Tipy na novinky a kosmetické úlovky v drogeriích aneb vybíráme společně s blogerkou Dendy

10/04/2015 07:00:00 dop.



Koncem měsíce září jsem dostala nápad na Tipy na kosmetické úlovky v našich drogériích a ten jsem také zrealizovala. Ptala jsem se Vás v komentářích, zda byste tento styl článku uvítali, případně jak často. A jelikož ta bylo spoustu kladných komentářů, abych ho psala - ale častěji, tak jsem se rozhodla, že budu pokračovat. 
Chtěla bych ho vydávat dva krát do měsíce, s tím, že se jednou podíváme, co mají ve slevě supermarkety, jako je Tesco, Albert apod a podruhé na drogerie. 

Tentokrát jsem se zaměřila na tři drogerie a to Dm, Rossmann a nové prodejny Teta, pár produktů jsem z létáku vybrala, i když musím říct, že jak jsem si dala v srpnu kosmetickou stopku, tak mě nic neláká. A co se mi zalíbilo - jak obalem, cenou či recenzemi se můžete podívat sami.


V Rossmannu mě zaujala nabídka od Dermacolu, dále tělové mléka od Nivei za super cenu, samozřejmě obalem si mě získaly Baby lipsy v zimní limitované edici. Jelikož se blíží vánoce a já miluji pánské parfémy Hugo Boss, tak vám přináším tip na dárek pro tatínky, přítele nebo bratry.


Do Tety chodím hlavně pro čistící a prací prostředky, a občas i pro výrobky od Nivei. Ale tentokrát mě zaujaly a nejspíše si zajdu pro laky na vlasy od Taftu, se kterými jsem neskutečně spokojená - nelepí, jdou snadno rozčesat. Dále tam mají zubní pastu Elmex za přijatelnou cenu a strojek na chodila od School.


Jako poslední tady mám Rossmann, kde mají máslíčka od Labello a kartáče na vlasy k hloubkovému čištění vlasů! Tyto štětinky vám mohu jen a jen doporučit. Dáme mě zaujala nabídka od Sally Hansen.

To by pro dnešek bylo vše, doufám, že jste se něčím nechali inspirovat. Mají tam spoustu dalších bezvadných věcí, tak se určitě mrkněte. Zaujalo vás něco z létáků? Koupili jste si něco za měsíc září v kosmetice?




You Might Also Like

20 komentářů

  1. Některé produkty z těchto vybraných už doma mám, ale možná využiju v Tetě slevy na olejíčky na vlasy od Gliss Kur :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Mě láká ten makeup od Astoru a prosím tě, aby jsi své affs obíhala, já ti komentuju furt články a ty mě ne luub2002.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mě lákají nové kartáče, ten můj už dosluhuje a už by to chtělo obměnu.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/nakupy-novinky-srpen-zari.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě také. Dívám se hlavně na kvalitu štětinek. :-)

      Vymazat
  4. Přemýšlím o tom Baby Lipsu a snad si ho příští měsíc koupím :) Hezké tipy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla v středu v jednom ostravském a už tam mělo poslední kus, tak aby na tebe zbyl :)

      Vymazat
  5. No teda, tenhle článek se opravdu povedl. Tenhle typ článku jsem ještě neviděla, ale je strašně moc super, mám spoustu tipů teď, díky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj mám nový blog budem rada ak sa pozrieš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. disneychannel801.blog.cz

      Vymazat
    2. Určitě se kouknu na tvůj blog. :)

      Vymazat
  7. Vybralas skvělou kosmetiku :) ale mě nejvíc padl do oka ten krásný modrý hrneček a to nejen proto že je jako dárek, ale proto že jsem úchyl na hrnečky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě uchvátil. Nemít v zásobách tolik kosmetiky tak jdu do toho.. I když vánoce budou co nevidět . :D

      Vymazat
  8. Bohužel teď jsem si m menší stopku v nakupování, co se týče kosmetiky, haha .. :D musím trošinku šetřit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vanessko. To jsme dvě. Ale včera jsem neodolala sprchovým gelům. Ty se hodí vždy. Navíc budou vánoce. :)

      Vymazat
  9. Zaujalo mě to tělové mléko od Nivei. :)
    Prosím, dáš mě si mě do Affs?

    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělová mléka jsou super, moc ráda je používám.
      Já už tě v oblíbených mám. Stačí se podívat na profil bloggera. :)

      Vymazat
  10. No nic moc mě nazaujalo. Ale v drogérii jsme byla a ulovila jsme pár jiných kousků. A taky jsme měla stopku. Pak po měsíci jsme měla absťák a nevydržela jsem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už nakupuji jen to, co nutně potřebuji. :-)

      Vymazat