Autumn outfits

10/18/2015 09:20:00 dop.

Dobré ráno moji milý, dnes mám pro vás inspirativní článek a to podzimní outfity. Většina z nás se ráda pěkně, pohodlně a zároveň teple v tomto počasí obléká. Jenže, kde neustále hledat inspirace? Ano, na internetu a v časopisech je jich spousta, proto jsem se rozhodla vám dát nějaké outfity do jednoho článku. Čerpala jsem především z blogů a hlavně z google obrázků. Pokud tento článek čte i nějaký kluk, nemusí být smutný, mám totiž pár outfitů i pro něj.
Snad se Vám článek bude líbit a nějaký outfit si najdete. Já na podzim ráda vytáhnu svoji koženkovou bundu nebo zimní kabát. Dále, když mrzne tak huňatou šálu, rukavice a kozačky. Ale to mi prozatím leží ve skříni a doufám, že ještě dlouho bude!











































A co nejradši v tomto podzimním počasí nosíte vy? Odkud čerpáte inspirace? 

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Hezké outfity, holky z Cup of style jsou skvělé :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Lucce a Nicky z A cup of style to neskutečně slušíí:)) luub2002.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ráda u nich čerpám inspirace. :)

      Vymazat
  3. Veronica (a-lot-0f-fun)18. 10. 2015 11:14:00

    Outfity se mi velmi líbí, jsem ráda že jsi to neodflákla jako osttní blogerky které se jen nudí a tak dají na blog tak 2 - 4 outfity a nic...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Než článek odfláknout, to radši ho nevydám. Jsem ráda, že se ti líbí. :)

      Vymazat
  4. Takové outfity miluju! Je to můj štylos :3

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé outfity. Já jsem však v podzimních ránech tak líná, že vezmu na sebe první věc, na kterou po tmě narazím... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já také! A hlavně, aby v tom oblečení bylo teplo. I když je fakt, že mě ve výběru oblečení brzdí to, že jsem na intru a můj celý šatník tam se mnou není. :-D

      Vymazat
  6. Moc hezké outfity :)
    Ty boty jsou prostě skvělé. :)

    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Vybralas moooc hezký outfity jak pro holky tak i kluky :) já na podzim a v zimě nosím ráda svetry <3

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělá inspirace :) mně už minulý týden byla taková zima, že jsem vytáhla zimní bundu a kozačky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky vytáhla bundu. A na kozačky se dívala v obchodech, ale žádné jsem zatím nekoupila. :D

      Vymazat
  9. Jsou opravdu úžasné :) nejlepší jsou ty tři béžové outfity vedle sebe :)

    OdpovědětVymazat