oblíbeného obchodu (ikea, Dm, ..), knížky, svíčky, kávovar, parfémy, živého mazlíčka - morčátka, kotě, štěně. Nebo jedlé, vlastnoručně vyrobené dárky či kosmetiku. A když vás vážně nic nenapadá, obálka s penězi nebo láhev dobrého vína to jistí.


Pro starší bratry, bratrance, přítele, otce, dědy, tchány Pro pány se těžko vybírají dárky, já většinou dávám kosmetické balíčky, ať už je to balíček s přípravky na/po holení, parfémy, knížky, oblečení, voucher do fitka, vstupenku na oblíbený sport. Pokud je někdo milovníkem vína či whisky, tak alkohol, případně set s vývrtkou.




A v neposlední řadě také dárečky pro domácí mazlíčky Na ty také nesmíme zapomenout. Moje kočičky vždy dostanou něco dobrého na zub, hračky či pelíšek, to samé pes od bratra. Dále mě napadlo hlodavcům dát nějaké vybavení do klece, pamlsky. Psovi (pokud obleček snese) tak nějaký teplý zimní obleček. U dárků pro zvířátka se meze nekladou.



Inspirovali jste se něčím? Co dáváte k vánocům vy? A nakupujete již dárky nebo to necháváte na poslední chvíli?

You Might Also Like

19 komentářů

  1. Pěkné tipy :) já obdarovávám většinou mou sestru, mámu a tátu a většinou jim kupuji nějakou kosmetiku, pro tátu třeba parfém nebo sprchový gel a pro ségru a mamku nějakou tu dekorativku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také nejčastěji dávám dárky v podobě kosmetickým setů, či dekorativní kosmetiky.Myslím si, že tím člověk nikoho neurazí.

      Vymazat
  2. Moc pěkné tipy. Právě dneska jsem s manželem přemýšlel, že jsme se nad tím ještě nepřemýšlel a měli bychom začít.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už si to s přítelem nějaký pátek říkám také. A už jsem naštěstí nakupovat dárky pomalu začali. :-D

      Vymazat
  3. Tenhle článek bych neměla ukazovat svým synovcům a neteřím... chtěly by všechno :D já nikomu nic nekupuju a tak nedostávám nic :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen jim ho ukaž, ať mají inspiraci pro "dopis Ježíškovi". :-) Také jsem za mala chtěla vše co jsem viděla v televizi, ve výloze nebo v reklamě. To je škoda, nemrzí tě to trošku? (:

      Vymazat
    2. Už jsem si na to zvykla!!! Podle mě je lepší nedostat nic než něco na nic :(

      Vymazat
  4. Rozhodně super nápady :) já jsem nakoupila už na konci října, tak si nemyslím, že je zas tak brzo :D Trochu problém se pro mě stala ségra (14yo), který jsem koupila kilo čokolády a ona ji od minulýho týdne nesmí jíst :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, už tak brzy? Tak čokoládu dáš někomu, kdo jí má také rád a budeš mít o jednu starost méně.Také se mi nedáno stalo, že jsem jedla věci, který jsem mohla a najednou mám na ně alergii. :-D

      Vymazat
  5. Hezké nápady :) Letos už pomaličku začínám shánět dárky, ale vzhledem k tomu, že kupuju dárky částečně s bráchou, takže to necháme na prosinec. Dárek mám pouze pro přítele a to jeden z jeho oblíbených parfémů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. To já také už začala shánět, ale zbytek nechám na vánoční trhy, kde budu mít spousta tipů na dárky, na jednom místě. :)

      Vymazat
  6. Jéé, ty to máš celé tak krásně vymyšlené a promyšlené až do posledního detailu, to je teda něco :) Já teda musím říci, že dárky pro přítele mi moc problém nikdy nedělají, spíše vůbec, ale letos jsem ze začátku docela váhala, ale už je mám. Vždy je pro mě největší oříšek taťka, avšak letos se to prohodilo a je to mamka, budu se s tím nějak muset poprat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Jsem ráda, že jste mou několika hodinovou práci ocenily. To mě mamka problém nedělá neboť vím, že si přeje vždy nějakou sůl nebo pěnu do koupele a že od dětství sbírá sloníky. (: A tátu nemám, takže si ani nedovedu představit co vych mu dávala. :D

      Vymazat
  7. Tak to je super inspirace :) Největší problém mám, když musím dárky kupovat pro přítele. To jsem vždycky v koncím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě přítel občas své přání prozradí nebo vím, co by se mu zrovna hodilo (kosmetika, oblečení) a podle toho kupuji dárečky. :) Snad na něco příjdeš.

      Vymazat
  8. Tohle jsou super nápady a rozhodně to v něčem pomůže :D já nemám ani tucha co někomu koupit když jim vybírám dárky.. xD jsem ten typ člověka co si z lidí spíš udělá srandu pomocí dárků který je pobaví :'D Super článek!! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I takové dárky já mám ráda, ale ne všichni se po tom až to rozbalí neurazí. :D

      Vymazat
  9. To já jsem koupil mladšímu bratrovi, kterej je blázen do Manchesteru United http://www.ksporting.cz/pro-fanousky/manchester-united-fc/deky-polstare-povleceni/manchester-united-polstar-cerveny.html tento polstar, tak snad bude spokojeny ;) horsi pro segru, to zas bude nejaky kosmeticky balicek asi, ale to ona rada ;)

    OdpovědětVymazat
  10. ... nápadů není nikdy dost, děkuji! A navíc článek je moc hezky sestaven :) S každými novými Vánoci se to zdá těžší a těžší najít zajímavý dárek! Nu, já jsem padla na dva šílené vynálezy :) Třeba budou pro někoho inspirací:
    https://silenipodnikatele.wordpress.com/2015/12/05/tri-blaznive-podnikatelske-zamery/

    OdpovědětVymazat