TAG: Sweater weather

10/31/2015 07:14:00 dop.


Přeji krásný, slunečný podzimní den.
Donedávna jsem přemýšlela, že bych po delší době opět udělala nějaký tag a jelikož je ještě pořád podzim a na tomto blogu žádný podzimní tag nebyl, tak jsem se rozhodla ho napsat. Otázky známe úplně všichni, odpovídají na ně youtuberky, blogerky a nevím, kdo všechno. Do komentářů mi nezapomeňte napsat, jak to máte na podzim vy.

1) Čaj, káva nebo horká čokoláda?
Moc ráda bych napsala, že čokoláda, ale tu si dávám maximálně z automatu. A doma každý den popíjím ovocné čaje, tudíž čaj. Bez něj si podzimní ani zimní období nedokážu představit.

2) Jaká je tvoje neoblíbenější podzimní vzpomínka?
Já mám vzpomínky buďto na jaro - jako jsou třeba velikonoce, nebo letní a vánoční prázdniny, ale na podzim snad žádnou vzpomínku nemám. Až na jednu - ale ta není moc pěkná. Jednou jsem sbírala kaštany, měla jsem to jako malou brigádu a jak jsem se pro jeden zohnula, tak mě těsně nad oko kousla sršeň, no a jelikož jsem alergická na bodnutí, tak ke mě ihned musela přijet záchranka, dostala jsem nespočet injekcí, kalciovek apod a asi týden jsem neviděla na oči! Ale jinak miluji podzimní procházky.

3) Jaký trend v líčení preferuješ na podzim - tmavé rty a nebo výraznou linku?
Abych řekla pravdu, tak na podzim preferuji nude líčení, ať už jde o oči nebo o rty. Ale když mám náladu tak si udělám linku. Já na rtěnky nejsem, mám radši tónované balzámy.

4) Jaké je počasí tam, kde bydlíš?
Dneska je venku krásně, od rána svítí sluníčka a je i docela teplo, tak snad to vydrží co nejdéle. Nemám ráda, když venku prší a fouká vítr.

5) Nejvíc nošený svetr?
Letos jsem ujetá na různé svetry, koupila jsem si letos v říjnu rovnou dva pletené - jeden je celý černý(New Yorker) a druhý bílo-šedo-černý (C&A). A ty moc ráda střídám. Pak mám ještě oblíbený černý cardigan, který se hodí ke všemu a zahřeje.

6) Lak na nehty, který tenhle podzim miluješ?
To je poměrně složitá otázka. Mám jich ráda hned několik. Ale dávám přednost nude barvám na nehty. Hodí se to ke všemu a když se to začne loupat, tak to není na nehtech ihned znát (a v klidu s nimi mohu dojet domů a odlakovat je).

7) Skinny jeans a nebo legíny?
Obojí, nosím to tak napůl. Ale více mi jsou pohodlné právě skinny jeans.

8) Kozačky nebo UGG?
Ještě nedávno jsem nosila tenisky, ale už jsem vytáhla nové kozačky. Nejsem pro boty UGG, nelíbí se mi to, vypadá to jako přezůvky na doma.

9) Oblíbená podzimní TV show?
Já se na televizi nedívám. Nemám na to čas. Radši si zalezu do postele, přikryji se dekou a zapnu si nějaký film, který jsem už dlouho neviděla.

10) Jaká písnička tě zaručeně dostane do podzimní nálady?
Písnička? Já žádnou podzimní písničku snad ani neznám, pokud se jedná o léto, tak je to určitě Summer a na zimu asi vánoční koledy, ale na podzim mě žádná nenapadá. Pokud se nepočítají nějaké tajemné melodie, které mi připomínají Halloween.

To by byl celý tag, doufám, že se vám líbil. Můžete mi do komentářů napsat, jak nejraději trávíte podzimní dny vy a pokud máte nějakou písničku, která vás dostane do podzimní nálady, tak sem s ní!

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Vidíš, já tenhle tag ještě nikde nezahlédla :) Taky bych ráda vytáhla kozačky, ale zase si říkám - začnu teď a v zimě budu dělat co?! :D Ten zážitek se sršní zní děsivě, já už bych nevylezla ven :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To se divím. :) Zrovna dbes jsem si říkala, jestli tento týden chodit v teniskách nebo kozačkách, když je venku v rámci možností teplo. :D

      Vymazat
  2. S tou sršní to musel být zážitek fakt nepříjemný, nikdy mě sršeň neštípla a mám z nich strach. UDG boty se mi taky nelíbí, nevím co kdo na tom vidí stylového.

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Ráda si ho u tebe Kačí přečtu.

      Vymazat
  4. Jo, tak s čajem jsme na tom stejně. Jestli existuje něco jako čajoholik, tak jsem to já :D Ale čokoládu z automatu teda nepiju. Jenom o vánočních svátcích si dělám pravé domácí teplé kakao a to je teprve mňamka :D
    www.velkakucharka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná, že existuje a pokud ne, tak jsi to právě vymyslela. (y). :D To já kakao nepiji. Nesmím mléko. :/

      Vymazat
  5. pěkný tag :) taky si stále dělám ovocné čaje - ale to přijde ještě více se zimou :) zbožňuji svetry ♥ a ten zážitek mě moc mrzí....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano. To jsem ráda, že nejsem jediná. :)

      Vymazat
  6. Jee, no ja som dnes tiež pridala podobný tag, len ten moj má nejak menej otázok. :D

    OdpovědětVymazat
  7. S 9. bodem s tebou naprosto souhlasím. :) Já mám taky nejraději čaj a horkou čokoládu, kterou si dělám i doma. Taky nemám podzimní písničku.
    Moc pěkný tag :)

    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už čokoládu nemohu, jelikož mám alergii na laktózu a v automatech určitě výrobky bez ní nemají.

      Vymazat
  8. Ahoj, mám zprávu, prosím o přečtení, děkuji ti a sbohem:)) http://luub2002.blog.cz/1511/something-starts-something-ends-this-is-life

    OdpovědětVymazat