10/11/2015 09:15:00 dop.

UNBOXING: "Ladybox" plný překvapení | výhra z giweaway - krém na strie pro těhotné?


Přeji krásnou neděli, po náročném týdnu si dáme odpočinkový článek a to rozbalování balíčku plného překvapení (ani já nevěděla co v balíčku bude, o to více jsem byla natěšená a zvědavá, který jsem vyhrála již před pár měsíci, ale rozbaluji ke článku jsem se odhodlala až teď. Věci jste mohli vidět už v letním haulu, ale snad vám to nebude vadit.


Balíček byl zabalený v tašce z H&M a po rozbalení na mě vykoukla krabička z ladyboxu, kterou jsem hned využila pro skladování laků na nehty. V krabičče byly naskládané produkty a přiložený vzkaz s omluvou od slečny, která giweaway pořádala.




V krabiččce jsem objevila dva tyto krémy, které krásně voní! Jeden je od velmi známé značky a to Avon naturals, jedná se o krém na ruce s vůni kakaa a lotusového květu. Když jsem si k němu poprvé přičichla, připomínalo mi to vůni z chirurgie (mám tu vůni ráda). Druhý krém je také krém na ruce Gardeners od Crabtree and Evelyn. Tuto značku jsem vůbec neznala a krém ještě neotevírala.


Dále nějaké vzorečky krémů od značky Skin and Co Roma, které jsem ještě nepoužívala a ani jsem se nekoukala k čemu to slouží. Jen jsem zjistila, že je to italská značka.


Tělové mléko pro age od Dove. Tato řada tak úžasně voní!  Mamka jednou dostala sprchový gel z této řady a vím, že jsem si ho velmi oblíbila a používala jsem ho také. Proto jsem ráda, že jsem vyhrála toto mléko. Já mám tělových mlék strašně moc, takže bude muset ještě pár měsíců počkat, než na něj příjde řada.


Další vzorečky - tentokrát krémy a BB krém od Vichy, Weledy a make-up od Max Factor, který nosím v kosmetické taštičce, kdybych u někoho náhodou spala nebo šla někam do společnosti a potřebovala bych se výrazněji nalíčit (normálně make-up nepoužívám).


A jako poslední je masážní krém proti striím od značky Palmer´s, samozřejmě nejen pro těhotné! Já používám přípravky proti striím, jelikož to mám v genech a jak jsem rychle zhubla tak se mi strie začaly lehce dělat a  momentálně mám olej s Q10 od Nivei. A až mi dojde budu používat tuto super malou miniaturku krému.



Článek je u konce, doufám, že vás tyto články nenudí, mě hrozně baví - ať už je psát, číst nebo se na ně dívat na videích. Já jsem za výhru strašně ráda, moc se těším na to tělové mléko a krémy.

Mějte se krásně a budu se na Vás těšit u dalšího článku. Jelikož je už docela pozdě, tak mizím spát.



You Might Also Like

11 komentářů

  1. V Ladyboxu máš opravdu úžasné věci! To tělové mléko od Dove mám taky a nemůžu si ho vynachválit. Je děsně super a kpokožce je velmi šetrný, takže snad poslouží i tobě:)) luub2002.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Použila jsem ho teprve asi 3x a příjde mi super, není to sice nějaký boom, který bych si musela ihned koupit do zásoby, ale neurazí ani nenadchne. Navíc má příjemnou, nevtíravou parfemaci.

      Vymazat
  2. Teda teď se můžeš mazat 10x denně :)) Hezká výhra :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomto počasí teda ano! Mám vysušenou pokožku z toho větru, tak se krémy hodí. :) A nějaké posílám i dál (možná nějaké vzorečky přihodím do giweaway). :)

      Vymazat
  3. Tyjo, tak to teda gratuluju k výhře! :) Já vždy kdy žse zúčastním nějaké giveaway, tak nic nevyhraju :D
    O ladyboxech jsem toho hodně slyšela, také jsem asi před rokem uvažovala, že bych si ho také koupila, ale nakonec ne.. :D Žádný z produktů doma nemám, ale některé věci vypadají opravdu lákavě. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Denčo! :) Já o LB uvažovala dlouho, ale nikdy jsem neměla odvahu si hi objednat, protože mám radši když si produkt vyberu sama. :)

      Vymazat
  4. Jak to tak vidím, dostala jsi dobré věci. :) Já bych ale asi z toho nic moc nevyužila. :D
    -CrazyJull

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zas využiji všechno, časem. :) A nebo něco dám známým. :)

      Vymazat