Halloweenský speciál - tipy make-upu na poslední chvíli

10/21/2015 07:58:00 dop.

Halloween sice není typický svátek pro náš český stát, ale to ještě neznamená to, že ho nikdo v česku neslaví. Pokud se ale chystáš jít na nějakou Halloweenskou párty, určitě už máš nějaký nápad na kostým a masku. No a pokud ne, tak jsem zapátrala na internetu a youtube a něco jsem našla.

Já tedy tento svátek neslavím a ani nechodím na různé párty, ale kdybych šla tak určitě na plyšového medvídka, kterého ztvárnila GetTheLook nebo klasicky za nějaké panenky. Na internetu je spoustu tutoriálu jak na to. Co bych doporučila já, tak určitě kanál Getthelook, má skvělá videa s postupy nebo kterékoliv zahraniční youtuberky.






















Slavíte Halloween? Za jakou masku chodíte?




You Might Also Like

17 komentářů

  1. Některé jsou fakt umělecká díla :-) . Halloween neslavím a za nic nechodím.

    OdpovědětVymazat
  2. Já se nikam nechystám, ani Halloween neslavím, ale hezká inspirace :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. WOOOW některý jsou moooc krásný <3 ale některý jsou fakt děsivý :D škoda že se u nás Halloween neslaví :(

    OdpovědětVymazat
  4. To je úžasný... Asi bych nezvládla ani jeden :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. VADAK! Moc mu to sluší, malovali ho Teri a Gabča luub2002.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Super inspirace, některé jsou těžší, já se na Halloween vždy nějak namaluji, letos chystám komiksovou postavičku :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se ti co nejvíce povede. (:

      Vymazat
  7. Vadak je stejně nej :D
    Jinak se mi hodně líbí 'méďa' od Lou ale já bych na něj asi neměla :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi líbí medvěd od ní, ale své medvědy bych nerozstříhala, protože je mám neskutečně ráda. :)

      Vymazat
  8. Já halloween slavím. Bez rodičů. Můj táta je na tohle.. prostě. Vadí mu halloween. Ale chodím na něj s kamarádkami. Minulý rok jsem měla sugar skull masku. Nebo prostě jsme si ji hezky vytvořila na obličeji. Vypadalo to docela dobře. A upřímně. Teď nevím za co na halloween jít.. Přece jen se rozhodnout dá práci:) Ale přidala jsi sem moc hezké tipy a myslím že jsi někomu i dost pomohla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článků s tématikou na masky na Halloween je spousty, tak věřím, že si nějakou vybereš. :) To já nejsem pro ani proti, neslavím ho, ale nijak mi nevadí. :)

      Vymazat
  9. Halloween neslavím :D Minulý rok jsem si tedy na ksich namalovala takovou tu sugar skull masku, ale to bylo tak všechno :D
    Ty masky jsou fakt povedené, možná, že bych také letos mohla něco vyzkoušet :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, a pak mi dej vědět, jak to dopadlo! :)

      Vymazat
  10. Halloween jsem nikdy neslavila, ale dalo by se říct že je škoda že se neslaví i u nás. Mě se to jako svátek moc líbí. Minulý rok jsem si tedy na obličej spolu s kamarádkami namalovaly masky a pak šly do města, ale jinak nic extra:D Ty co jsi sem dala jsou fakt povedené:)
    ADEEL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já také ne, ale malování na obličej mě neskutečně baví. Mohl by se Halloween dostat i k nám do ČR.

      Vymazat